Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MTV3 uudisti nettisivunsa ja nyt ne on entistäkin rasittavammat.

Vierailija
15.11.2018 |

Jutuissa on aina ensin pari riviä tekstiä, sitten sivun kokoinen mainos, taas paria riviä tekstiä ja taas isoja mainoksia...

Adblockerilla nuo sivut on tyhmän näköiset, kun yli puolet sivuista on tyhjää. Ilman adblockeria sivut muistuttaa joltain tivolin ja hedelmäpelin risteytykseltä, joka paikassa vilkkuu ja välkkyy.

Onhan niitä uutissivuja muitakin vaikka kuin paljon, joten bye bye Maikkari...

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää se, että jokaisessa jutussa on video.

Vierailija
2/17 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi sekavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha sivusto oli selkeä ja toimiva, nykyinen on lähinnä ärtymystä aiheuttavan kökkö. Ei järin käyttäjälähtöinen uudistus, vaikka muuta väittävätkin.

Vierailija
4/17 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan muutenkin tätä uusinta ”isoja kuvia paljon, ja videoita” villitystä. Haluan lukea jutun, ei ole aikaa videoihin, enkä jaksaisi skrollailla kilometriä ennenkuin itse asian voi lukea.

Mutta kun ei osata enää toimittaa kiinnostavia ja luettavia tekstejä...

Ja vielä viimeinen kielioppimarmatus: ihmiset eivät hauku, koirat haukkuvat. Lehtikielen toivoisi olevan hyvää kirjakieltä.

Vierailija
5/17 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ärsyttää se, että jokaisessa jutussa on video.

Tämä pännii. Nykyään se avaussivu on niin kuvia täynnä että tuon uudistuksen jälkeen en ole viitsinyt käydä katsomassa kuin Huomenta Suomen aiheet. Sitten vaihtoivatkin sen entisen katsomo-sivun siihen ex-pääsivun osoitteelle ja nyt ei enää jaksa. 

Mulle riittäisi vaikka listaus tekstinä uutissivun otsikoista, mutta niitä videoita ja kuvia saan... mitäs sitä moderni mediayritys lukijoilla tekee?

Vierailija
6/17 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainos on jees, mutta liika on liikaa! Sivut ovat todella sillisalaattia ja tekee artikkeleista mahdottomia lukea. Lopettakaa artikkelit ja laittaka pelkkiä mainoksia..

Vierailija
7/17 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karma. Ahneella on paskanen loppu.

Vierailija
8/17 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös lopettanut noiden sivujen käyttämisen. Ja vihaan niitä automaattisesti käynnistyviä videoita, joita on myös Iltalehden sivuilla. Helpoin uutissivusto lukea taitaa nykyään olla Ylellä, mitä nyt toisinaan siellä on jonkun medianomin sommittelemia "daideellisia" aihekokonaisuuksia.

Muitakin sivustoja on pilattu, mm. Fineli (ehkä kamalin esimerkki), Tampereen reittiopas, ja huomasin nyt että myös Raamattu (nykyään raamattu.fi), jossa tekstiä saa pienen palan kerrallaan näkyviin, kun sivulle on pitänyt lätkäistä iso mainos jossa kehotetaan luomaan käyttäjätili. Nyt joulun kunniaksi olisin halunnut lukea, en paljon viitsinut. 

Sivusuunnassa nopeasti toisikseen vaihtuvat kuvat onneksi alkavat jo olla passé.

Vierailija
9/17 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

MTV3 hei! Sivustonne on täysi paska!

Klikkihuoraus Ä-R-S-Y-T-T-Ä-Ä.

Vierailija
10/17 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä MTV3:n jutuissa ole enää kuin nimeksi omaa tuotantoa. Lähes kaikki jutut on kopsattu jonkun ulkolaisen palvelun sivuilta ja käännetty kökösti suomeksi.

Kyllä senkin ymmärrän, että kaupallisilla sivuilla on mainontaa, mutta liika on liikaa!

Ei ole yhtään mitään, mikä enää saisi Maikkarin sivuille menemään:(

Vierailija
11/17 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiputin noi sivut amppareista veks jo kauan sitten. Ilman adblockia ei ees kannata haaveilla käyttävänsä.

Vierailija
12/17 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin monta vuotta sitten kyseisen sivun käytön, kun kommentointi estettiin. Nyt kuulemani mukaan saa jotain kommentoidakin, mutta olen pärjännyt hyvin ilman maikkaria ja en siis näe tarvetta käyttää kyseisen firman palveluja.

Vierailija
13/17 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko niiden Tv oppaasta pystyy katsomaan muitakin päiviä kuin tätä päivää?

Vierailija
14/17 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalevan nettisivuja ei ole tarvinut lukea pitkiin aikoihin.

Juuri tuota samaa, ja mainokset tulee vain väkisin läpi ja puolet jutuista onkin sitten vain tilaajille...

Vierailija
15/17 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen lopettanut niiden sivujen lukemisen joissa on kommentointi kielletty tai useimpien uutisten kommentointi kielletty

Vierailija
16/17 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi. Kateus vie kalatkin vesistä.

Vierailija
17/17 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vannoutunut maikkarin uutisten lukija, tämä viimeisin uudistus vaan oli liikaa ja siirryin is lukijaksi. Aikaisemmatkin uudistukset on ärsyttäneet mutta niihin on kuitenkin tottunut, tätä uuttakin hampaat irvessä kuukauden päivät selailin ennenkun luovitin ja siirryin iltasanomille.