Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies ei halua mua mukaan? häpeääkö vai mitä?

Vierailija
14.11.2018 |

Siis jos on jotain kavereiden kanssa sellaista että vaimot/tyttöystävätkin ovat tervetulleita tai vaikka työpaikan pikkujoulut tai muita vastaavia tilaisuuksia. Niin sanoo että periaatteessa säkin voisit tulla, mutta sitten toteaa heti ettei mun kannata lähteä tai etten viihtyisi. Saattaa myös olla ettei kysy ollenkaan haluaisinko tulla mukaan, vaan toteaa vain menevänsä yksin. Oon nyt alkanut miettimään häpeääkö hän mua kun olen työtön vai mistä johtuu???

Kuitenkin yleensä jos olen ollut mukana, on muiden suhtautuminen ollu neutaalia tai positiivista jopa ja mieheltä jopa kysytty miksi ei ole aikaisemmin tuonut mua näytille tai muuta vastaavaa. En myöskään ikinä juo itseäni humalaan ja tietääkseni osaan käyttäytyä muutenkin ihan asiallisesti, vaikken erityisen karismaattinen, fiksu ja filmaattinen varmasti olekaan.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli JOPA yks liikaa...sori

-ap

Vierailija
2/49 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun mies on varmaan se oikea ihminen vastaamaan tähän, eikä ventovieraat vauva-palstalla. Ootko kysynyt edes?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei halua viettää jokaista hetkeä puolison kanssa

Vierailija
4/49 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan toi nyt outoa. Kyllä se sua jollain lailla kai häpeää - oletko alemmin koulutettu kuin miehesi? Vähemmän "sivistynyt"? Vähemmän keskustelutaitoinen ajankohtaisista asioista? 

Mä olisin tosi loukkaantunut jos mua ei haluttaisi mukaan koskaan...

Vierailija
5/49 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole miehen vika, jos sulla ei ole omia kavereita/työkavereita, joiden kanssa lähtisit ulos.

Vierailija
6/49 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko matalasti koulutettu? Entä miehesi?

Vierailija
8/49 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se.

Mun eksässä oli tollasia piirteitä. Tosin oltiin sillon hädintuskin parikymppisiä. Yhtäkkiä en ollutkaan tervetullut kaveriporukan iltoihin, ja jos miehen kaverit kutsuivat mut niin mies käyttäytyi mua kohtaan kummallisesti. Vahti joka sanaa jonka sanoin ja kommentoi nuivasti kaikkea mitä tein. Oli kuulemma huonoa läppää enkä taaskaan tajunnut jne.

Kun ilmoitin että nyt riittää tätä lystiä niin mies totesi että haluaa panna muita ja paineli ovesta ulos.

Tosiaan siis älä jää roikkumaan mieheen joka ei joko a) halua viettää kanssasi aikaa tai b) oikeasti häpeää sinua jostain syystä.

Nykyään olen suhteessa jossa mut oikeasti halutaan menoihin mukaan eikä mun tarvitse punnita jokaista sanaani seurassa.

Vierailija
9/49 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en haluaisi että mieheni tulisi mun työpaikan juttuihin, haluan ihan pitää erillään nää kaks asiaa, enkä haluaisi mennä miehen työpaikan pippaloihin tai mihinkään. Pitää ihmisellä olla omiakin juttuja.

No, sitähän et kysynyt, ja vaikea sanoa mitä miehesi ajattelee, mut ehkä juuri niin, että on vähän erilainen itsekin siellä työympyröissä kuin vaik sun kanssa?

Vierailija
10/49 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se.

Mun eksässä oli tollasia piirteitä. Tosin oltiin sillon hädintuskin parikymppisiä. Yhtäkkiä en ollutkaan tervetullut kaveriporukan iltoihin, ja jos miehen kaverit kutsuivat mut niin mies käyttäytyi mua kohtaan kummallisesti. Vahti joka sanaa jonka sanoin ja kommentoi nuivasti kaikkea mitä tein. Oli kuulemma huonoa läppää enkä taaskaan tajunnut jne.

Kun ilmoitin että nyt riittää tätä lystiä niin mies totesi että haluaa panna muita ja paineli ovesta ulos.

Tosiaan siis älä jää roikkumaan mieheen joka ei joko a) halua viettää kanssasi aikaa tai b) oikeasti häpeää sinua jostain syystä.

Nykyään olen suhteessa jossa mut oikeasti halutaan menoihin mukaan eikä mun tarvitse punnita jokaista sanaani seurassa.

Pöh. Kun ollaan parisuhteessa, puolisoiden ei todellakaan tarvitse olla 24/7 yhdessä. Saa olla omia menoja tai pippaloita. Kummallakin.

Vierailija
11/49 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei halua, että susta pumpataan tietoa ulos. Olet hölösuu.

Vierailija
12/49 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun mies on varmaan se oikea ihminen vastaamaan tähän, eikä ventovieraat vauva-palstalla. Ootko kysynyt edes?

Joo, siis syyksi sanoo ettei mun kannata tulla kun en viihtyisi ja jos kysyn etteikö hän sitten halua että tulen, niin sanoo että saan toki tulla, muttei ehkä kannattaisi.

-ap

Vierailija
13/49 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätä se.

Pöh. Kun ollaan parisuhteessa, puolisoiden ei todellakaan tarvitse olla 24/7 yhdessä. Saa olla omia menoja tai pippaloita. Kummallakin.

Tietenkin. Tästä syystä esim. asumme erillään miehen kanssa vielä näin vuosien jälkeenkin.

Pidän kuitenkin itsestäänselvyytenä sitä, että jos kaveriporukka kokoontuu niin että pariskunnat ovat paikalla, minäkin olen kutsuttuna. Tai siis se on itsestäänselvää, ei tällaista ole tuon yhden hyypiön jälkeen tarvinnut miettiä sekuntiakaan. Samoin mieheni tulee mukaan minun ystävieni pariskuntakekkereihin, ei siitä tarvitse erikseen edes mainita.

Molemmat toki viettävät aikaa ystäviensä kanssa myös ilman toista, se nyt on selviö.

/8

Vierailija
14/49 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ei halua viettää jokaista hetkeä puolison kanssa

Eli veikkaat ettei hän vain halua mua mukaan ja siksi sanoo ettei kannata lähteä...ymmärsinkö oikein?

-ap

Vierailija
15/49 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, siis syyksi sanoo ettei mun kannata tulla kun en viihtyisi ja jos kysyn etteikö hän sitten halua että tulen, niin sanoo että saan toki tulla, muttei ehkä kannattaisi.

-ap

Toi on todella hälyttävää. Mies ei kehtaa suoraan kieltää sinua tulemasta, mutta tekee selväksi ettet ole tervetullut. Ei se sun viihtymisestä ole huolissaan, ei vaan halua sua paikalle.

Oli syy mikä tahansa, säilytä arvokkuutesi ja lähde. Turha roikkua jossain joka ei halua sun kanssa olla.

/8

Vierailija
16/49 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä yleensä työpaikan pikkujouluihin tai muihinkaan työpaikan pippaloihin kutsuta puolisoita mukaan.

Vierailija
17/49 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

No onhan toi nyt outoa. Kyllä se sua jollain lailla kai häpeää - oletko alemmin koulutettu kuin miehesi? Vähemmän "sivistynyt"? Vähemmän keskustelutaitoinen ajankohtaisista asioista? 

Mä olisin tosi loukkaantunut jos mua ei haluttaisi mukaan koskaan...

On munkin mielestä vähän outoa, vaikka täysin ymmärrän että joskus haluaa mennä yksinkin ja se on ihan fine. Ei olla kumpikaan mitenkään korkealle koulutettuja. Minä varmasti kuitenkin meistä se tyhmempi, enkä erityisen kiinnostunut ajankohtaisista asioista...mutta en mitään roskalehtiäkään sentään lue :)

Vierailija
18/49 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ota koska en voi sitten harastaa irtosuhteita :)Vaimo vieressä on vähän vaikeaa :)

Vierailija
19/49 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa sinua ei haluta paikalle.

Vierailija
20/49 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä yleensä työpaikan pikkujouluihin tai muihinkaan työpaikan pippaloihin kutsuta puolisoita mukaan.

Kyllä joissakin piireissä kutsutaan :)

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän