Oletteko aina alasti seksiä harrastaessa?
Olenko outo, kun haluan aina pitää rintaliivit päällä?
Kommentit (56)
Lähes aina alasti. Joskus harvoin just joku pikainen tai jos uninen hyväily eteneekin yhdyntään asti, niin onnistuuhan se riisumalla housut puolitankoon tai jopa pikkareiden reunalta. Mulla on löysä toppi yöpaitana ja mies hyväilee kyllä rintoja laittamalla kädet topin alle tai nostamalla sitä ylemmäs. Yleensä riisuu sen päältäni kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni ei halua, että riisuudun. Hän ei pidä vartalostani. Sammuttaa valot aina. Laskee pyjamanhousujani, ei koskaan koskettele, ei halaile.
Ja sinä vaan alistut? Todella surullista
Pilkkihaalari päällä ei tule vilu.
Mun mies on rakentanut ei pitämistäni rintsikoista ja t-paidoista seksikkäämpiä. Eli leikannut tisseille aukot, joista ne pursuavat. Mulla on d-kupin rintsikat. En aina ota noita leikeltyjä päälleni mut joskus miehen mieliksi. Joskus aamupano tapahtuu niin et lyhyt paituli on korvissa:)
Lähes aina on jonkinlainen paita päällä. Pienet ja rumat tissit, ei kauheasti huvita niitä esitellä enkä halua että niihin kosketaan.
Ei hyvänen aika alasti. Minulla on paksu ja pitkä flanelliyöpaita, pitkät villasukat ja väljät pöksyt. Siitä lahkeesta on sitten helppo tuikata.
Vierailija kirjoitti:
Lähes aina on jonkinlainen paita päällä. Pienet ja rumat tissit, ei kauheasti huvita niitä esitellä enkä halua että niihin kosketaan.
Saatko ylipäätään seksistä nautintoa kun oot noin varautunut. En usko ainakaan, että koet mitään tajunnan räjäyttäviä orgasmeja.
Pilkkihaalareissamme on reiät sopivissa kohdissa. Pilkillä ollessa kun saattaa tulla haluja ja kuitenkin pakkanen.
en ole. Liivit aina päällä, mielellään myös tpaita. Miksi? Tissit olemattomat itikanpuremat eli aakuppia. Olen varma ettei yksikään mies saisi munaansa kovaksi jos näkisi nämä onnettomat itikanpistoni
Muuten alasti mutta välillä laitan mustat pvc reisisaappaat:)
Siis opiskelija-asunnossa on näin talvisin niin pirun kylmä että joudun pitämään villasukkia jalassa ja mahdollisesti paitaa päällä. Ja olla peiton alla.
En kehtaa olla alasti miehen edessä, koska hän on haukkunut rintojani. Pidän aina paidan päällä. Mies ei ole koskaan halunnut koskettaa rintojani. Minulla on c-kupit, mutta nännit sisäänpäinkääntyneet.
Viimeksi minulla taisi olla paita päällä, kun emme sitä ehtineet pois ottaa, mutta yleensä ihan alasti. Joskus kiireellä saattaa pikkarit jäädä nilkkoihin tai vain toiseen nilkkaan, mutta yleensä raapaisen ne jonnekin. Liivejä en pidä ikinä, sillä mieheni rakastaa rintojani ja niiden hyväilyä. Minulla on useat hyvin kauniit liivit ja yleensäkin pidän kauniita alusvaatteita, mutta mies pujottaa ne aika nopeasti pois. Yhdessä olemme olleet yli 20 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
En kehtaa olla alasti miehen edessä, koska hän on haukkunut rintojani. Pidän aina paidan päällä. Mies ei ole koskaan halunnut koskettaa rintojani. Minulla on c-kupit, mutta nännit sisäänpäinkääntyneet.
Onko mies muuten "ihan mukava"?
Hän ei olisi minun mies enää sen jälkeen, jos olisi sanonut jotakin ikävää, mutta joitakin hiirulaisia ikävien puhuminen ei näytä häiritsevän.
Vierailija kirjoitti:
Ei perkele millaisten miesten kanssa olette, minä en saa naista ja olisin onnesta soikea jos olisi c-cupit mitä hyväillä.
M kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei perkele millaisten miesten kanssa olette, minä en saa naista ja olisin onnesta soikea jos olisi c-cupit mitä hyväillä.
Voi olla, että miehellä on mielessä kaikin puolin ihanampi ja mukavampi nainen ja siksi hän yrittää saada rumasti puhumalla naisensa lähtemään. Mitä luultavimmin mieskään ei ole monen mielestä mikään Mies ja siksi tämä ihanampi ja mukavampi nainen ei tätä huomaa. Joten vakka kantensa valitsee.
Kyllä, yleensä aina.
Joskus on tullut vain nostettua hameenhelmaa ja alla ei ole ollut pikkareita. Tai juuri ennen lähtöä on tarvinutkin vielä nussia, silloin äkkiä vain housut pois jalasta.
Nautin olla alasti miehen kanssa seksin aikana ja jälkeen. Iho iholla.
Häh, siis pyllistät ja mies tekee tarpeensa?
Mutta mitä väliä kun en saa edes säälipillua, omasta mielestä alaston naisen vartaloa itseä vasten tuntuu ihan älyttömän hyvältä.