Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Doberman ja alkoholisoitunut omistaja

Vierailija
14.11.2018 |

Viereisessä talossa asuu eläkkeellä oleva nainen jolla on aikuinen dobermanni. Olemma muutaman kerran kohdanneet lenkillä ja pysähtyneet juttelemaan. Koira on todella sosiaalinen, iloinen tapaus. Nainen kertoi että on huolissaan omasta jaksamisesta. On kokenut avioeron myötä jääneensä yksin ja yksinäisyyttään lievittääkseen alkanut nauttimaan alkoholia. Sanoi että alkoholia kuluu melkeimpä päivittän. Nyt on huolissaan siitä että miten se vaikuttaa hänen elämäänsä. Oli huolissaan varsinki siitä miten jaksaa huolehtia koirastaan.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira saattaa olla ainoa asia, mikä tuo rytmiä naisen elämään, että en olisi heti tuomitsenassa. Koirasta on myös tukea ja turvaa yksinäisinä hetkinä.

Vierailija
2/4 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan kertoi sinulle, muutaman kerran tavanneen naapurille, ettei kykene huolehtimaan lemmikistään alokoholiongelmansa takia?

nyt ruotuun satusetä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat auttaa niin osta vaikka koiran ruokaa joululahjaksi. Ei se alkoholisti aina tarkoita etteikö osaisi ja pystyisi eläintä hoitaa, jos alkaa näyttää että kaikki rahat menevät viinaan ja koira laihtuu, ei käy enää ulkona kuin ennen nii eläinsuojeluun ilmoitus.

Vierailija
4/4 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie olen törmännyt vastaavanlaiseen koiraomistajaan. Paljon oli liikkeellä ison rotikan kans. Miulla oli tuolloin 14v. dobberivanhus. Pikkuhiljaa tutuistuimma toisiimme kun huomasimme että koirat tulivat hyvin toimeen toistensa kanssa. Oma vanhukseni sitten nukkui pois ja monet lohdutuksen sanat sanoi mulle hän. Ja joka kerta kohdatessamme haistoin voimakkaa alkoholin hajun, mutta ei se minua haitannut. Hyvin kohteli koiraansa ja koirasta näki että oli hyvin hoidettu ja tosi sosiaalinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi