Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pukeutuuko kymmenvuotiaat vielä kuin lapset?

Vierailija
14.11.2018 |

Sukulainen oli ostanut kymmenvuotiaalle tytölleen haalarin talveksi! Sellainen lasten perustoppahaalarin näköinen. Eikö tuon ikäiset pukeudu yleensä jo vähän isompien lasten tyyliin? Enkä nyt tarkoita mitään napapaitoja.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaista haalarissa on pyöräillä? Meidän 3 lk aikoo nyt kulkea läpi talven pyörällä kouluun, niin haalari varmaan olisi siihen hommaan hyvä vai onko? Miten ne, kun haalarissa laitetaan ne lahkeen lenkit kenkien alle, niin miten toimii pyöräillessä, kiristääkö ne jotenkin?

Eihän niitä lenksuja ole pakko laittaa. Ainakin pysyisi selkä lämpöisenä.

Oma on vasta kakkosella 8v mutta halusi ehdottomasti haalarin talveksi aikoo myös mennä sillä kouluun.

Vierailija
22/29 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaista haalarissa on pyöräillä? Meidän 3 lk aikoo nyt kulkea läpi talven pyörällä kouluun, niin haalari varmaan olisi siihen hommaan hyvä vai onko? Miten ne, kun haalarissa laitetaan ne lahkeen lenkit kenkien alle, niin miten toimii pyöräillessä, kiristääkö ne jotenkin?

Eihän niitä lenksuja ole pakko laittaa. Ainakin pysyisi selkä lämpöisenä.

Oma on vasta kakkosella 8v mutta halusi ehdottomasti haalarin talveksi aikoo myös mennä sillä kouluun.

Eiks just pyöräillessä ne lenksut ole oleelliset, muutenhan lahje nousee ja viima pääsee jalkoihin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat lapseni ilmoittivat jo eskari-ikäisinä, etteivät halua haalaria. En viitsinyt pakottaakaan. Koulussa on joillain yksittäisillä luokkakavereilla ollut haalari, eikä heitä kukaan ole sen vuoksi kiusannut.

Vierailija
24/29 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuukohan se ruumiinrakenteesta, että jotkut tykkää ja jotkut ei? Haalarin kanssa ylä- ja alaosan koon kai pitäisi mätsätä toisiinsa hyvin.

Vierailija
25/29 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johtuukohan se ruumiinrakenteesta, että jotkut tykkää ja jotkut ei? Haalarin kanssa ylä- ja alaosan koon kai pitäisi mätsätä toisiinsa hyvin.

Lähipiirissäni pulskat lapset ovat olleet niitä jotka ovat halunneet pukeutua isompinakin haalariin. En tiedä sitten onko syynä juuri tuo mainitsemasi.

Vierailija
26/29 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät pukeudu enää tuon ikäiset haalariin. Ja mikäli pukeutuvat, toiset kiusaavat aivan varmasti. Vaikka näin ei tietysti saisi olla.

En saattaisi omaa lastani alttiiksi tuollaiselle. Ja vaikea kuvitella että kukaan 10vuotias edes suostuisi itse pukemaan haalaria. 🤔

Mun kymmenenvuotiaani haluaisi. En ole kuitenkaan ostanut. Emme tod asu missään perähikiällä, vaan Espoossa. 

Vierailija
27/29 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät pukeudu enää tuon ikäiset haalariin. Ja mikäli pukeutuvat, toiset kiusaavat aivan varmasti. Vaikka näin ei tietysti saisi olla.

En saattaisi omaa lastani alttiiksi tuollaiselle. Ja vaikea kuvitella että kukaan 10vuotias edes suostuisi itse pukemaan haalaria. 🤔

Mun kymmenenvuotiaani haluaisi. En ole kuitenkaan ostanut. Emme tod asu missään perähikiällä, vaan Espoossa. 

No miksi ihmeessä et ole ostanut, vaikka lapsi itse haluaa?

Vierailija
28/29 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai Espooko ei muka ole perähikiää? Kuule, ei se säälittävä metronpätkä tee maaseudusta kaupunkia.

Vierailija
29/29 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun 11-v poikani oli onnesta soikeana, kun löysin hänelle talvihaalarin nettikaupasta. Isompia kokoja on todella vaikea löytää Suomesta.

Pojalla on tietysti myös talvitakki ja -housut mutta tykkää käyttää haalaria eniten, kun on lunta ja kylmä. Koulussa on monella talvella haalari, joten en usko että siitä ketään kiusataan. Koulu on ison kaupungin keskustakoulu.

Mitä haalarimerkkejä/malleja olette löytäneet 10-11-vuotiaille?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi