Kauheasti höpinää seksistä!
Kaikki nykyään vouhottaa seksistä. Pitää olla anaalia ja naamalle laukeamista.
Miten ei normaali rakastelu riitä enään?
Me vaimon kanssa rakastellaan melkein joka päivä ja vieläkin katsotaan toisiamme silmiin, kun yhdessä saadaan orgasmit.
Naimisissa ollaan oltu 8v ja kaksi lastakin on saatu.
Kyllä se rakkaus tuo oikean tunteen ”seksiin”!!!
Kommentit (6)
Todellakin kaikesta mitä ihmiset touhuaa makuhuoneissaan pitää tehdä numero ja kertoa se muille.
Mua kiinnostaa vain mistä mun rouva pitää. Sen tiedän jo mistä itse tykkään.
Vierailija kirjoitti:
Todellakin kaikesta mitä ihmiset touhuaa makuhuoneissaan pitää tehdä numero ja kertoa se muille.
Mua kiinnostaa vain mistä mun rouva pitää. Sen tiedän jo mistä itse tykkään.
No ei. Tämä on Suomen suosituin seksipalsta ja aika vaisua täällä on siihen nähden että penetraatioita on päivittäin Suomessa n. 500000 varovaisesti arvioiden.
Tippuisi määrä puolella, jos tätä palstaa ei olisi. Tai nousisi painot, kun ei ukot lukisi viestejä muna kädessä....
Vierailija kirjoitti:
Tippuisi määrä puolella, jos tätä palstaa ei olisi. Tai nousisi painot, kun ei ukot lukisi viestejä muna kädessä....
Mitä painonnostolla on tekemistä seksipalstalla?
Miten niin enää? Ihmiset ovat sekstailleet monipuolisilla tavoilla niin kauan kuin historiankirjoitusta riittää. Mahtuu siihen aika paljon perusseksiäkin.
Nykyään tosin seksistä puhutaan avoimemmin ja myös enemmän. Minusta se ei ole huono homma ensinkään.
Jos teidän juttu on peruslähäri joka päivä, eipä se ole keneltäkään pois. Me monet muut tykätään vähän enempi vaihtelusta.
Onneksi olkoon!
Huomioi jatkossa että enää sanan lopussa ei ole n-kirjainta.