Mikä auttaisi todella voimakkaaseen rakkaudentuskaan?
Olen ollut jo pidemmän aikaa todella voimakkaasti ihastunut yhteen erittäin viehättävään ihmiseen. Mulla on ihan järkyttävän kamala ikävä häntä ja jos/kun näen häntä, niin oon tosi kömpelö, ujosteleva ja nolo hänen läsnäollessaan sitten kuitenkin. Hän on siis varattu, eikä voi alkaa suhteeseen kanssani. Hän on myös reiluhkosti vanhempikin. Olen kertonut tunteistani hänelle ja ei se ihastuminen häntä ilmeisesti "haitannut", tosin emme voi edetäkään mitenkään, enkä sinänsä haluaisi varattua vokotellakaan. Muuten hän ilmeisesti pitää minusta ihmisenä siis. Mutta todella vaikeaa tämä on. Mikä auttaisi?
Kommentit (4)
Pysy kaukana. Älä ruoki ihastusta. Ajattele järjellä.
Itsellä ollut ihastus jo vuosia eräällä matkalla tapaamaani mieheen. Olemme edelleen silloin tällöin yhteydessä. Hän on ollut parisuhteessa monta vuotta, mutta suhde on nyt katkennut. Mies kokee ettei heidän välillään ollut "sitä jotain, mitä kanssasi koen". Eli hän on nyt periaatteessa vapaa. Itse olen suhteessa, vähän vaikea suhde ollut mutta pointtini on se etten ala maalaamaan taivaanrantaa, koska jo maantieteellisesti etäisyys on niin iso etten näe suhdetta mitenkään mahdollisena. Ilman että joku uhrautuu muuttamalla. Ja itse en aio todellakaan enää muuttaa yhtään mihinkään, enkä odota sitä myöskään mieheltä.
Kulttuurissamme toki rakkaus ja parisuhde on määritetty aika tiukasti tiettyihin raameihin, mutta itse olisin valmis johonkin ihan muuhunkin. En halua, että hän pettää tietenkään, mutta haluaisin silti saada rakastaa häntä. Haluaisin ihan todella, todella paljon läheisyyttä hänen kanssaan siten, että se voisi sopia vielä jotenkin kaveruudelle/ystävyydelle sopiviin rajoihin. Ehkä jotkut kielipusut ja petting eivät enää ole sopivaa, mutta haluaisin koetella sitä harmaata aluetta mahdollisesti.
Lopeta jo, hopeakettu - juttusi tiedetään jo.... zzzzzz