80-luvun Dublolegoja leikkimättömiä alkuperäispakkauksissaan.
80-luvun Dublolego settejä mallit 1020,1044, 1045, 1071 alkuperäispakkauksissaan. Haluaisin tietää keräileekö näitä joku tai jotkut ryhmät ja mitä niistä mahdettais maksaa?
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Duplo! Etkö osaa kirjoittaa, idiootti! Sanotko myös "pieno" tarkoittaen pianoa?
Johan on sinulla ongelmia, kun vedät tuollaisesta herneen nenääsi. Etkö ymmärtänyt mistä ap puhuu vai oletko katkera kun et itse lapsena saanut leikkiä Dublolegoilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johan on sinulla ongelmia, kun vedät tuollaisesta herneen nenääsi. Etkö ymmärtänyt mistä ap puhuu vai oletko katkera kun et itse lapsena saanut leikkiä Dublolegoilla?
En oikeastaan edes vetänyt hernettä nenääni. Aikani kuluksi tässä vain puutun, kun kielellisesti laiskat suoltaa mitä sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oikeastaan edes vetänyt hernettä nenääni. Aikani kuluksi tässä vain puutun, kun kielellisesti laiskat suoltaa mitä sattuu.
No ainakaan sinulla ei käy aika pitkäksi, jos harrastuksenasi on äidinkielen opettaminen vauvapalstalla. Yleensäkin mielestäni tuollaisesta asiasta päteminen on vielä typerämpää kuin kirjoitusvirheen tekeminen. Kuvitteletko siivoavasi kommentointipalstat virhe kerrallaan? Miksi edes tuhlata aikaansa valittamalla kirjoitusvirheestä, joka ei muuta käsitettä mitenkään? Kuten tässä tapauksessa. Vai onko tuo ainoa tapasi tuntea paremmuutta muihin ihmisiin nähden? Hyvästä henkisestä olosta tuollainen nihilistisyys ei ainakaan kumpua.
Duplo tai dublo eivät nyt varsinaisesti äidinkieltä ole 🤣
Voi niillä olla arvoa mene bricklink.com ja katso sieltä
Naurettavaa käyttäytymistä tuo b-kirjaimen käytöstä v*ttuileminen. Mahtaa tuollaisilla huomattelijoilla olla kunnolliset keskustelut vähissä, kun jokainen kommentti pitää erikseen käydä läpi, jos sieltä pääsisi vaikka jostain pilkkuvirheestä kuittailemaan. Kirjoitusvirhepoliisina toimiminen aihe vapaalla ei ole mielestäni älykkään ihmisen merkki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai onko tuo ainoa tapasi tuntea paremmuutta muihin ihmisiin nähden? Hyvästä henkisestä olosta tuollainen nihilistisyys ei ainakaan kumpua.
Noinhan voit itsellesi uskotella jos haluat, mutta totta se ei ole ;)
Hienoa, että ihmiset osaavat keskittyä olennaiseen ja huomata, mikä se apu on jota kysyjä oikeasti tarvitsee.
Bricklink.com -sivusto kerää vanhojen legosettien myyntihintoja ebaysta ja muista vastaavista palveluista. Noiden nimenomaisten pakettien myyjiä ei näytä tällä hetkellä olevan, mutta pienellä haulla löytänet vastaavien settien hintoja verrokiksi, jos myyntiin laitat.
Vierailija kirjoitti:
Naurettavaa käyttäytymistä tuo b-kirjaimen käytöstä v*ttuileminen. Mahtaa tuollaisilla huomattelijoilla olla kunnolliset keskustelut vähissä, kun jokainen kommentti pitää erikseen käydä läpi, jos sieltä pääsisi vaikka jostain pilkkuvirheestä kuittailemaan. Kirjoitusvirhepoliisina toimiminen aihe vapaalla ei ole mielestäni älykkään ihmisen merkki.
No onhan tuo kielioppinillitys typerää, mutta minusta tämä joidenkin harrastama mielensäpahoittaminen aiheesta on ihan yhtä typerää. Et taida sinäkään niitä "kunnollisia keskusteluja" sen enempää käydä, kun jaksat kommentoida tätä aihetta.
Niin, minä vanha mummeli kyllä nyt vähän mieleni pahoitin tuollaisesta arvostelusta, olen kuitenkin äidinkielestä aikanaan kirjoittanut parhaat arvosanat, mutta näin lähes seitsenkymppisenä näitä kauhistuttavia äidinkielellisiä virheitä voipi tulla itse kullekin. Toivottavasti alkuperäinen viestini kuitenkin on jollain tavalla ymmärrettävä huolimatta tuosta hirveästä virheestä. Pyydän syvästi anteeksi häneltä, jota näin julmasti loukkasin. Ensi kertaa tänne keskustelemaan ja kyselemään tulin mutta se taisi olla suuri virhe. Taidan saman tien väistyä takavasemmalle.
Arvottomia ovat. Duploista voikin jokusen euron saada.
Vierailija kirjoitti:
Niin, minä vanha mummeli kyllä nyt vähän mieleni pahoitin tuollaisesta arvostelusta, olen kuitenkin äidinkielestä aikanaan kirjoittanut parhaat arvosanat, mutta näin lähes seitsenkymppisenä näitä kauhistuttavia äidinkielellisiä virheitä voipi tulla itse kullekin. Toivottavasti alkuperäinen viestini kuitenkin on jollain tavalla ymmärrettävä huolimatta tuosta hirveästä virheestä. Pyydän syvästi anteeksi häneltä, jota näin julmasti loukkasin. Ensi kertaa tänne keskustelemaan ja kyselemään tulin mutta se taisi olla suuri virhe. Taidan saman tien väistyä takavasemmalle.
AV:lla on taatusti järkytys luvassa jokaiselle ensikertalaiselle :D
Tätä ilkeämpi palsta on vain hevostalli.net. Sinne minäkään en uskalla kirjoittaa mitään!
Kun tekee ebay-haun "vintage duplo", niin huomaa että avaamattomilla paketeilla on hintaa. Ostaako niitä monikaan, se on sitten eri juttu.
Kiitos Teille jotka annoitte asiallista palautetta ja vinkkejä. Kivaa viikonloppua kaikille, nyt valmistautumaan jääkiekko-ottelumatkaan.
Jos niissä lukee ”Dublo”, eivät ole aitoja eli eipä niillä juuri arvoa ole.