Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex-mieheni ja lasteni isä on kateellinen minulle

Vierailija
14.11.2018 |

Mies aloitti uuden suhteen toisen naisen kanssa ja oli alussa niin jaloa miestä. Toivoi minulle kaikkea hyvää.

Ero oli minulle suurin vastoinkäyminen tähän asti. Kävin totaalisen pohjalla ja jossain vaiheessa olin jo valmis luovuttamaan.

Jossain vaiheessa kuitenkin, kun olin aikani eroa käsitellyt, alkoi elämä hymyillä.

Löysin upean työn, olen tavannut uusia ihmisiä ja olen kuin uusi nainen. Koen elämäni erittäin merkitykselliselsi ja ihanaksi.

Miehen puheet siitä, että toivoi minulle kaikkea hyvää osoittautuivat valheeksi. Hän kiukuttelee minulle jatkuvasti kuin pikkupoika. En ymmärtänyt edes aiemmin, miten negatiivinen ihminen ex-mieheni on. Se hyvän toivominen minulle olikin täyttä teatteria - todellisuudessa hän ei kestä sitä, että aloin menestymään ilman häntä.

Tämä on tsemppi kaikille niille, jotka mönkivät jätettyinä ja peitettyinä. Vielä se onni kääntyy kun vaan muistatte pitää omista arvoistamme kiinni!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on ihmeissään että pärjäät ilman pettävää possua.  

Onko yrittänyt vinkua takaisin? 

Vierailija
2/5 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin helppo "yläpuolelta" olla hyväntahtoinen maassa makaavalle. Sitten kun se ei ymmärrä pysyä maassa vaan nousee ja pärjää, se onkin todella vaikeaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On niin helppo "yläpuolelta" olla hyväntahtoinen maassa makaavalle. Sitten kun se ei ymmärrä pysyä maassa vaan nousee ja pärjää, se onkin todella vaikeaa.

Tämä. Ja se on yllättävän monen ihmisen mekanismi toimia näin. Onko se sitte jonkinlaista piilonarsismia vai mitä?

Vierailija
4/5 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok

Vierailija
5/5 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei kyllä käynyt ilmi mistä mies on sinulle kateellinen. Kerrotko?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän