Influenssarokotus ja kipeä olo
Eilen otin rokotuksen ja parasetamolia illalla ja Buranankin. Nyt jäytää niskoja ja joka paikkaa ja paleltaa. Kumma juttu. Aikaisemminkin ottanut rokotuksen eikä tullut tällaista. Muilla?
Kommentit (11)
Flunssa, joka ei liity influenssarokotteeseen mitenkään?
Sen siitä saa kun uskoo sokeasti kaikkeen.
Pikku hiljaa lisäävät myrkkyjä rajoittaakseen ylikansoitusta.
Minua palelemisen sijaan hikoilutti rokotetta seuraavana päivänä. Oltiin miehen kanssa kaupoilla, minä kuljin takki kainalossa, hän toppatakki päällä.
Ihan normaali reaktio, joka menee ohi. Hoitaja varoitti, että voi kuumekin nousta. Itselläni tuli myös oireita ja se kesti yhden päivän.
Niin ja ainakin täällä alkaa olla flunssaa liikkeellä. Olen töissä päiväkodissa.
Olen sairastanut tänä syksynä jo influenssan ja voin sanoa, että voi pojat kun olinkin kipeä. Rokotusreaktio on mitätöntä siihen verrattuna. Otin silti myös rokotuksen juuri, koska se suojaa muilta kolmelta influenssavirukselta. En halua tämän kokemuksen perusteella sairastaa toistakin influenssaa perään. Mitään oireita en rokotuksesta saanut. Ei edes rokotuskohta ollut arka.
Noin kävi mullekkin, kun otin läjän piikkejä armeijassa 20v sitten. Kyllä se oli ihan omanlaisensa kipu ja tunne ja horkka. Samoin, kuin lyricojen loppuminen kerralla aiheutti kolmen viikon kuumejakson en ole vastaavanlaista kuumetautia kokenuit koskaan. Ei sitä voi verrata mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Olen sairastanut tänä syksynä jo influenssan ja voin sanoa, että voi pojat kun olinkin kipeä. Rokotusreaktio on mitätöntä siihen verrattuna. Otin silti myös rokotuksen juuri, koska se suojaa muilta kolmelta influenssavirukselta. En halua tämän kokemuksen perusteella sairastaa toistakin influenssaa perään. Mitään oireita en rokotuksesta saanut. Ei edes rokotuskohta ollut arka.
Epäilen, oletko sairastanut influenssan. Ei ole kerrottu missään että olis jo liikkeellä.
Kova rakettimainen kuume ed 39-40, lihas- ja nivelsäryt,kova kipu munuaisten seudulla kuuluvat influenssaan. Ja ihmisen kokonaistila huononee äkkiä. Noi oireet oli itsellä molempina kertoina kun sairastin influenssan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäilen, oletko sairastanut influenssan. Ei ole kerrottu missään että olis jo liikkeellä.
Kova rakettimainen kuume ed 39-40, lihas- ja nivelsäryt,kova kipu munuaisten seudulla kuuluvat influenssaan. Ja ihmisen kokonaistila huononee äkkiä. Noi oireet oli itsellä molempina kertoina kun sairastin influenssan.
Epidemia ei ole vielä alkanut, mutta joitakin tapauksia ollut.
https://thl.fi/fi/web/infektiotaudit/taudit-ja-mikrobit/virustaudit/inf…
Olet kummallinen.