Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistähän on kyse jos terapia (useita terapeutteja kokeiltu) ei tehoa lainkaan mutta ssri-lääke parantaa nopeasti

Vierailija
16.11.2018 |

?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Good for you. Mulla ei tehoa kumpikaan. Taas pitäis alottaa uutta lääkettä...

Vierailija
2/7 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko kyse olla lähinnä aivojen kemiasta?

Vai oletko kokeillut vain terapeutteja, joille puhutaan, vaikka itse et ole verbaalinen. Toisille draamaterapiat ja taideterapiat ovat tehokkaampia.

Muuten, millaista annostusta syöt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaudesta.

Vierailija
4/7 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkitys voi lievittää oireita, mutta oireiden taustalla olevat ajatukset ja tunteet eivät muutu miksikään. Ehkä sulla on kokemusta vääränlaisista terapeuteista/terapiasuuntauksista tai et ole itse asennoitunut terapiaan oikein (ei ole tarkoitus syyllistää). Tai ehkä oireesi tosiaan johtuvat yksinomaan jostain synnynnäisestä välittäjäaineiden epätasapainotilasta, jonka lääkitys korjaa.

Vierailija
5/7 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vakavampi masennus/ahdistus/ocd ym. siellä taustalla on, sitä paremmin lääkkeet auttavat.

Vierailija
6/7 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapiassa pitää itsekin tehdä ajatustyötä ja panostaa siihen, terapeutti ei paranna. Eli olisikohan niin ettet ole löytänyt sopivaa terapeuttia ja mahdollisesti odotuksesi eivät kohtaa todellisuuden kanssa?

Vierailija
7/7 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minullakaan pelkkä terapia auta, ei toisaalta pelkkä lääkityskään. Ehkä sinulla on vain kemiallinen sairaus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi