Mieleenpainunein yhden yön suhteesi?
Millainen oli mieleenpainunein yhden yön juttusi? Hyvässä, pahassa tai muussa (missä?) mielessä.
Päädyin kerran sänkyyn vanhan kaverini kanssa. En kokenut missään vaiheessa aktia että meillä olisi kovin kummoista seksuaalista kemiaa, mutta lähellä hekumansa hetkeä mies kysyi kiihkeänä lupaa "siementää minut": Kuiskasi siis kiihkeästi laukeamaisillaan korvaani "saanko mä siementää sut". Hämmennyin, totesin että "mikä ettei" ja mies laukesi kuin luvan saaneena.
Toista kertaa ei tullut eikä juurikaan pidetä yhteyttä.
Kommentit (9)
Ne, kun erotaan aamuyöstä ja jostain syystä ilmestyvät etsimään mua seuraavana päivänä ovelle.
Kuulostaa ihan mun exältä :DDD Se halus jostai syystä kysyä aina "saanko mä laueta sun sisään" aina toi "saanko mä" ja odotti vastausta. :DDDDDDDDDDDDDDDDDD
Ei puhuttu oikein mitään ennen vaan menin vaan ja suutelin. Pari kertaa meillä yöllä ja pari aamulla, oli jotenkin helppoa yhdessä heti. Erikoinen ja kiinnostava tyyppi. Vähäks aikaa sit jäätiinkin säätämään, "no strings" (pun intended), mut jotain jäi. Pari vuotta oltiin säännöllisen epäsäännöllisesti yhteyksissä, sit oli pakko katkaista. Vielä 12 vuoden jälkeen mietin joskus, mitä hälle kuuluu nyt.
Olin kerran yhden yön miehen kanssa, jolla oli tosi pieni penis. Mutta osasi kyllä käyttää sitä ja meillä oli ihan hauskaa. Ei tavattu koskaan sen koommin, mutta kuulin tutulta että on nyt kolmen lapsen isä. Että ei se pienikään aina haittaa.
Oliko tuo nyt sitten suhde. Ja ylipäätään nää tirkistelyketjut on ihan yhtä sairaita kuin ennenvanhaan peräkammarin pojat soitteli johonkin palveleviin puhelimiin muka seksuaaliongelmillaan että saivat kuulla naisen ääntä.