Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako täällä joka aloitukseen aina vastaukseksi ilkeilyä ja v*ttuilua?

Vierailija
17.11.2018 |

Tekis mieli kysellä ruokaohjetta, mut en millään jaksais mitään negatiivista...ääh antaa olla.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haista ap vi...

Vierailija
2/29 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, haista vit*u!!

Jotkut viitsii vastailla ihan kunnolla, itse sain ainakin muusi ohjeet kun kysyin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit vaan kysynyt jotain vegaaniohjetta niin olisimme voineet suositella sinulle hyvää pihviä...

Mutta paista silti hyvä pihvi ja punaviiniä siihen vierelle.

Vierailija
4/29 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sellaista ketjua taida olla, missä ei joku v##tuilisi. Perunamuusistakin saatiin sota aikaiseksi.

Vierailija
5/29 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse osaan hakea ruokaohjeet hakukoneella ja tarvittaessa vielä useammalla kielellä.

Ihmettelen kovasti etteivät muut osaa käyttää hakukoneita vaan tulevat tänne kyselemään laiskuuttaan.Johtuuko se siitä että se on älykännykällä jotenkin kauhean paljon vaikeampaa hakea  kuin PC:lla jota itse käytän? Vai ovatko  älykännykän käyttäjät ylipäätään hieman yksinkertaisempia?

Koitapa googlea ap - vie 5 sk eikä  tule veetuilua vastaukseksi.

Hakukoneella olen löytänyt netistä vallan fantastisia ruokaohjeita, riittää kun laittaa haluamansa raaka-aineen/ruoan hakuun.

Vierailija
6/29 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä sellaista ketjua taida olla, missä ei joku v##tuilisi. Perunamuusistakin saatiin sota aikaiseksi.

Linkkiä perunamuusiketjuun?

Vierailija
7/29 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse osaan hakea ruokaohjeet hakukoneella ja tarvittaessa vielä useammalla kielellä.

Ihmettelen kovasti etteivät muut osaa käyttää hakukoneita vaan tulevat tänne kyselemään laiskuuttaan.Johtuuko se siitä että se on älykännykällä jotenkin kauhean paljon vaikeampaa hakea  kuin PC:lla jota itse käytän? Vai ovatko  älykännykän käyttäjät ylipäätään hieman yksinkertaisempia?

Koitapa googlea ap - vie 5 sk eikä  tule veetuilua vastaukseksi.

Hakukoneella olen löytänyt netistä vallan fantastisia ruokaohjeita, riittää kun laittaa haluamansa raaka-aineen/ruoan hakuun.

Mä pyydän suosituksia siksi että haluaisin valmiiksi hyväksi havaitun reseptin. Netissä on liikaa vaihtoehtoja ja sitten menee mieli solmuun kun ei osaa valita.

Ap, kuten ylläolevastakin huomaat, saa veetuilua vastaukseksi aina. Se on harmi. Itselläkin olisi yksi asia josta haluaisin täällä näkemyksiä mutta ei viitsi tehdä aloitusta kun ei jaksa sitä trollauksen määrää.

Mä voin vastata sun reseptikysymykseen jos osaan. :)

Vierailija
8/29 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on mul kk u.

Vierailija
9/29 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Repesin. Hauskaa, kun ihan kaikkeen pyydetään nykyään linkkiä.

Vierailija
10/29 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M kirjoitti:

Kyllä, haista vit*u!!

Jotkut viitsii vastailla ihan kunnolla, itse sain ainakin muusi ohjeet kun kysyin.

Miksi haistattelet ap:lle?

Vierailija
11/29 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin et jonnet on tähän aikaan vielä nukkumassa, mut ovat tainneetkin vetää es överit...

Vierailija
12/29 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Repesin. Hauskaa, kun ihan kaikkeen pyydetään nykyään linkkiä.

Neulo itsesi kokoon. Ihan asiallinen pyyntö, tuo on tätä nykyaikaa nääs.

Vierailija
13/29 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M kirjoitti:

Kyllä, haista vit*u!!

Oisko sen takia, että ap sai mitä kysyi?

Vierailija
14/29 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi näin paskalla wt-palstalla pitäisi käyttäytyä hyvin.

Vierailija
15/29 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas mitä vastauksia. Jengi joko pahoissa krapuloissa vastailee tai sit purkavat jotain viikon kiukkupatoutumiaan tänne. Ihan järkyttävää porukkaa.

Vierailija
16/29 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M kirjoitti:

Kyllä, haista vit*u!!

Oisko sen takia, että ap sai mitä kysyi?

Missä kohtaa kysyttiin "voisiko joku haistatella minulle v*ttua"?

Vierailija
17/29 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tämän palstan sekä huonoin että paras puoli. Kirjoitit sitten mitä tahansa, aina joku haukkuu sinut. Mutta toisaalta olen lukenut myös palstoja, joilla kirjoitellaan suureksi osaksi hyvässä hengessä, eikä niitä vain jaksa, käy tylsäksi. AV on julma paikka, mutta tämä on myös hauska.

Vierailija
18/29 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on tämän palstan sekä huonoin että paras puoli. Kirjoitit sitten mitä tahansa, aina joku haukkuu sinut. Mutta toisaalta olen lukenut myös palstoja, joilla kirjoitellaan suureksi osaksi hyvässä hengessä, eikä niitä vain jaksa, käy tylsäksi. AV on julma paikka, mutta tämä on myös hauska.

Vedä v*ttu päähäs ja lopeta se päteminen

Vierailija
19/29 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Verhoista ja kukkapurkeistakin taisteltiin joskus verisesti:)

Vierailija
20/29 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jestas mitä vastauksia. Jengi joko pahoissa krapuloissa vastailee tai sit purkavat jotain viikon kiukkupatoutumiaan tänne. Ihan järkyttävää porukkaa.

Minä ajattelin, että nämä vastaukset on tehty vähän vitsillä (?). Siis annetaan ap:n ymmärtää, että kyllä, aina pottuillaan.

Kysyitpä ihan mitä tahansa niin saat vinoilua ja vähättelyä osaksesi. Muistan itsekin kerran kysyneeni jostakin mausteesta ja sen käytöstä ja sain vain pelkkää vinoilua vastaukseksi. Esim , että miksi ostit sitä maustetta, kun et osaa sitä käyttää? No hei, ihan uteliasuuttani ostin ja halusin kysyä, mihin muut ovat sitä laittaneet/kokeilleet ja ovatko tykänneet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi