Kuinka moni teistä naisista ei aja kainalokarvoja?
Itse en ole ajanut kesän jälkeen ja se tuntuu hyvältä. Pieni askel poispäin lapsesta asti jatkuneesta aivopesusta. Mun ei tarvitse olla mikään seksinukke!
Kommentit (49)
Hien hajun vuoksi minä ajan ja niin ajaa mieheni ja 2 vanhinta poikaanikin. Ihan samasta syystä
En ole koskaan ajellut kainaloitani. Lähinnä siksi, että karvankasvu kainaloissani on erittäin heikkoa, joten muutaman haivenen takia en viitsi vaivautua.
Ajan joka ikinen päivä. Aikaa kuluu 10 sekuntia ja olo on puhdas sekä iho kuiva ja hajuton koko päivän.
Parikin on kertonut, ettei vaihtarien jälkeen enää karvat kasva. Mikähän luonnonoikku minä olen, kun kyllä kasvaa edelleen? Ajelen silloin tällöin, kesällä useammin. Inhoan tuota puuhaa, joten olisin kyllä mieluiten mahdollisimman vähäkarvainen luonnostaan.
Vierailija kirjoitti:
Naisen ajamattomat kainalokarvat on pahin seksin ällötys. Jos sen pöheikön näkee nii ei enää tee mieli. HYH!
Mulla on samanlaiset fiilikset miesten pöheiköistä. Monesti ei tartte edes nähdä, kun haistaa joko hien tai ydinlaskeuman verran axea peittämään sitä hikeä. Sellaiset sankarit eivät pääse jatkoon.
Ajan vain pakon edessä, kuten lääkäriin tai uimaan mennessä. Sinkkuna on ihanaa, kun saa olla just niin naturelli kuin haluaa.
Aiemmin olen kyllä ollut karvattomuuteen aivopesty mutta viimeiset pari vuotta ei olisi voinut vähempää kiinnostaa.
Ajan silloin kun muistan, kivampi levittää deodoranttia sileään ihoon kuin karvoille.
Ajan sen vuoksi ettei tarvitse käyttää deodoranttia. Parempi näin.