Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten postitan mukin?

Vierailija
15.11.2018 |

Minulle tulee postissa ulkomailta muki, jonka olen aikeissa postittaa ystävälleni lahjaksi.

Muki on tulossa minulle styroksisessa pakkauksessa (custom made styrofoam package).

Olisiko järkevää lähettää muki tuossa samassa styroksipakkauksessa tälle ystävälle? Silloin ei tarvitsisi murehtia, saanko käärittyä mukin varmasti niin, että se saapuu ehjänä perille. Se särkyminen pelottaa eniten.

Miten te tekisitte tämän homman?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se niin vaikeata ole.

Vierailija
2/3 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siinä samassa paketissa lähetät. Jos se ei jostain syystä käy niin kuplamuovia/sanomalehteä/jotain pehmustetta useampi kierros ympärille ja pakettiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos postilla laitat, niin ehdottomasti otat "särkyvä" -lisäpalvelun. Se maksaa, mutta silloin se ei mene normaaliin pakettivirtaan, jossa tosiaan mukisi ei todennäköisesti ehjänä säily. Pakkaat toki huolella tämän tavaran, eli kaikesta huolimatta kannattaa varmistaa, että jos jokin kulma menee sisään, niin muki säilyy edelleen ehjänä. Eli laita esim tukevaan pahvilaatikkoon ja sinne vielä runsaasti fyllinkiä.

Matkahuolto on sen sijaan lähtökohtaisesti varovaisempi, mutta luulen, että postin palvelu särkyvän osalta on parempaa kun sen lisäpalvelun ottaa.