Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuli todella huono omatunto kun jouduin heittämään ruokaa roskiin.

Vierailija
15.11.2018 |

Jouduin heittämään salaatin jämät ja riisiä roskiin. Suunnittelen ruokani yleensä todella tarkkaan eikä ruokaa roskiin mene kuin muutaman kerran vuodessa. Olen ollut sairaana eikä ole ruoka maistunut niin salaatti ja riisi ehtivät pilaantua. Tiedän että rahallisesti tuo ei ole iso menetys eikä myöskään määrällisesti, mutta siltikin harmittaa kun roskiin jouduin heittämään.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha itkeä kaatunutta maitoa. Ens kerralla muistat syödä ajoissa.

Vierailija
2/6 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mullekkin tulee, tosin riisiä en surisi, mutta salaattia en roskiin heittäisi, kuin pakon edessä.

Musta on kehittynyt aika haka tässä "säästämisessä" (hoidan neljän henkilön ruokataloutta).

Musta tuntuu oudolta tällainen: Koko maailmassa noin 30 % kaikesta tuotetusta ruoasta päätyy hävikkiin. Suomessa kaikesta syömäkelpoisesta ruoasta haaskataan koko elintarvikeketjussa peräti 10–15 prosenttia.

http://www.saasyoda.fi/ruokah%C3%A4vikki-suomessa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi iso NYYYYH.

Vierailija
4/6 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua myös kirpaisee heittää ruokaa pois. Olen huono arvioimaan etukäteen, paljonko tarvitsen ruokaa. Välillä ruokaa pitää heittää pois myös siksi, että tekemästäni ruoasta tulikin liian pahaa.

Ja joskus jos kaapeista löytyy myös jotain tosi hyvää syötävää, niin saatan syödä sitä niin että se terveellisempi ja pahempi ehtii mennä vanhaksi.

Vierailija
5/6 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jouluna ap kuitenkin heittää kinkunrasvan roskiin ilman omaatuntoa :D:D:D

Vierailija
6/6 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minullakin kirpaisee jos näin pääsee käymään, oli kyse vaikka porkkanasta.

Näin muuten jopa viime yönä unta että olin jostain syystä laittanut jonkun 1€ atrillipaketin jemmaan johonkin lämpimään ja mietin siinä tuskissani että miksi näin tein ja että voisikohan sen nyt kuienkin syödä.