Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 28v ihmisraunio

Vierailija
16.11.2018 |

Mua on koko peruskoulun aikana kiusattu siitä etten harrastanut urheilua eikä ollut merkkivaatteita. Kiusaamista oli äärimmäisen salakavala ja julma.
Vuosi sitten terapeutti oli sitä mieltä ettei merkkivaatteissa ole mitään vikaa että miksi vanhemmat ei ostanut?

Nyt olen syrjäytynyt ja en uskalla edess ulos mennä, traumatausta vaan pahentaa kaiken. Vielä 5v sitten oli minulla elämä ja näytti siltä että olin onnistunut ponnistaa pois siitä henkisestä kurjuudesta, tein vielä paljon työtä sen eteen.

Oksettaa ja tuntuu pahalta että vieläkin on näitä ongelmia kouluissa, nyt todettiin virallisesti että ihmiset eivät tee lapsia jos eivät ole rikkaita ja cooleja. Näin on

Yhteiskunnassa ei ole enään tilaa normaaliperheille.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä haet aloituksellasi? Asiat voivat vielä muuttua, olet yhä nuori ihminen.

Vierailija
2/8 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tämä herättää teissä??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herättää sen ajatuksen, että joudut vielä pitkään tekemään töitä traumojesi kanssa. Hyvä juttu, että olet päässyt jo alkuun. Toipumisessa tulee kaikenlaisia vaiheita. Jatka eteenpäin, olosi tulee kyllä uudelleen vielä helpottamaan jossain vaiheessa.

Vierailija
4/8 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
5/8 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kannattaa mennä opiskelemaan tai töihin. Jos jäät kotiin niin tuo vaan pahenee. 

Vierailija
6/8 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

:(

Vierailija
7/8 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun iässäsi ei ainakaan enää pitäisi miettiä mitään merkkivaatteita, 15-vuotiaiden juttuja. Tai en tiedä jatkuuko tuo vouhotus jossain Helsingissä koko iän, jos olet sieltä päin?

Vierailija
8/8 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaaminen on kyllä kamalaa, ihan älyttömistä syistä syrjitän ja pahoinpidellään :(

Ja että terapeutti ihmettelee, miksei ostettu merkkivaatteita? Oisko vaikka köyhyys yksi syy, tai se että vanhemmat arvostavat jotain muita asioita... Ikävää toki lapselle. Muakin nälvittiin joskus vaatteiden takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi