Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen niin väsynyt Jumalaan

Vierailija
16.11.2018 |

Olen 2 vuotta yrittänyt tulla uskoon eli ottaa Jeesuksen vastaan mutta ei sitä uskoontulemista vain tapahdu...Olen lukenut Raamattua, rukoilen päivittäin ja useaan kertaan, olen käynyt herätyskokouksessa ja juttelemassa papille jne. MIKSI en vaan tule uskoon??? Miksi Jumala ei voi armahtaa...Pelkään kuolemaa ja hel.vettiä päivittäin. Mielestäni olen ollut vilpitön uskoontuloyrityksissä. Kohta en jaksa enää ajatella koko Jumalaa. En vaan tajua miksi moni tulee uskoon kertarukoilemisella mutta minua piinataan päivästä toiseen jatkuvalla pelolla että joudunko kadotukseen. Onko täällä muita joilla uskoontulo epäonnistuu kerta kerran jälkeen? Alan olemaan aivan loppu tähän kaikkeen

Kommentit (478)

Vierailija
1/478 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole etkä sinäkään mihinkään helvettiin ole menossa.

Vierailija
2/478 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö sinä muka usko jo, kun helvettiä pelkäät

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/478 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan ton omasta uskisperheestä. Halusin uskoa mutta mitään ei tapahtunut. Traditio painosti uskoon pamahtamiseen, mutta luulen että monet feikkasi pamahtamisen.

Vierailija
4/478 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se usko voi olla ihan sinun näköisesi epävarmuuksineen päivineen? Voithan jatkaa etsimistä ilman että odotat suurta ihmettä joka antaisi sinulle täyden varmuuden. Pikkuhiljaa huomaamatta ehkä uskosi Jumalaa kohtaan kasvaa. Älä paineita ota asiasta.

Vierailija
5/478 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä hittoon turhat mielikuvitusolennot, joita pitäisi pelätä!

Meillä on vain tämä elämä, jota ei kannata käyttää olemattomien pelkäämiseen.

Vierailija
6/478 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä se tuli asteittain ja omalla painollaan, ei pakottamisen tai painostuksen seurauksena. Herääminen alkoi 2013, ja sillä tiellä ollaan edelleen. Ymmärsin, että Raamattu on totta ja että tämä maailma on paha paikka. Valtiota kontrolloi kabbalistit ja okkultistit, jotka yrittävät rakentaa Satanistista uutta maailmanjärjestystä. Kaikki Raamatussa mainitut lopunajan merkit ovat tulleet täyteen, juuri siinä kronologisessa järjestyksessä, joissa ne on siellä mainittu.

Vierailija
7/478 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa koittaa jos joulupukki tai pääsiäispupu olisi vastaanottavaisempi.

Vierailija
8/478 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala vaikuttaa mielenkiintoiselta tyypiltä psykopaattisine rääkkäämisineen.

Nämä peesaajat sekä toitottajat taas joutais kyllä hevon sinne.

Vierailija
9/478 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa vähän samalta kuin olemattoman paskan pusertaminen. Hirveä työ ja vaiva, mutta tulosta ei näy.

Vierailija
10/478 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei joudu helvettiin, ei ateisti ei uskossa oleva. Usko on henkilökohtainen asia ja se kasvaa kun ihminen löytää itseään, jokainen ihminen etsii itseään läpi elämän ja löytäessään enemmän itseään usko kasvaa. Olemme hyvin rajallisia olentoja ja sen hyväksyminen avaa portin rajattomaan maailmaan, olemme osa universumia, mitä ikinä teemmekin, eikä universumi tuhoa tai rangaise itseään vaan rakastaa sitä. Uskonto ja Jumala eivät ole sama asia, usko ja Jumala eivät ole sama asia, mutta Usko ja Jumala ovat sama asia. Usko itseesi niin uskot Jumalaan ja ymmärrät ettei sinulle haluta mitään pahaa ja vaikka et uskoisi mihinkään niin kukaan tai mikään ei halua sinulle pahaa.

Vierailija
11/478 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

palvo sit jotain toista jumalaa

Vierailija
12/478 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryyppää ja hankkiudu vankilaan. Sillä tavalla monet tulee uskoon.

Vierailija
13/478 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lukenut Raamattua, rukoilen päivittäin ja useaan kertaan, olen käynyt herätyskokouksessa ja juttelemassa papille jne. Pelkään kuolemaa ja hel.vettiä päivittäin.

KUKAAN ei tiedä mitä kuoleman jälkeen tapahtuu, muuta kuin että sinun ainoa elämäsi täällä päättyy.

Laske huviksesi paljonko käytät aikaa päivästäsi asiaan, mistä kenelläkään ei ole minkäänlaista varmuutta.

Minä keskityn elämästä nauttimiseen sen sijaan että pelkäisin kuolemaa tai mitä sen jälkeen tulee, jos tulee.

Vierailija
14/478 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa vain hyväksyisit sen että mitään taivasta tai helvettiä ei ole, vaan kuoleman jälkeen sinua odottaa sama olemattomuuden tila, joka vallitsi ennen syntymääsi. Usko pois, olisit paljon onnellisempi ja elämääsi tyytyväisempi, jos sinun ei tarvitsisi koko ajan miettiä sitä, mitä joku mielikuvitusolento tälläkin hetkellä sinusta ajattelee.

Vierailija
15/478 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se usko voi olla ihan sinun näköisesi epävarmuuksineen päivineen? Voithan jatkaa etsimistä ilman että odotat suurta ihmettä joka antaisi sinulle täyden varmuuden. Pikkuhiljaa huomaamatta ehkä uskosi Jumalaa kohtaan kasvaa. Älä paineita ota asiasta.

Juuri paikallislehdessä pelotteli väärin palvomisesta yksi seurakuntavaaliehdokas.

Muistutti Aaronin poikien kohtalosta.

Tuli taivaasta tuli ja poltti pojat.

Liberaali jumalkuva on vaarallinen...

Vierailija
16/478 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä lähes sama tilanne...Jumala on mielestäni pelottava hahmo eikä Jeesuskaan vastaa rukouksiin. Tekisi mieli antaa periksi ja alkaa ateistiksi mutta sekään ei onnistu :D 

Vierailija
17/478 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun tarvitse pelätä helvettiä ja kadotusta, jos uskot Jumalaan.

Ja jos et usko Jumalaan, miksi uskoisit kadotukseenkaan?

————

Joidenkin kommentoijien objektiivisuutta on kyllä pakko kyseenalaistaa. Jos ette pidä uskoontulotodistuksia minkään arvoisina, niin mikä päinvastaisen todistuksen arvo voisi olla?

Tai jos pitää jonkun henkilökohtaista todistusta jonkin arvoisena olipa se mikä vaan, niin eivät ne toisiaan varmaan sillä logiikalla sitten kumoakaan. Eli turhaa irvimistä, teinä pidättäytyisin siinä, ettette tiedä asiasta yhtään mitään.

Vierailija
18/478 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtaosalla tämän päivän uskovista ei todellisuudessa tunne Kristusta, heillä on Hänestä aivan väärä kuva.

Näin kirjoittaa Apostoli Paavali:

Sillä jos joku tulee ja saarnaa jotakin toista Jeesusta kuin sitä, jota me olemme saarnanneet, tai jos te saatte toisen hengen, kuin minkä olette saaneet, tai toisen evankeliumin, kuin minkä olette vastaanottaneet, niin sen te hyvin kärsitte.

2. Korinttilaiskirje 11:4

Todellisuudessa Kristuksen seuraaminen tarkoittaa itsensä antamista elävänä uhrina Jumalalle.

Jeesus sanoi: "joka minun perässäni tahtoo kulkea hän kieltäköön itsensä, ottakoon ristinsä ja seuratkoon minua."

Tämä tarkoittaa siis itselleen kuolemista ja elämistä Jumalalle.

Oletko valmis maksamaan sen hinnan?

Vierailija
19/478 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä lähes sama tilanne...Jumala on mielestäni pelottava hahmo eikä Jeesuskaan vastaa rukouksiin. Tekisi mieli antaa periksi ja alkaa ateistiksi mutta sekään ei onnistu :D 

Tarvitset uskoa!

Mutta anokoon uskossa, ollenkaan epäilemättä; sillä joka epäilee, on meren aallon kaltainen, jota tuuli ajaa ja heittelee.

Älköön sellainen ihminen luulko Herralta mitään saavansa,

Jaakobin kirje 1:6‭-‬7

Vierailija
20/478 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse alkaa ateistiksi. Agnostikko on itselleen rehellinen. Kuoleman jälkeen voi olla jotain, tai sitten ei. Kukaan ei tiedä.

Ja jos jotain asiaa ei voi millään tietää varmasti, miksi käyttää siihen paljon aikaa?

Jokainen hukkaan heitetty hetki on pois rajatusta elämästäsi, minkä olisit voinut käyttää johonkin parempaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi