Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies ei halua mua mukaan? häpeääkö vai mitä?

Vierailija
14.11.2018 |

Siis jos on jotain kavereiden kanssa sellaista että vaimot/tyttöystävätkin ovat tervetulleita tai vaikka työpaikan pikkujoulut tai muita vastaavia tilaisuuksia. Niin sanoo että periaatteessa säkin voisit tulla, mutta sitten toteaa heti ettei mun kannata lähteä tai etten viihtyisi. Saattaa myös olla ettei kysy ollenkaan haluaisinko tulla mukaan, vaan toteaa vain menevänsä yksin. Oon nyt alkanut miettimään häpeääkö hän mua kun olen työtön vai mistä johtuu???

Kuitenkin yleensä jos olen ollut mukana, on muiden suhtautuminen ollu neutaalia tai positiivista jopa ja mieheltä jopa kysytty miksi ei ole aikaisemmin tuonut mua näytille tai muuta vastaavaa. En myöskään ikinä juo itseäni humalaan ja tietääkseni osaan käyttäytyä muutenkin ihan asiallisesti, vaikken erityisen karismaattinen, fiksu ja filmaattinen varmasti olekaan.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun mies on varmaan se oikea ihminen vastaamaan tähän, eikä ventovieraat vauva-palstalla. Ootko kysynyt edes?

Joo, siis syyksi sanoo ettei mun kannata tulla kun en viihtyisi ja jos kysyn etteikö hän sitten halua että tulen, niin sanoo että saan toki tulla, muttei ehkä kannattaisi.

-ap

No niin, tuossahan on kutsu. Sanot miehelle että ai kuinka kiva, millos ne olikaan? Ja sanot ilman muuta lähteväsi miehen seuraksi. Älä ole tuollainen lampaanutare, joka haistelee rivienvälistä kaikenlaista, vaan jos on sanottu että voit ilman muuta tulla, niin mitä enää täällä pyörit ihmettelemässä. Ei muuta kuin mukaan vain

En halua tuppautua mukaan jos mies haluaakin mennä yksin. Saatan kysyä, haluaisiko hän että lähden seuraksi ja jos ei sano että haluaa...vaan esimerkiski että tuskin siellä viihtyisin tmv. niin en sitten lähde. Luulen että jos hän haluaisi minut seuraksi, niin ilmaisisi asian selkeästi, varsinkin sitä kysyttäessä.

-ap

Tässä tapauksessa näen tämän persoonakysymyksenä. Jos et mene mukaan vaikka saat mennä, niin miksi ihmeessä tulet tänne itksemään asiaa? Sinut on kutsuttu, ja sinä yt itse keksit että miehen pitäisi anoa sinua mukaan polvillaan tai muuten et mene. Oma vika.

Vierailija
42/49 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun mies on varmaan se oikea ihminen vastaamaan tähän, eikä ventovieraat vauva-palstalla. Ootko kysynyt edes?

Joo, siis syyksi sanoo ettei mun kannata tulla kun en viihtyisi ja jos kysyn etteikö hän sitten halua että tulen, niin sanoo että saan toki tulla, muttei ehkä kannattaisi.

-ap

No niin, tuossahan on kutsu. Sanot miehelle että ai kuinka kiva, millos ne olikaan? Ja sanot ilman muuta lähteväsi miehen seuraksi. Älä ole tuollainen lampaanutare, joka haistelee rivienvälistä kaikenlaista, vaan jos on sanottu että voit ilman muuta tulla, niin mitä enää täällä pyörit ihmettelemässä. Ei muuta kuin mukaan vain

En halua tuppautua mukaan jos mies haluaakin mennä yksin. Saatan kysyä, haluaisiko hän että lähden seuraksi ja jos ei sano että haluaa...vaan esimerkiski että tuskin siellä viihtyisin tmv. niin en sitten lähde. Luulen että jos hän haluaisi minut seuraksi, niin ilmaisisi asian selkeästi, varsinkin sitä kysyttäessä.

-ap

Tässä tapauksessa näen tämän persoonakysymyksenä. Jos et mene mukaan vaikka saat mennä, niin miksi ihmeessä tulet tänne itksemään asiaa? Sinut on kutsuttu, ja sinä yt itse keksit että miehen pitäisi anoa sinua mukaan polvillaan tai muuten et mene. Oma vika.

Älä esitä typerämpää kuin olet.

/8

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hänellä ei ole muuten lainkaa ihan vain omia menoja, niin haluaa ehkä pitää nuo juhlat sellaisina. Onhan se nätimmin sanottu, ettet viihtyisi kuin että ei vain halua sinun tulevan mukaan. Vaikkei siinä sinänsä mitään pahaa olekaan, mutta kuulostaahan se huonolta.

Vierailija
44/49 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen sitä tyyppiä, etten halua miestäni mukaan esim. pikkujouluihin. Haluan olla hänen kanssaan parisuhteessa, en katsele muita ja panostan kyllä suhteeseen. Me vietämme niin paljon aikaa yhdessä, että ilta erossa tekee vain hyvää. Suhteen alussa mieheni hieman loukkaantui kun en halunnut häntä mukaan, mutta nykyään on tottunut, että haluan pitää esim. työporukan erossa yksityiselämästäni.

Joillakin pariskunnilla toimii ns.24/7 yhdessä olo, kaikki tehdään yhdessä ja kaikki on yhteistä. Minulle se ei toimi, mutta rakastan silti miestäni.

Vierailija
45/49 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeää. Näin ainakin omassa kaveripiirissäni.

Vierailija
46/49 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mustasukkainen?

Vierailija
47/49 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen sitä tyyppiä, etten halua miestäni mukaan esim. pikkujouluihin. Haluan olla hänen kanssaan parisuhteessa, en katsele muita ja panostan kyllä suhteeseen. Me vietämme niin paljon aikaa yhdessä, että ilta erossa tekee vain hyvää. Suhteen alussa mieheni hieman loukkaantui kun en halunnut häntä mukaan, mutta nykyään on tottunut, että haluan pitää esim. työporukan erossa yksityiselämästäni.

Joillakin pariskunnilla toimii ns.24/7 yhdessä olo, kaikki tehdään yhdessä ja kaikki on yhteistä. Minulle se ei toimi, mutta rakastan silti miestäni.

No ei kai kukaan työpaikan juhliin tai pikkujouluihin puolisoaan raahaa. Eri asia tuollainen kaveriporukan illanistuminen, jossa muillakin puolisot mukana.

Vierailija
48/49 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat sidukkapäissäsi yhtä helposti muillekin kiuin poikkiksellesi heti eka tapaamisella?

Vierailija
49/49 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehesi narsisti, joka halua pitää sinut erillään kaikesta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän