Onko huono isä, jos lasten kans syö vain valmisruokaa?
Paljon syödään valmisruokia, kuten pinaattikeittoa, ja sokeria ei juuri ollenkaan.
Kommentit (18)
Ei ole huono isä. Tollanen on huippufaija, joka ei pingota kaikesta ja syötä lapsille jotain pahaa linssikeittoa.
Luomulantun tie pystykoivikosta kaskeamisen kautta ruokapöytään on monelle lepsuiskälle kauhistus. Ei enää viitsitä. Peukut keskellä kämmentä ja omassa tai naapurin Keijon persussa.
Ei se huonoa isää tee. Einesten terveellisyys on toinen asia, mutta ei niiden käyttö tee kenestäkään huonoa vanhempaa.
Onko kyseessä kenties sinä itse vai eksäsi? Miksi teillä syödään pelkkää valmisruokaa ja eineksiä?
isän kanssa oli aina kivempi syödä, kun ruuanlaitto oli nopeaa ja yksinkertaista. Isän tekemät ruuatki oli aina paremman makuisia ku äidin. :) eli ei ollenkaan!
Kuten arvata saattoi, aika erilaisia vastauksia tulee kuin siihen äitiversioon.
Riippuu einesten ravintosisällöstä. Se, että ruoka on valmisruokaa, ei tee siitä automaattisesti huonoa. Niitäkin on erilaisia.
Palstamammat tosiaan hermostuivat siitä, kun täällä oli ketju laiskojen äitien tehdasmössön syöttämisestä lapsille :)
Vierailija kirjoitti:
Kuten arvata saattoi, aika erilaisia vastauksia tulee kuin siihen äitiversioon.
No tämä aapee nyt teki tämän selvästi vastalauseena sille. Aapee selvästi nainen, joka esittää isää...
Komppi kympille.. Valmisruuissa on todella terveellisiä joukossa, ilman mitään lisäaineitakin.
Kunhan et nyt siis lapsillesi roiskeläppiä, lihiksiä, valmisburgereita ja ranskalaisia alvariinsa syötä. Salaattiakin olisi hyvä olla tarjolla, sitäkin saa kyllä valmiina.
Ja seiskalle tiedoksi: en tiedä, mihin keskusteluun viittaat, mutta olen tätä samaa mieltä myös äitien suhteen.
Valmisruokien demonisointi on niin 1970-lukulaista. Ja kertoo puhujasta, ettei hän ole paljon ruokakaupan hyllyjä katsellut ja itse ruokaa laittanut, jos on niin tyystin välttynyt huomaamasta eineksien laajoja valikoimia. Raasu varmaan kuvittelee, että tosiaan ainoita eineksiä ovat valmismakaronilaatikko ja valmispitsat, koska niin oli hänen lapsuudessaankin!
T. Ruoanlaittoa rakastava äiti, joka juuri pusasi korkeimmaan omakätisesti perheelleen iltaruuaksi intialaista kasviscurrya ja dakia, mutta jonka mielestä silti on hienoa, että einesvalikoima laajentuu ja monipuolistuu
Typeryksen oli pakko apinoida aiempi avaus tältä päivältä ja vaihtaa vaan sukupuoliroolit.
Erilaisia vastauksia tulee, koska nainen on naiselle susi. Miehelle lepertelee.
Et, mutta jos syötät markettiruokaa lapselle, olet saata*asta. ;D
Surkea lisä- ja säilöntäaineiden syöttäjä.
Miten vaikeaa on ruveta opettelemaan yksinkertaisten ruokien valmistamista itse?
https://www.arla.fi/reseptit/kaikki-teemat/helppoa-arkiruokaa/?gclid=Cj…