Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Annoin miehelle synttärilahjaksi merkkikellon

Vierailija
17.11.2018 |

Sain häneltä Fazerin suklaalevyn ja teepaketin. Eikö ole ensimmäinen kerta.. olen ostanut hänelle tämän suhteen aikana lahjaksi kaikenlaista tarkalleen mietittyä ja kallista (puhelimia, nahkalaukku, merkkikellot, treenikassi täynnä salitavaraa ja vaatteita, hajuvesiä jne). Saatan tilata lahjan etukäteen niin kuin pitääkin. Meillä äijä tulee töistä prisman kautta kotiin ja tuo mitä sattuu näkemään. Miten pääsen tästä pettymyksestä yli? :(

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkaa olemasta marttyyri.

Keskustelu kumppanin kanssa toimii tässäkin, kuten monessa muussakin parisuhteen ongelmassa.

Vierailija
2/24 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi sinua ahnetta. Ajatus tärkein!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät ole ajatuksenlukijoita kuten naiset. Täytyy kertoa mitä toivoo. Kommunikointi on tärkeää kaikissa suhteissa. Asiat jotka ovat naisille itsestään selviä eivät ole sitä miehille.

Puhun omasta kokemuksesta.

Vierailija
4/24 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä kun luin karkkikiellon...

Vierailija
5/24 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkaat vaan yksinkertaisesti ostamasta lahjoja...kukat ja kortti ja romanttinen ilta yhdessä sohvalla riittävät hyvin. Kun ei odota mitään, niin ei myöskään pety.

Vierailija
6/24 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkaat tietysti ostamasta niitä kaallita lahjoja, trolli. Ostat sama sarjaa kuin mieskin.

Vierailija
7/24 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sinä rikas ja mies köyhä? Lopettaisin kalliiden lahjojen antamisen. Mahdollisesti, jopa eroaisin Tuo kertoo mielestäni, että välität miehestä enemmän kuin hän sinusta. Jos itse poikakaverillasi 100 € lahjan, Odotan saavani häneltä myöhemmin vähintään 50 € lahjan takaisin.

Vierailija
8/24 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen timmi brunetti ja osaan kaikki temput. Annan päivittäin siis satasien arvoisen lahjan. Saisi olla kiitollinen ;-)

Vierailija
9/24 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on kaksi vaihtoehtoa:

A) joko käännät ajatuksesi niin, että annat pyyteettömästi. Et odota mitään takaisin, mies ei jää sinulle mitään velkaa, et odota itsellesi lahjoja. Et, vaikka keskustelisitkin miehen kanssa ja kerrot toivovasi huomioimista.

B) jos siihen pysty, niin sitten lopetat lahjojen antamisen. Tajuat, että et pysty antamaan pyytettämästi. Ja kun en itse anna, niin ei tule paha mielikään. Voit aina sanoa itsellesi, että ei mies huomioi minua, mutta enhän minäkään huomioi häntä.

Vierailija
10/24 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä annoin kerraston ja mies antoi paistinpannun, kattilan. Molemmat oltiin tyytyväisiä lahjoitimme.

Vierailija
11/24 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä se mies on mieltä lähiöistäsi?

Aika harvassa on miehet jotka oikeasti välittää synttäreistä ja jouluista jne. Se on niille lähinnä välttämätön paha.

Lopeta ostelemasta lahjoja miehelle ja osta ne itselles?

Vierailija
12/24 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajuvettä miehelle. Teidän miesparien jutut on outoja.

Vierailija
13/24 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä se mies on mieltä lähiöistäsi?

Aika harvassa on miehet jotka oikeasti välittää synttäreistä ja jouluista jne. Se on niille lähinnä välttämätön paha.

Lopeta ostelemasta lahjoja miehelle ja osta ne itselles?

Hänestä niissä on liikaa asukkaita.

Vierailija
14/24 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin ostan itse omat lahjani. En ole pettynyt enää kertaakaan. Mies oli vähän hölmönä kynttilänsä kanssa, kun esittelin ”saamaani” kashmirunelmaa.

Vierailija
15/24 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain häneltä Fazerin suklaalevyn ja teepaketin. Eikö ole ensimmäinen kerta.. olen ostanut hänelle tämän suhteen aikana lahjaksi kaikenlaista tarkalleen mietittyä ja kallista (puhelimia, nahkalaukku, merkkikellot, treenikassi täynnä salitavaraa ja vaatteita, hajuvesiä jne). Saatan tilata lahjan etukäteen niin kuin pitääkin. Meillä äijä tulee töistä prisman kautta kotiin ja tuo mitä sattuu näkemään. Miten pääsen tästä pettymyksestä yli? :(

Ei mies uskalla ostaa mitään kun loukkaannut kuitenkin. Jos mies olisi ostanut kellon, olisit kuitenkin nähnyt sen muistutuksena biologisen kellon tikittämisestä tai jostain muusta.

Vierailija
16/24 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä idea noissa överikalliissa lahjoissa on? En ole oikein koskaan tajunnut. Ihan kuin mitattaisiin rakkauden määrää lahjan hinnalla. 

Voisiko sitä syntymäpäivää juhlistaa muulla tavalla kuin kalliilla lahjalla, jonka ostaminen harmittaa siinä kohtaa kun saa takaisin suklaalevyn ja kukkia? Jos vaikka menisitte ravintolaan yhdessä syömään kummankin syntymäpäivänä. 

Jos välttämättä haluat itsellesi jonkin mieluisen syntymäpäivälahjan, niin osta se itsellesi. Siinä ei ole mitään väärää. Säästyt mielipahalta ja pettymykseltä.

Vierailija
17/24 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ap väärän ihmisen kanssa yhdessä.

Vierailija
18/24 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää osata itse esittää toiveita, ei miehet osaa lukea ajatuksia tai vihjeitä tyyliin "onpa ihana koru...". Listaat pari lahjatoivetta ja sanot suoraan, että joku näistä. Etkä tule pettymään :) Toinen vaihtoehto on tietysti lopettaa itse ostamasta lahjoja ja olette kaikki ilman.

Vierailija
19/24 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä ostat tuollaisia lahjoja? 

Vierailija
20/24 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen timmi brunetti ja osaan kaikki temput. Annan päivittäin siis satasien arvoisen lahjan. Saisi olla kiitollinen ;-)

Osaat jongleerata 6 pallolla?