Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua, meikkivoide allergisoituneelle iholle

Vierailija
17.11.2018 |

Onko täällä ketään muuta joka on allergisoitunut kosmetiikalle. Minulla tilanne kriisiytyi pari kuukautta sitten siinä määrin että ihoni tulehtui viikoksi markettipeitevoiteen käytöstä. Seuraavaksi jo apteekin päivävoide sai aikaan saman reaktion. Sen jälkeen ostin atooppisen ihon hoitovoiteen jolla pärjään. Nyt ajattelin uskaltautua kokeilemaan meikkaamista uudelleen. Lisäongelmana että olen kohta 50 v ja ryppyinen kuin rusina. Eli paksut voiteet ei käy, jos sellaisia vielä on.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun herkkä iho on selvinnyt bare mineralsin mineraalimeikeistä/puuterimaisesta ”meikkivoiteesta” Mikään voide ei käy, ne kutittaa ja ahdistaa.

Mutta jos sulla on paha tulehdus taustalla niin sen pitää ensin parantua kokonaan ennenkuin kokeilet yhtään mitään.

Vierailija
2/11 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä on jo pari kuukautta kun kasvot turposivat eli ovat parantuneet. Kiitos vinkistä. Kuinka mineraalimeikit sopii ryppyiselle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ajattelin ehdottaa jotain mineraalipohjaa, mutta jos mun iho olisi reagoinut noin pahasti johonkin niin kävisin itse ensin ihotautilääkärillä ennen kuin uskaltaisin laittaa sille mitään uusia tuotteita.

Vierailija
4/11 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin ajattelin ehdottaa jotain mineraalipohjaa, mutta jos mun iho olisi reagoinut noin pahasti johonkin niin kävisin itse ensin ihotautilääkärillä ennen kuin uskaltaisin laittaa sille mitään uusia tuotteita.

Joo, kyllä se varmaankin olisi hyvä mutta luulisin että silti on pakko jatkossa aina päätellä kokeilemalla pienelle alalle kestääkö iho. En jaksais maksaa sataa euroa tuosta tiedosta...

Löytyykö muita kohtalotovereita, vinkkejä?

Vierailija
5/11 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sama juttu. Olen 50v. Kaikki hienot kasvovoiteet aiheuttaa näppylöitä. Käytän apteekin oerusvoidetta ja mineraalipuuteria

Vierailija
6/11 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, toinen ääni mineraalipuuterille. Jospa kokeilisin sitä varovasti.

Vierailija
7/11 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekista esim Idun minerals - sarjassa on hyvä mineraalimeikkivokdepuuteri.

Vierailija
8/11 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apteekista esim Idun minerals - sarjassa on hyvä mineraalimeikkivokdepuuteri.

Kiitos, en tiennytkään että noita voi saada apteekista! Ap

Vierailija
9/11 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä saat tilattua postikulujen hinnalla ilmaisia näytteitä. https://www.everydayminerals.fi/category/33/ilmaiset-naytteet

Itse tilasin joskus vuosi sitten kun ajattelin kokeilla couperosaiholleni. Yllättävän hyvin nuo peittää, ei tunnu rasvaiselta, ei kuivatakaan. Mutta...minun iholla tämä teki sellaisen tunteen kuin hienoisesti nipistelisi sieltä täältä, vaikkei tosiaan johtunut siitä, että näyttäisi iho kuivalta tai tulisi jotain hilseileviä läiskiä. Muutenhan näissä jää kevyt tunne iholle kun ei ole sitä meikkivoidekerrosta.

Vierailija
10/11 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile vain mineraalimeikkiä, mutta hanki ensin testeri. Jotkut tuotteet käyttäytyvät iholla omituisesti.

Itse olen kokeillut Jan Iredalen kiinteää mineraalipuuteria, ja se oli ok mutta hiukan liian kiiltävä sekaiholleni (useat mineraalipuuterit sisältävät hohtavia ainesosia).

Meow cosmetics oli mielestäni hyvä, mutta oikean sävyn löytääkseni jouduin kokeilemaan tosi montaa näytettä, heidän sävykarttansa on niin omituinen. Nyt en edes muista enää mikä oli se paras sävy, joten ei ole tullut tilattua enää heiltä. Meaow cosmetics toimittaa tietääkseni kaikkialle. Niiltä saa myös näytteitä.

Viimeksi kokeilin Lily Loloa, joka näytti ensin todella upealta mutta päivän mittaan paakkuuntui järkyttävästi (laitoin vain vähän ja kokeilin sekä primerin kanssa että ilman). Lily Lololta voi ostaa pikkupurkkeja, joten kokeilu ei ole kovin kallis. 

Vierailija
11/11 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä on jo pari kuukautta kun kasvot turposivat eli ovat parantuneet. Kiitos vinkistä. Kuinka mineraalimeikit sopii ryppyiselle?

Kaikki eivät sovi. Jos tuotteessa on hohdetta, se voi korostaa ryppyjä. Lisäksi ainakin oman kokemukseni mukaan noita mineraalimeikkejä pitää käyttää todella säästeliäästi, muuten tulos on helposti maskimainen. Mutta kannattaa kokeilla, jos vaikka sopii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme