Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi sai neljätoistavuotislahjaksi ystäväperheeltä kondomeja!

Vierailija
16.11.2018 |

En voinut uskoa näkemääni kun ystäväperhe tuli kylään, poika avasi paketin ja katsoin että siinäpä hauskat raitasukat. Kun vieraat olivat lähteneet poika tuli sanomaan että sukan sisällä oli kortsuja. Millainen ihminen tuo neljätoistavuotiaalle lahjaksi kortsuja?! Luulin tuntevani ystäväni, nyt tuntuu että en voi kohdata häntä tämän jälkeen.

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ollu kiva lahja. Jos tuossa iässä jo tarvitsee, niin sitten osaa varmaan itsekin pyytää/ostaa. Jos itse olisin saanut 14-vuotiaana kortsuja lahjaksi, olisi tullut jotenkin ällö olo. Ja semmonen olo että pitääkö mun jo nyt aloittaa, onko normaalia aloittaa tässä iässä? Muutenkin oli paineita teini-iässä että pysyy muiden mukana mutta tuo olis vielä pahentanut asiaa

Vierailija
62/64 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koulussakin jaettiin joskus olikohan 5 tai 6 luokalla. Eipä kerrottu yhtään mitään liukasteaineista ja niiden pitkäaikaisvaikutuksista sekä yhteensopivuuksista kumi materiaalien kanssa.

En myös oikein hiffaa miten nuo pysyy päällä kun parin tunnin senssiossa kertynee kumin sisään omatuottoista liukastetta aika paljon???

Mistä pitkäaikaisvaikutuksista? En ole kuullut. Valista minua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, ahdistava lahja. En todellakaan haluaisi teininä tietää että vanhempien kaverit miettii seksielämääni. Että olettavat minulla sellaisen olevan ja tyrkyttävät kondomeja. Ei ole heidän asiansa, aivan liian intiimiä ja tunkeilevaa. Painostavaa.

Vierailija
64/64 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirveä lahja. Antaa ymmärtää, että tuon ikäisenä täytyisi jo jotain tehdä, ja mielellään irtosuhteita.

Kondomit viittaavat siis mielestäsi irtosuhteisiin eikä vakisuhteeseen? Oletko siis sitä mieltä, että irtosuhteissa ehkäisy on miehen hommaa ja se hoidetaan kondomeilla, mutta vakisuhteissa ehkäisy on naisen hommaa ja se hoidetaan hormonaalisella ehkäisyllä? Sairas olet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi