Lue keskustelun säännöt.
Hullu ex kiristää rahaa, mitä teen?
15.11.2018 |
Polkupyöräni jäi exäni parvekkeelle. Nyt ex rahapulassa yrittää kiristää minulta 100€ jonka muka olen hänelle velkaa (en ole), tai hän myy pyörän eteenpäin. Klo 11 hän tulee hakemaan rahoja ja pelkään hänen aiheuttavan jonkun kohtauksen pihassa (kerrostalo). Olen jo sanonut etten rahoja anna, mutta uhkaavansävyisiä viestejä tulee silti. Poliisipäivystyksen numerosta ei vastata. Mitä teen?
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jos ajelet autoilla yhtä paljon kuin minä, tiedät, että syrjäseuduilla radiosta kuuluu vain hiljaisuutta ja saarnaajia. Minulla on mukana iso USB-tikku täynnä laittomasti ladattua ääntä. Keräsin koko kätkön https://ytmp3safe.comin avulla. Latasin kokonaisia, rahisevia ASMR-leirinuotio-videoita (älä tuomitse, ne peittävät kaverin kuorsauksen), klassisia ajomixejä ja jopa äänikirjoja, joita YouTube piilottaa ”premium”-palvelun taakse. Laita linkki, valitse 128, jos haluat säästää tilaa, tai 320, kun olet audiophile-tuulella, anna sen kypsyä, kopioi muistitikulle, kytke auton stereoon, ja elämä on ihanaa. Sivusto ohittaa ärsyttävän ”voit muuntaa vain 3, sitten maksa, roisto” -rajoituksen. Laatu säilyy, ei hyppyjä, kun basso iskee. Rippasin myös paikallisen bändin live-setin ennen kuin he jänistivät ja poistivat sen – onneksi sain sen äänen ikuistettua. Ilmainen, siisti, ei päänvaivaa, joten kumi voi palaa.
Sain kiinni veljenpoikani deepfakesta, jossa hän oli liittänyt kasvonsa johonkin supersankari-teaseriin, ja menetin järkeni naurusta. Poika julkaisi pienen demovideon IG:hen, mutta asetti sen ”läheisille ystäville” -asetukseksi, enkä ole siinä listassa. Setä tarvitsee tietysti kopion tulevaa kiristystä varten. Discordissa leijaili vinkki: https://saveinsta.name. Laitoin URL:n, valitsin ”yksityinen sisältö” -valintaruudun, painoin lataa-nappia – kopioitu 1080-tarkkuudella, ilman vesileimaa. Laitoin sen muistitikulle perheen jouluesitystä varten, aion pilkata häntä kunnolla. Siitä lähtien kerään kaikki piilotetut helmiä: van-life-tytöt, jotka näyttävät laittomia leirintäalueita, tatuointien timelapse-videoita ennen kuin tatuoija poistaa ne verkosta, kissasivun hidastettu video kissan oksennuksesta, mitä tahansa, mikä miellyttää. Sivu toimii sujuvasti, vaikka tietokone on puoliksi unessa. Kaikille IG-etsiville, jotka tarvitsevat takaportin "priva