Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AHDISTAA:(((

Vierailija
09.05.2006 |

lähdin ammattiin valmistumisen jälkeen suoraan opiskelemaan ja nyt siitä on vähän yli vuosi. olen hakenut kesäksi alan töitä, mutta niihin on ihan hirveästi tulijoita ja paikkoja vähän..en ole saanut... HAITTAAKO ETTÄ OPISKELEN VALMISTUMISESTA 2 VUOTTA JA SITTEN TÖIHIN, ELI ENS KESÄNÄ??

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritä saada alan harjottelu paikkoja tai osa-aikaisia töitä alalta jos mahdollista... harva vastavalmistunut saa oman alan hommia heti... pitää mennä mutkan kautta :o)

Vierailija
2/6 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

yritä saada alan harjottelu paikkoja tai osa-aikaisia töitä alalta jos mahdollista... harva vastavalmistunut saa oman alan hommia heti... pitää mennä mutkan kautta :o)

Harjoittelijoita ei oteta ja määräaikaisiin paikkoihin olen yrittänyt, mutta niitä ei juuri ole :( ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli valmistuin reilu vuosi sitten ja aloin heti lukemaan samaa alaa yliopiston pääsykokeisiin. Sitten aloin opiskelut ja nyt olen vuoden opiskellut yliopistossa siihen ammattitutkinnon päälle. Eli en ole ehtinyt saada työkokemusta.

Sitä kysyin, että haittaako jos olen 2 vuotta pois töistä?? eli opiskelen täysipäiväisesti yliopistossa samaa alaa pidemmälle. Olen yrittänyt alan töitä kesäksi määräaikaiseksi siis mutten ole päässyt.

ap

Vierailija
4/6 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä jos saisit jonkun muun alan hommia kesäks saattas olla kuitenkin hyötyä... en tiedä mitä alaa opiskelet, mutta työnantajat pitää hyvänä jos oot tehnyt jotain etkä vaan lepäilly laakereilla... vaikket ihan oman alan hommia oiskaan tehny

Vierailija
5/6 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain kaupan alalta töitä ja teen niitä + opiskelen koko kesän...

ap

itseä vain stressaa ihan hirveästi...kun tietysti haluaisi alan töihin.

Vierailija
6/6 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

just taas soitin hakemuksen perään ja sanottiin ei oota... stressaa niin paljon kun pitäis olla suhteita ja ei oo alan töitä niin ei oo :(( maha kipeänä ja aivan fyysisiä oireita ressistä:((

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan