Miehen käytös????
Ennen harrastettiin seksiä 2-3x/viikko ja myös mies teki alotteita. Hän myös mielellään vietti aikaa kanssani, mutta ihan viikossa-kahdessa tilanne on muuttunut niin, ettei hän enää halua seksiä ollenkaan. Kun ehdotan, hän haluaa suuta. Kun hän suostuu yhdyntään, se kestää muutaman minuutin ja hän lopettaa, vaikkei kumpikaan olisi tullut.
Hän on myös viimeisten 4 kuukauden aikana pettänyt luottamukseni kolmesti erään minulle tärkeän asian suhteen. Kuluttaa aikaa ennemmin pleikkarilla ja kaverinsa kanssa, kuin minun kanssani.
Mistä tällaiset voisi johtua? En nyt usko että minuun on voinut yhdessä viikossa mennä yhtäkkiä hermo, kun olemme olleet 2,5v yhdessä.
Sain endometrioosidiagnoosin ja meille kerrottiin, että endometrioosista johtuen voi olla lapsettomuutta. Mies totesi "tämäkö on mun kohtalo", mutta sanoi kuitenkin pysyvänsä rinnallani. Nyt tuntuu, että tämä asia vaikuttaa. Ei ehkä pidä minua niin viehättävänä nyt?
Ollaan 21- ja 22-vuotiaat.
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
turhaa sitä hedelmätöntä naista on pökkiä.
Treidaa hieho ehtaan nautaan.
Endometrioosista ei voi tietää etukäteen miten helposti/vaikeaa on tulla raskaaksi. Miulla on endometrioosi, tosin ei kovin paha, mut pillereiden lopettamisen jälkeen tuli yhdet menkat ja olin raskaana. Ja ikää tuolloin oli 36 ja 37v.
Vierailija kirjoitti:
Endometrioosista ei voi tietää etukäteen miten helposti/vaikeaa on tulla raskaaksi. Miulla on endometrioosi, tosin ei kovin paha, mut pillereiden lopettamisen jälkeen tuli yhdet menkat ja olin raskaana. Ja ikää tuolloin oli 36 ja 37v.
No se meillekin sanottiin, mutta varoitettiin tuosta raskaaksi tulemisen hankaluudesta kuitenkin. Eikä minullakaan endometrioosi ole kovinkaan paha.
AP
Käykää ensin koulut ja lapsia sitten jos on tullakseen
Vierailija kirjoitti:
En tietääkseni sanonut missään vaiheessa, että oltaisi edes mietitty lapsia? Ei todellakaan ole niiden aika vielä. :D
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tietääkseni sanonut missään vaiheessa, että oltaisi edes mietitty lapsia? Ei todellakaan ole niiden aika vielä. :D
AP
Mies totesi "tämäkö on mun kohtalo"
Mieti mitä antaisit miehelle ohjeeksi jos hän kysyisi samaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Mies totesi "tämäkö on mun kohtalo"
En tarkalleen tiedä, mihin hän sen viittasi. Ollaan toki puhuttu, että halutaan joskus lapsia, mutta molemmille on selvää, että ensin koulutus, varma toimeentulo ja isompi asunto. Tähän hetkeen niitä ei olla kuitenkaan mietitty, sillä elämäntilanne ei ole oikea.
AP
turhaa sitä hedelmätöntä naista on pökkiä.