Te, jotka luette Kalastajan vaimo blogia, mitä muita blogeja seuraatte?
Mikä muu blogi olisi yhtä mukaansatempaava kuin KV?
Olen muutamia yrittänyt seurailla, mutta monien kirjoitustyylistä huomaa, että kirjoittavat blogia tiedostaen liikaa lukijansa. Liika teennäisyys siis paistaa läpi. Analyyttisyys ja pohdiskelu puuttuvat ja lopputuls on "ei mitään".
Kuka bloggaaja olisi siis samoilla tavoin inspiroiva kuin mitä Johanna on ja on ollut?
Pidän lifestylesta, taloudesta, sisustuksesta aiheina.
Kommentit (7)
Mungolife jotenkin liian yksitoikkoinen niin kuviltaan kun verbaaliselta sisällöltään
Vaaleanpunainen hirsitalo on ihan ok.
Vierailija kirjoitti:
Vaaleanpunainen hirsitalo on ihan ok.
Tää vaikutti pikaisella silmäyksellä ihan hyvältä! Pidän tosiaan siitä, että elettyä elämää ja valintoja tarkastellaan kriittisesti. Ollaan onnellisia ja otetaan vastuu itsestä. Sventyykö tämä hirsitalobloggaaja mihinkään henkilökhtaisempaan? Nyt ainakin yhdessä postauksessa puhui siitä, että ehkä vaikea nauttia vapaapäivistä hyvällä omalla tunnolla. Onko muita tunne-elämän asioita esillä kun työstressi?
Ei huhhuh mitä stalkkereita :DDD "Ei kerro mitään henkilökohtasta" Hävettää olla ihminen.
No ei tuossa varmaan tarkoitettu että kaikki syvimmät salaisuudet kerrottaisiin vaan jotain pientä joka tekee kirjoittajasta helpommin lähestyttävän.
Tykkään Vaaleanpunaisesta hirsitalosta, Valkoisen talon Reetasta, At Maria's, Omamaamansikka. Näiden sivupalkeissa on myös hyviä linkkejä, kannattaa kurkkia.
Vierailija kirjoitti:
Mikä muu blogi olisi yhtä mukaansatempaava kuin KV?
Olen muutamia yrittänyt seurailla, mutta monien kirjoitustyylistä huomaa, että kirjoittavat blogia tiedostaen liikaa lukijansa. Liika teennäisyys siis paistaa läpi. Analyyttisyys ja pohdiskelu puuttuvat ja lopputuls on "ei mitään".
Kuka bloggaaja olisi siis samoilla tavoin inspiroiva kuin mitä Johanna on ja on ollut?
Pidän lifestylesta, taloudesta, sisustuksesta aiheina.
Mungolife on toinen hyvä blogi.
Kaunis pieni elämä- blogia seurasin joskus, mutta siitä en pidä, koska bloggaaja ei kerro/kuvaa itsestään mitään henkilökohtaista ja liian askartelupainotteinen minun makuuni.
nostan näillä lisätiedoilla samalla kysymystäni.
Ap