Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En saa rahaa edes Kelasta. Pakko mennä töihin.

Vierailija
16.11.2018 |

Olisin halunnut olla vielä kotona alle vuoden ikäisen lapsen kanssa, mutta Suomihan ei mitenkään kannusta kotiäitiyteen. Sain kieltävän päätöksen liitteistä huolimatta ja vielä saatetekstein, kun en ole niitä toimittanut, olen lähettänyt samat liitteet jo neljä kertaa (!!!!). En saa työttömyysturvaa, vaikka olen työtön.
Se on hommattava työpaikka, muksulle hoitopaikka.
Tämä on r a s i s m i a Kelan puolelta, kun näin kohdellaan suomalaista, joka on veroeuroja kerännyt pätkätöistä useamman vuoden ajan. Ja rangaistus siitä, kun tulin äidiksi.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi on paska maa suomalaiselle, muille paratiisi.

Niin, suomalaiset ovat niin kiittämättömiä. Kun yltäkylläisyydenssä kasvaa, niin sitä ei osaa arvostaa.

Vierailija
22/31 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen pimeänä töitä. Ette käytä mun veromarkkoja. Heh heh....

Käytätkö sinä muiden veroeuroja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse hain myös tukia. Liitettä liitteen perään ja hylkäys, sama peruste ettei mukamas oltu liitteitä lähetetty 🙍‍♀️

Monta kertaa varmistin, että varmasti lähti liitteet eteenpäin ja lähtivätkin.

Minne helvettiin ne liitteet sitten oikein katoavat, kun suosittelevat tekemään netissä hakemukset sun muut?

Vierailija
24/31 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen liitteitä kotihoidontukeen tarvitaan?

Vierailija
25/31 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse hain myös tukia. Liitettä liitteen perään ja hylkäys, sama peruste ettei mukamas oltu liitteitä lähetetty 🙍‍♀️

Monta kertaa varmistin, että varmasti lähti liitteet eteenpäin ja lähtivätkin.

Minne helvettiin ne liitteet sitten oikein katoavat, kun suosittelevat tekemään netissä hakemukset sun muut?

Kelan IT-järjestelmät on aivan sysip*skoja, liitteet saattavat hävitä bittiavaruuteen tai sitten järjestelmä saattaa valittaa liitteiden puutetta, vaikka ne on toimitettu. T. Kelan järjestelmien kanssa pari vuotta sitten työskennellyt.

Vierailija
26/31 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄLKÄÄ TARTTUKO TÄHÄN MAKSETTUUN TROLLIIN. Tarkoituksena on vain mustamaalata huonompiosaisia ja peitellä isojen poikien rötöstelyä. Näitä samoja maksettuja trolleja on alkanut vyöryä palstalle muihinkin aiheisiin liittyen, esim. maa han muu tto, fazer, aktiivimalli...

:-)

Vierailija
27/31 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelalta on rahat lopussa. Juhlakansa imee varat tyhjiin. Ei enää riitä kaikille tarvitsijoille tukirahoja. Niin se on.

Vierailija
28/31 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne liitteet häviää, niin kannattaa ihan oikeasti marssia sinne kelaan viemään ihan henkilökohtaisesti. Kotihoidontuki on tuki , jonka saa KAIKKI, tulotasosta riippumatta, hoitaessaan sitä tarpeeksi pientä kotona. Oikeastaan ainoa peruste, että se voidaan evätä, on se , että olet kark otuspäätöksen saanut m-muuttaja

Vierailija
29/31 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä, että ensimmäisenä tulee mieleen ihonväristä johtuva syrjintä. Kuvaa ajatusmaailmaa.

Vierailija
30/31 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa AP mennä sinne Kelan toimistoon asioimaan, pääset kasvotusten ihan oikean ihmisen juttusille, joka voi sitten sinulle kertoa miksi et saa tukea tai oikaista päätöksen. Onnistuuko tämä, vai oletko r a j a k k i jonka ÄO on 60?

Vierailija
31/31 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

S u v a k i t huuteloo