Aliarvostetuimmat muusikot suomessa
Kommentit (342)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP:lle tiedoksi: Diandra Flores ei ole mikään muusikko, vaan laulaja joka laulaa ainoastaan muiden tekemiä cover-biisejä. Ei siis ole ikinä tehnyt itse mitään musiikkinsa eteen ja ainoastaan muutama hänelle itselleen tehty suomenkielinen surkea biisi on olemassa (mm."kuuntelin neonvalon hurihurihurinaa" 5v sitten). Ei tuolla tavalla menestystä tai arvostusta tule. Samaa mieltä olen että upea lauluääni. Miten saisi esim Jurekin tai Riisi Riihimäen tai Immosen tekemään hänelle kunnon kappaleita?
Mitenkäs tuo Hector? Jätkä on kääntänyt suunnilleen kaikki kappaleensa englannin kielisistä versioista (onkohan käännöstäkään tehnyt itse?), joten ei eroa juuri Diandrasta.
Hectoria ja Diandraa ei voi verrata keskenään :D. Hectorilla on monta käännöskappaletta, mutta hän on itse kääntänyt ne. Kuitenkin Hectorilla monta täysin omaa kappaletta, jotka hän on itse sanoittanut sekä säveltänyt. Kaikki Hectorin suositut biisit (joita on paljon) on hänen sanoittamiaan ja säveltämiään. Lisäksi Hector aloitti uransa soittamalla kitaraa rautalanka bändissä. Hector on säveltänyt ja sanoittanut monta kappaletta , jotka ovat jääneet tunnetuimmiksi suomalaisiksi kappaleiksi, esim. Lumi teki enkelin eteiseen, Mandoliinimies, Yhtenä ilta jne. Mielestäni Diandra ja Hector ovat täysin erilaisia, eikä heitä voi verrata keskenään. Hector on laulaja-lauluntekijä ja Diandra on vain laulaja.
Herra Mirandos albumi on merkittävä albumi suomalaisessa musiikissa. Siinä albumissa kaikki biisit ovat täysin hänen omiaan. Hector toi rockin suomeen Juicen kanssa, aika merkittävä saavutus. Mitä merkittävää Diandra on tehnyt, osallistunut tähdet tähdet ohjelmaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää Jarkon ja Netan Finlandia kuuluis kyllä Linnanjuhliin.
Maailmanmestarin soitto yhdistettynä Jarkon lauluun olis parhautta.
iltapäivälehdet Itsenäisyysoäivän aikoihin laittaa jakoon kaikenlaisia Finlandioita, mutta eipä tämä yhtään saanut mitään julkista huomiota, vaikka oli näin järisyttävän hieno. Edes Aholan levy-yhtiöltä. Koko hevi-genren ja sitä kautta haolan ja myös Netta Skogin rankka julkinen aliarvostus kiteytyy siinä.
Viime vuonna Netta soitti joka ikisessä Nightwishin omassa konsertissa vieraan, muun muassa loppuunmyydyssä Hartwall areenassa mutta iltapäivälehdet oli hiljaa.
Nightwish Lahden konsertissa tapahtui muun muassa tällaista:
Ja Ilta-Sanomien uutisointi Lahden konsertin aikoihin kertoi kuinka Marco Hietalan brasilialainen tyttöystävä oli säikähtänyt humalaista grillijonossa vuosia sitten.
https://www.is.fi/viihde/art-2000005765738.html
Ei ihme että Netta on niin tuntematon kun Suomen media on tämmöinen.
Aika erikoisia asioita Ilta-Sanomat kieltämättä uutisoinut...
Vierailija kirjoitti:
Emma Salokoski.
Emma ei ole kovinkaan mukaansatempaava muttei myöskään karismaattinen ja vahva live-esiintyjä niin että sikäli suosion kasvattaminen on vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP:lle tiedoksi: Diandra Flores ei ole mikään muusikko, vaan laulaja joka laulaa ainoastaan muiden tekemiä cover-biisejä. Ei siis ole ikinä tehnyt itse mitään musiikkinsa eteen ja ainoastaan muutama hänelle itselleen tehty suomenkielinen surkea biisi on olemassa (mm."kuuntelin neonvalon hurihurihurinaa" 5v sitten). Ei tuolla tavalla menestystä tai arvostusta tule. Samaa mieltä olen että upea lauluääni. Miten saisi esim Jurekin tai Riisi Riihimäen tai Immosen tekemään hänelle kunnon kappaleita?
Mitenkäs tuo Hector? Jätkä on kääntänyt suunnilleen kaikki kappaleensa englannin kielisistä versioista (onkohan käännöstäkään tehnyt itse?), joten ei eroa juuri Diandrasta.
Hectoria ja Diandraa ei voi verrata keskenään :D. Hectorilla on monta käännöskappaletta, mutta hän on itse kääntänyt ne. Kuitenkin Hectorilla monta täysin omaa kappaletta, jotka hän on itse sanoittanut sekä säveltänyt. Kaikki Hectorin suositut biisit (joita on paljon) on hänen sanoittamiaan ja säveltämiään. Lisäksi Hector aloitti uransa soittamalla kitaraa rautalanka bändissä. Hector on säveltänyt ja sanoittanut monta kappaletta , jotka ovat jääneet tunnetuimmiksi suomalaisiksi kappaleiksi, esim. Lumi teki enkelin eteiseen, Mandoliinimies, Yhtenä ilta jne. Mielestäni Diandra ja Hector ovat täysin erilaisia, eikä heitä voi verrata keskenään. Hector on laulaja-lauluntekijä ja Diandra on vain laulaja.
Herra Mirandos albumi on merkittävä albumi suomalaisessa musiikissa. Siinä albumissa kaikki biisit ovat täysin hänen omiaan. Hector toi rockin suomeen Juicen kanssa, aika merkittävä saavutus. Mitä merkittävää Diandra on tehnyt, osallistunut tähdet tähdet ohjelmaan?
Klassikkokäräjillä Ile Kallio ja kumppanit totesivat juuri, että Hector on suomi-rockin järkäle ja peruskivi. Mieletön katalogi täynnä hittejä, itselle ja muille kirjoitettuja. Diandra on muusikko ja upea laulaja, mutta ei kyllä mitenkään voi verrata uransa alussa olevaa Diandraa ja Hectoria.
Heikki Silvennoinen. Toisaalta aliarvostus saattaa olla hänen oma vikansa, kun lähti mukaan kummeliin, mutta todella hyvä kitaristi että koomikko
Olisko Tommy Lindgren, edes...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Klassikkokäräjillä Ile Kallio ja kumppanit totesivat juuri, että Hector on suomi-rockin järkäle ja peruskivi. Mieletön katalogi täynnä hittejä, itselle ja muille kirjoitettuja. Diandra on muusikko ja upea laulaja, mutta ei kyllä mitenkään voi verrata uransa alussa olevaa Diandraa ja Hectoria.
Näin juuri. Hector on kyllä kiistatta yksi parhaimmista lauluntekijöistä tässä maassa ellei paras. Aina puhutaan Juicesta, mutta mielestäni Hector on heistä kahdesta parempi. Hectorilla on monipuolisempi tuotanto kuin Juicella. Hector on kuin Suomen David Bowie.
Vierailija kirjoitti:
Juu Netta oli kyllä mahtava ollessaan Ensiferumissa
Harmi kun jätti Enskan melkein heti kun Two Paths albumi oli tullut pihalle. Tää Feast with Valkyries oli just sillä albumilla. Ihan eri juttu esittää biisejä joita on itse ollut tekemässä alusta asti niin harmi kun jätti sit Ensiferumin.
Vierailija kirjoitti:
Joku patu on löytänyt hymiöt ....
Ja eräs "biiseillään itsensä elättävä" (lol) korkeakoulumuusikko (sic) on löytänyt Operan selaimen VPN-ominaisuuden, jolla voi kätevästi yläpeukuttaa omia Diandran hehkutus kommenttejaan vaikka kuinka monta kertaa. Vastaavasti VPN-ominaisuudella voi tietenkin alapeukuttaa useita kertoja niitä kommentteja, joista ei itse pidä. Ja tietenkin esiintyä myös toisena henkilönä tarpeen vaatiessa, kun oma mielipide kaipaa "toisten" tukea. 🤣
Mun mieslestä Irwin oli kyllä ihan aliarvostettu. Ehkä myöhemmin annettu virallistakin kunniaa.
Onhan näitä
-Diandra
-Saara Aalto
-Krista Siegfrids
-Hanna Pakarinen
-Roope Salminen
-Samae Koskinen
Saara Aalto ja Teemu Roivainen osaa kyllä laulaa
Ad absurdum, dumb, dumb kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja eräs "biiseillään itsensä elättävä" (lol) korkeakoulumuusikko (sic) on löytänyt Operan selaimen VPN-ominaisuuden, jolla voi kätevästi yläpeukuttaa omia Diandran hehkutus kommenttejaan vaikka kuinka monta kertaa. Vastaavasti VPN-ominaisuudella voi tietenkin alapeukuttaa useita kertoja niitä kommentteja, joista ei itse pidä. Ja tietenkin esiintyä myös toisena henkilönä tarpeen vaatiessa, kun oma mielipide kaipaa "toisten" tukea. 🤣
Hän avautuu omista toimistaan. Hymiöpatu massapeukkuineen on tuttu muutamastakin naisartisteja mollaavista ketjuista.
Tästä tulee varmaan sanomista, mutta mielestäni Olli Herman ( Reckless Love ) on myös aliarvostettu. Oli mukana myös yhden levyn verran ruotsalaisbändissä Crashdiet, joka on yksi lempibändeistäni ollut aina joten ehkä tämän takia arvostan liikaa. Kuitenkin en voi sanoa etten tykkäisi.
Ad absurdum, dumb, dumb kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mee nyt oikeesti muualle kitisemään. Ketään ei kiinnosta väsynyt trollauksesi kun samaa ö-luokan lässytystä on ties kuinka moni ketju täynnä. Eli siis puhu asiasta ja asiallisesti tai suksi kuuseen.
Vierailija kirjoitti:
Heikki Silvennoinen. Toisaalta aliarvostus saattaa olla hänen oma vikansa, kun lähti mukaan kummeliin, mutta todella hyvä kitaristi että koomikko
En ymmärrä kun jotkut ovat niin ahdasmielisiä, että sama henkilö ei vois tehdä monenlaista. Just Saara Aalto puhui radiossa samasta asiasta. Että Suomessa pitäis joidenkin mielestä tehdä koko ura yhtä ja samaa.
Vesku Loiri on hyvä esimerkki henkilöstä joka on tehnyt urallaan monenmoista. Esittänyt Uunoa ja silti laulaa tunteella kauniisti tulkiten.
Vierailija kirjoitti:
Sauli Lehtonen
Mun mielestä Sauli Lehtonen sai arvostusta eläessään ja kuoltuaan. Häntä on pidetty mm. laulutekninesti parhaana tangokuninkaana.
Pave Maijanen, yksi parhaimmista lauluntekijöistä tässä maassa.