Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten laittaa hääkutsuun fiksusti, että emme halua lahjaksi mitään tavaraa ainoastaan rahaa?

Vierailija
09.05.2006 |

Eli kuinka olette lauseen muotoilleet?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahana, vaikka saisimme kipot rahana" =) En itse loukkaantuisi tms. Mutta en loukkaannu vaikkei meidän Mattia kutsuta mukaan. Toiset on vähän herkkänahkaisia

Vierailija
42/48 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

häissä olen ollut kymmeniä kertoja.

Eikös niitä toiveita kysellä samalla, kun ilmoitetaan tuleeko vai ei.

Kyllä olisi kamalaa, jos kutsuun laitettaisiin lahjatoive.

Kerran oli yhdessä kutsussa suoraan, että lahjarahat toivotaan tietylle hyväntekeväisyysjärjestölle, se kai on ainoa, mitä voisi kutsuun laittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ainoastaan tiedän miten tulee käyttäytyä tilaisuudessa jossa suurin osa on minulle tuntemattomia ihmisiä. Pyytää nyt jotakin maksusta katsomaan omaa naimisiinmenoaan... Brr.

Vierailija
44/48 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häälahjaksi toivoisimme ohjelmaa häihin (soittoa, laulua, puheita). Halutessasi voit myös ruokkia paikan päällä häämatkasäästöpossuamme.

Vierailija
45/48 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on riittävästi kaikenlasia kippoja ja tavaroita, siksi toivomme mahdolliset muistamiset häämatka tilillemme 080489-84958927

Jotain lahjoja silti tietysti saivat, mutta tuskin kukaan loukkaantui...

Vierailija
46/48 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis mennyt naimisiin niin, että häissäsi suurin osa ihmisistä on ollut sinulle tuntemattomia? Omg. Ja sitten ne eivät ole ilmeisesti ostaneet minkäänlaista lahjaa - vai ovatko ne pöllineet ne kaikki kipot ja kupit, kun ovat kerran ihan ilmaiseksi pääseet?

Se, jonka kutsussa luki, että mahdolliset lahjat mieluiten rahana

(ja joillakin ei ollut varaa siihen mahdolliseen lahjaan)

Vierailija:

ainoastaan tiedän miten tulee käyttäytyä tilaisuudessa jossa suurin osa on minulle tuntemattomia ihmisiä. Pyytää nyt jotakin maksusta katsomaan omaa naimisiinmenoaan... Brr.

Vierailija
47/48 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme halua häälahjoja, emmekä myöskään rahaa!

Raha olisi kyllä tarpeen, mutta noloa sitä on lahjaksi pyytää.

Vierailija
48/48 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinällään minusta rahatoive on ok. Jos joku siitä ottaa nokkiinsa, niin oma on häpeänsä. Mieluummin minä ainakin otan vastaan toiveen ja pyrin noudattamaan sitä, kuin kiikuttaisin omia ideoitani (jos niitä ei pyydetä).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme