Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi "miten saada poikaystävä" on kolme kertaa suositumpi Google-haku kuin "miten saada tyttöystävä"?

Vierailija
17.11.2018 |

2 miljoonaa vs. 670 000. Koska juuri tytöillä on kova tarve saada miesseuraa. Siksi.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska netistähän ne tyttöjen poikaystävät löytyvät. Pojilla ei oikein ole aikaa googletella kun pitää pelata fudista, korjata mopoa ja hengailla kavereilla.

Vierailija
22/24 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tytöille on helppo antaa vastauksia kuten "laita hiukset kivasti", "olemalla nätti<3", "jos poika on kiinnostunut se kyllä tekee aloitteen" ymsymsy,ms.....

Toista se on meillä miehillä. Kysymykseen ei ole helppoa vastausta :/

Laske vaatimustasoa realistisemmaksi. Mikä idea on aina vaatia mallimitoissa olevaa teiniä joka pitää suunsa kiinni ja tekee kaikki kotityöt aina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oisko siksi että tytöt yleisesti näkevät ongelman itsessään ja tolla haulla etsitään vinkkejä siihen mitä MÄ voisin tehdä että saisin poikaystävän. Pojat sit helpommin näkee ongelman muualla. Eli että itse voi mitenkään vaikuttaa siihen että saisi tyttöystävän, niin mitä sitä googlaamaankaan.

Eli mies/poika ei voi itse vaikuttaa naisen saantiin? Merkillinen patriarkaatti.

Ei, vaan mies/poika todennäköisemmin ajattelee näin. Niin kun tässäkin ketjussa on tullut ilmi. Pitää olla hyvännäköinen, rikas, vaikutusvailtainen ja tarpeeksi pitkä ja mitä vielä. Mutta tavispoika ei kuulemma voi tehdä asialle mitään, pitäisi olla paremmat geenit. (Ja joo pituuteen ei voikaan vaikuttaa, ei tartte siihen tarttua)

Vierailija
24/24 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulemma siellä poikien puhelimessa yleisin kysymys oli että kuinka päästä panemaan. Järkyttävää ! Miettiikö teinipojat ihan oikeasti tälläistä pitkin päivää ?! Ilta-sanomissa tämän uutisen näin. Pistää miettimään jos pitäisi jalat kiinni loppuelämän..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi