Oletteko aina alasti seksiä harrastaessa?
Olenko outo, kun haluan aina pitää rintaliivit päällä?
Kommentit (56)
AP:lle laitettu silikonit? Vanha homo, katos vaan! Miten saat pidettyä rintakarvat veks? Jos sulla olisi tarpeeksi pitkä mulkku voisit panna itseäsi rintojen väliin. Mitä sun kumppani sanoo, maksoiko se ne?
Meillä pidetään haalarit päällä ja ollaan muutenkin omiin peittoihimme kääridytty. Hyvän yön pusu annetaan elmukelmun läpi.
Minä tykkään ja kiihotus monesti kun pannaan takaapäin tai toinen ottaa suihin ja avaan vain sepaluksen ja yleisellä paikalla naidessa tosiaankin avaan monesti vain sepaluksen ja otan toisen nopeaa takaapäin ja lasken lastit sisään. Se tuo sellaista "pikapanon" meininkiä mistä tykätään molemmat ja vaimoketta kiihottaa valutella lasteja sen jälkeen reisille kun jatketaan matkaa
Usein alasti mutta seksiä on niin monenlaista ettei aina. Se riippuu niin ajasta ja paikasta. Parhaintahan se on kun tuntee toisen vartalon kokonaisuudessa. Toisaalta joskus on nautinnollista harrastaa seksiä ihan extempore ja silloin ei välttämättä ihan alasti olla.
Vierailija kirjoitti:
Et ole. Minua ei haittaisi yhtään, yleensä näyttää paremmalta liiveissä. Yleensäkin hyvät alusvaatteet, tai asuste, ehostaa. Näky on siis parempi kuin täysin alasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole. Minua ei haittaisi yhtään, yleensä näyttää paremmalta liiveissä. Yleensäkin hyvät alusvaatteet, tai asuste, ehostaa. Näky on siis parempi kuin täysin alasti.
Ei seksissä ole kyse siitä miltä näyttää, vaan se pitäisi just unohtaa. Jos seksitä haluaa nauttia kunnolla, niin molemmat 100 % alasti ja sen verran kiimaa, ettei tarvitse ajatella yhtään miltä näyttää! :)
Tästä aiheesta oli muuten juuri jossain lehdessä juttu. Joku seksitutkija oli huolissaan siitä, ettei nuoremmat sukupolvet osaa nauttia seksistä, vaan mietitään koko seksin ajan sitä miltä se näyttää. Mainittiin just nää rintaliivit esimerkkinä.
Relatkaa ja nauttikaa siitä seksistä, keskittykää niihin tuntemuksiin. Hirvee turn-off meille miehillekin, jos huomaa, että toinen ei ole kunnolla mukana, vaan miettii koko ajan miltä näyttää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei seksissä ole kyse siitä miltä näyttää, vaan se pitäisi just unohtaa. Jos seksitä haluaa nauttia kunnolla, niin molemmat 100 % alasti ja sen verran kiimaa, ettei tarvitse ajatella yhtään miltä näyttää! :)
Miehet kiihottuu nimenomaan visuaalisesti, eli visuaalisen ärsykkeen kautta, tieteellinen fakta. Muitakin ärsykkeitä on, mutta tuo on voimakkain.
Sitten kun ei ole mahdollista saada kumppani josta kiihottuisi visuaalisesti, ehkä sitten joutuu miettimään tuollaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet kiihottuu nimenomaan visuaalisesti, eli visuaalisen ärsykkeen kautta, tieteellinen fakta. Muitakin ärsykkeitä on, mutta tuo on voimakkain.
Sitten kun ei ole mahdollista saada kumppani josta kiihottuisi visuaalisesti, ehkä sitten joutuu miettimään tuollaista.
Jos sänkyyn asti on jo päästy ja vaatteet lähdössä veks, niin ei siinä kohta niitä rintoja enää tarvitse yrittää muotoilla tai korostaa. Ne on jo ajaneet tehtävänsä. Enemmän ylimääräiset vaatteet seksin aikana häiritsee tunnelmaa kuin epätäydelliset rinnat.
Vaimoni rinnat riippuvat ihan kunnolla, ja minulle ne ovat kauneinta mitä olla saattaa. Näin olisi, vaikka ne olisivat yllä kerrotut itikanpuremat.
Tavalliset tai villasukat ovat hauska lisä joskus rakasteluasuun, muuten paljas iho toista vasten on aivan paras. Ja kumppanin ihailu ja hyväily mahdollista.
Mä tykkään pitää stay upeja ja laitankin ne lähes aina päälle jos sutinaa on luvassa. On huomannut että monet miehetkin tykkää :)
Mutta seksiasuja ei juuri ole.
N19
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään pitää stay upeja ja laitankin ne lähes aina päälle jos sutinaa on luvassa. On huomannut että monet miehetkin tykkää :)
N19
ja
> Muuten alasti mutta välillä laitan mustat pvc reisisaappaat:)
Ei käy kieltäminen etteikö seksikkäästi sukkiin, sukkanauhoihin ja saapikkaisiin pukeutuneen naisen säärien nostaminen olkapäilleni ole nautinnollista. ; )
eroottisen sensuellit alusasut kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N19
ja
> Muuten alasti mutta välillä laitan mustat pvc reisisaappaat:)
Ei käy kieltäminen etteikö seksikkäästi sukkiin, sukkanauhoihin ja saapikkaisiin pukeutuneen naisen säärien nostaminen olkapäilleni ole nautinnollista. ; )
Kiihottaa muakin että otetaan lujaa jalat ylhäällä... joskin saappaita en ole kokeillut, mutt nyt kun ei oo saanut pitkään aikaa kunnolla, alkaa kostua jo pelkästä ajatuksesta :)
N19
Vierailija kirjoitti:
Ap, laita vähän enemmän päälle. Jotain inspiroivaa, mistä molemmat pitää.[/quote
Mustat seksivaatteet kiihottavat minua ja pitkät nahkasaappaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, laita vähän enemmän päälle. Jotain inspiroivaa, mistä molemmat pitää.[/quote
Mustat seksivaatteet kiihottavat minua ja pitkät nahkasaappaat.
Pitää koklaa joskus... Eräs mies teki kerran mun sukkahousuihin reiän pimpsan kohdalle ja pani hulluna sen jälkeen :) Pidettiin molemmat :) N19
Aina täysin alasti molemmat. Ensin kumpikin käydään pesulla aina ja siksikin on riisuttava. No.... on joskus ollut vaimolla yöpaita yllä, kun aamulla on rakasteltu herätessä
Mies 60 v