Ystävätär pyysi salille ja jumppaan, mutta en halua näyttäytyä alasti saunassa enkä suihkussa hänen edessään
Vaatteetkin haluan vaihtaa ilman muiden katseita. Ensi viikolla olisi tarkoitus mennä, mutta voinko mitenkään suihkutella ja pukeutua yksin? :(
Kommentit (50)
Aika paljon täytyy kroppaansa vihaa ja omaa hyvinvointia laiminlyödä jos tollasia edes miettii.
Ei kai jumpan jälkeen suihkussa käydä kuin vasta kotona. Tai mennä saunaan. Jumppavaatteet voi laittaa kotona päälle ja mennä samoissa kuteissa himaan.
Vierailija kirjoitti:
Onpas teillä naisilla ihmeellisiä itsetunto-ongelmia.
t. Mies joka käy monta kertaa viikossa salilla suihkussa ja siinä samalla on alasti tuttujen ja ventovieraiden nähden.
Kyllä, niitä ikävä kyllä riittää meistä joillain. Jos minulla olisi mallikroppa tai muuten upea niin ei haittaisi suihkut ja saunat. Mutta en silti oikein tuttuja ihmisiä haluaisi ehkä alasti nähdä, ellei ole superläheisiä ja joita on joskus ehkä jo nuoresta asti nähnyt nakuna. Vaikka ehkä se olisi se ja sama, jos oma kroppa olisi kiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä estää käymästä kotona suihkussa? Sanot vaikka että sauna lämpiämässä tms.
Kaikilla eiole saunaa ja minä en yksinkertasesti tykkää saunomisesta, mulla on amme😁
Miten tää nyt liittyy mihinkään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä estää käymästä kotona suihkussa? Sanot vaikka että sauna lämpiämässä tms.
Kaikilla eiole saunaa ja minä en yksinkertasesti tykkää saunomisesta, mulla on amme😁
Miten tää nyt liittyy mihinkään?
Yhtä paljon kuin riisuminen, saunassa ja suihkussa käyminen salin ja jumpan yhteydessä. Ei siellä salilla ole opettajaa joka pakottaa riisumaan ja suihkuun.
Vanha aloitus. Mutta en ikänä menis suihkuun tai saunaan kuin kotona. Hyi hitsi, kuka noissa salisaunoissa voi edes käydä. Hinkkaan käteni puhtaaksi treenin päätyttyä, muuten äkkiä kotiin suihkuun.
Vierailija kirjoitti:
Vanha aloitus. Mutta en ikänä menis suihkuun tai saunaan kuin kotona. Hyi hitsi, kuka noissa salisaunoissa voi edes käydä. Hinkkaan käteni puhtaaksi treenin päätyttyä, muuten äkkiä kotiin suihkuun.
Sama, enkä jaksa kantaa pyyhkeitä ja kaikenmaailman puteleita ja rasvoja mukana. En ole edes kova hikoilemaan.
Hieman kammoksun bakteereja joten yhteiset suihkutilat ei oikein innosta, eikä joka ikisen purnukan roudaaminen mukana. Paljon helpompaa vaan mennä kotiin suihkuun jossa kaikki kamat mukavasti saatavilla.
Mitä järkeä mennä jumppaan tai saunaan jos ei nuoret tytöt ole siellä alasti heruttamassa?
Aloittaja ei nyt vastaa ehdottiko se ystävä suihkuun menoa.
Ei sitä tarvitse mitenkään selitellä, riittää kun sanoo että haluaa sanoa yksin. Kyllä naiset toisiaan ymmärtää, vai mitä?