Kertokaa hääkuvastanne
Millainen se on? Millainen tunnelma? Kuvastaako kuva hyvin sitä päivää? Otatitteko kuvat jossain erityisessä lokaatiossa? Miksi juuri siellä?
Mitä ajattelet, kun katsot nyt hääkuvaanne?
Kommentit (12)
Kuva on otettu 80-luvun alussa valokuvaamossa ja se on edelleen kaunis. Kimppu myös on valtavan kaunis ja siinä on syksyisiä elementtejä (häät lokakuussa). Kimpun saimme häälahjaksi sukulaiselta, joka omisti silloin kukkakaupan.
Hymyilen kuvassa 28-vuotiaana ja ajattelen, että olenpa hyvin säilynyt ja nätti edelleen 👰(🤵).
Minulla on naurettavat vaatteet ja naurettavat silmälasit. Miehellä on naurettavat silmälasit ja naurettavat viikset. Ah ihanaa ysäriä...
Vierailija kirjoitti:
Minulla on naurettavat vaatteet ja naurettavat silmälasit. Miehellä on naurettavat silmälasit ja naurettavat viikset. Ah ihanaa ysäriä...
Olisin luullut, että ihanaa 70-lukua. 😂
Sininen järvi taustalla, me kaksi kahden koivun alla, tuomet kukkii etualla. Oli ihanan lämmin toukokuu tuolloin v 2002
Kasariteini kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin luullut, että ihanaa 70-lukua. 😂
Mies oli kuin turvonnut Stig, minulla samanlaiset rillit ja puhvihihat :D
Kuva otettu ihan peruspuistossa koivujen katveessa, ollaan nuoria ja ahhh niin rakastuneita! Puvut, meikki ja kampaus näyttää nykypäivänä aika hmm... koomisilta, mutta molemmilla sellainen katse ja hehku että rakkaudesta tässä on kyse.
Kesä kauneimmillaan, rakas tuttu kartano, kuva otettu puutarhassa, välitön, iloinen ja onnellinen tunnelma - olimme niin nuoria ja kauniita! Perheet ja ystävät ympärillä. Emme käyneet studiossa, siinä ihan ulkona tuli hyviä kuvia ja muistoja. Hauskaa meillä oli, sekin tallentui.
Kuvassa mieheni istuu rottinkituolilla ja minä olen polvillani hänen edessään. Minulla on kaulapanta, ja mieheni kädessä on talutushihnan pää. Tunnelma on hyvin meidän tyylisemme. Kuvat otimme erään valokuvausta harrastavan ystävän luona. Ja on ehkä sanomattakin selvää, että b, d, s, ja m ovat lempikirjaimemme.
Kuva otettiin juuri ennen vihkimistä ja se sijaitsee vedoksina kuvausliikkeessä, ehkä. Viisi vuotta oltu naimisissa eikä vieläkään olla saatu aikaiseksi valita ja tilata kuvaa. Sujuu tämä näinkin.
Molempia jännitti ja olo oli vaivaantunut ja vaisu ja jäykkä, ei hymyilyttänyt. Mielestäni tämä näkyi myös vedoskuvissa jonkun "onnen ja hehkun" sijaan, siinä ehkä (myös) syy siihen ettei kuvaa ole.
/11
Vedin vatsaani sisään ja kuvakulma aseteltiin niin, että näytti hyvältä, vaikka väänsinkin niskaani luonnottomalta tuntuvaan asentoon.