Te naiset tiukoissa trikoissa salilla ja lenkillä
Miten suhtaudutte jos miehet katsoo muotojasi ja peppua ja jalkoväliäsi. Katsooko miehet useinki ihan avoimesti ja suututtaako tämä vai kiihottaako koskaan? Juuri tänään kuntosalilla eräällä naisella paistoi läpi selkeästi häppäreiden muodot trikoista ja sitä ei voi olla vilkuilematta välillä ja siinä se keskittyminen menikin... :D ://. Miksi jotku naiset pahastuu jos itse ovat hyvässä kunnossa ja näyttävät hyvältä ja vielä pukeutuvat paljastavasti niin tottakai se katseita herättää??
M28
Kommentit (3)
Minua sellaiset salivaatteet innostavat käymään ja treenaamaan kuntosalilla enemmän. Kukaan ei ole pahastu nut,jos olen katsonut pyllyä tai jalkoväliin hieman pitempään.
Miehenä noita vaatteita on vasta hauska käyttääkin. Naiset vilkuilevat kiimaisena haaroväliin.
Koska he ovat niin itseään täynnä, että närkästyvät kun väärät miehet katsovat. 80% miehistä, ovat kunnolla vääriä miehiä (eivät tarpeeksi komeita), siis niin vääriä, että nämä naiset suuttuvat siitä. Ehkä 5% on sitten niitä oikeita. Jos joku heistä vilkuilee, niin se voi olla jännää.