Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUA!!!

Vierailija
15.11.2018 |

Huomasin tänään aamulla mieheni selässä, lapaluun korkeudella, lähellä selkärankaa, oikealla puolella patin. N. puolentoista sentin kokoinen patti, joka muljahtelee pyöritellessä. Kuulemma kosketusarka. Mikä tämä voisi olla? Olen melko varma, että, kun maanantaina hänen hartioitaan ja selkää hieroin, että en huomannut sitä. Nyt se oli niin silmiinpistävä, huomasin tänään heti, että hänen selässään on kohouma, joten luulen, että se on vastikään tullut. Koska olisihan minun pitänyt se hieroessa maanantaina huomata?

Mutta kuitenkin.....Vastaavia kokemuksia kellään? Olen niin vauhkona aina tällaisista pateista, kun suvussani syöpää. Pelkään aina pahinta.

Mies kävi tänään näyttämässä sitä lääkärille ja sai lähetteen jatkotutkimuksiin, ultraan viikon päähän.

Onko syöpäkasvain aina kiinteä ja kivuton? Onko hätää, jos se kerran muljahtelee koskettaessa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin on mitään.

Vierailija
2/9 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

talipatti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän että sua huolestuttaa, mutta juuri nyt et voi tehdä asialle mitään. Hyvä että asiaa tutkitaan, sittenhän se selviää.

Vierailija
4/9 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paise kehittymässä?

Vierailija
5/9 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talipatti minullekin tuli ensin mieleen, mutta luin, että talipatista johtuen iho punoittaa ja kuumottaa, mutta nämä oireet eivät täsmää mieheeni :(

-AP

Vierailija
6/9 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään omaa kokemusta?:I

-AP

Vierailija
7/9 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset