Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, kuvaile miehen unelmakroppa

Vierailija
16.11.2018 |

Kysymys otsikossa

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka, mutta lihaksikas,  a la Edis Tatli tai Makwan Amirkhani. Ja ihanneikä siinä kolmenkympin hujakoilla.

Vierailija
22/30 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuinka usein näitä kyselyitä oikein tarvitaan...? Kyllä se jo tiedetään että _poikkeuksetta_ kaikkien naisten unelmavartalo miehille on pitkä, lihaksikas, harteikas ja isot kämmenet.

T. Katkeroitunut k*sipää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joskus vapaille markkinoille päädyn, olisi kiva kokeilla seksiä pitkän (n. 190-cm), harteikkaan ja urheilullisen miehen kanssa. Olisi kiva tuntea itsensä pieneksi ja naiselliseksi toisen rinnalla. :) puolisoni on ensimmäiseni ja joskus tulee mietittyä millaista olisi jonkun toisen kanssa...

Jos joskus vapaille markkinoille päädyn, niin olisi kiva kokeilla seksiä lyhyen (n. 140cm) isotissisen ja muodokkaan naisen kanssa. Olisi kiva tuntea itsensä isoksi ja maskuliiniseksi toisen rinnalla.

Vierailija
24/30 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kuinka usein näitä kyselyitä oikein tarvitaan...? Kyllä se jo tiedetään että _poikkeuksetta_ kaikkien naisten unelmavartalo miehille on pitkä, lihaksikas, harteikas ja isot kämmenet.

T. Katkeroitunut k*sipää

Ei tällaisista ihannemies tai -nainen -kyselyistä kannata repeillä, useimmilla meistä on kumppanit, jotka eivät näytä ihanteelta. Ja ovat silti haluttavia ja rakkaita. Tää on vähän kuin kyselisi unelma-ammattia tai -asuntoa, ne ovat juuri niitä, unelmia, ja silti arki omassa työssä, omassa kodissa tai oman puolison kanssa on kokonaisuudessaan hyvää ja tyydyttävää.

Vierailija
25/30 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä, 180 cm tai yli

harteikas

miehekkäät kädet, ei narukäsivarret.

litteähkö vatsa, ei kaljamaha, pieni pehmeys ok, en tykkää liian "revitystä" vähärasvaisesta kunnosta

vahvat jalat, terhakka pylly, mutta kapeat lanteet.

-sporttinen yleisolemus, liikkuu sujuvasti

Vierailija
26/30 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. 185 cm (itse olen 170 cm pitkä nainen), sopusuhtainen, ei liian isoja lihaksia, mieluummin hoikahkon oloinen, tarpeeeksi roteva (itse olen roteva nainen), ei manboobseja ja pienehköt rintalihakset (olen isorintainen nainen) ja kuvailen tässä miehen ihannevartaloa, en pilkkaa ja väheksy sellaisia miehiä, jotka eivät ole tällaisia. Enhän itsekään ole ihannenainen kuin joillekin.

Vierailija
27/30 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka, lihasten ei mitään väliä (mutta mieluummin vähemmän kuin enemmän). Ihannepituus jotain 170-175cm, ainakin alle 180 cm. Ei karvaa, eikä iki-iki-ikimaailmassa tatuoinnin tatuointia. Pehmeät, hoidetut, toimistotyöläisen kädet. Vaaleat hiukset, siniset silmät.

En tiedä, meneekö enää kehollisuuksiin, mutta silmälasit! Hot hot hot.

Vierailija
28/30 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä näissä kyselyissä on? Sitten kun joku oikeasti on tuollainen unelmakroppainen niin syljetään päin näköä. Ei mitään järkeä.

Vierailija
29/30 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

150-160 cm  100% naisen näköinen naisen ääni  eli iokea elämän trapi mut

varmi trapeja ei oo iokessa elämässä :(

Vierailija
30/30 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa tämä "työllä hankitut lihakset".

Samat lihakset ne on työllä tai salilla hankitut. Se on sitten eri asia onko lihasten koko tasapainossa suhteessa toisiinsa tai miten piilossa lihakset ovat muista elintavoista johtuen.