Kuinka moni teistä naisista ei aja kainalokarvoja?
Itse en ole ajanut kesän jälkeen ja se tuntuu hyvältä. Pieni askel poispäin lapsesta asti jatkuneesta aivopesusta. Mun ei tarvitse olla mikään seksinukke!
Kommentit (49)
Ei ole ongelma pitää kainalot siisteinä. Kaikki muut ajelut on ongelma.
Ajelen, mutta näin talvi- ja syksyaikaan en niin ahkerasti kuin kesällä.
Vaihtiksien jälkeen ei "tarvii" kun ei karvat enää kasva :) Missään.
Olen ollut pari vuotta ajelematta. Eli kaikki karvat saavat ihan rauhassa rehottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vaihtiksien jälkeen ei "tarvii" kun ei karvat enää kasva :) Missään.
Sama mulla kainaloiden suhteen: vaihdevuosien myötä loppui kainalokarvojen kasvu. Jalkoja pitää kesäisin sheivata, mutta harvemmin niitäkin kuin ennen.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ongelma pitää kainalot siisteinä. Kaikki muut ajelut on ongelma.
Ajatteletko että kalju päänahka on siisti ja hiukset epäsiistit?
Mun kainaloita ei kukaan näe, mutta pidän ajeltuina jotta hienhaju pysyy loitolla. Samoin pesen hampaat hygieniasyistä, en siksi että haluaisin olla seksinukke.
Nyt, kun tulee pelkästään pidettyä pitkähihaisia, en paljoa sheivaa. Tykkään tosin siitä tunteesta, kun on kainalot sileät. En vaan nyt aina jaksa ajaa kun ei niitä kumminkaan ihmiset näe.
Vierailija kirjoitti:
Mun kainaloita ei kukaan näe, mutta pidän ajeltuina jotta hienhaju pysyy loitolla. Samoin pesen hampaat hygieniasyistä, en siksi että haluaisin olla seksinukke.
Miehet harvoin ajaa kainalokarvojaan, nekö sitten haisee enemmän hielle? Miksi miehet ei aja hygieniasyistä?
En ole ajanut ainakaan kolmeen vuoteen, alkoi inhottamaan sen turhuus ja ihon huonovointisuus.
N24
Vierailija kirjoitti:
No onko tullut käytyä paljoa kouluja kun vertaat suuhygienian tärkeyttä esteettisen karvojen trimmaamiseen?
Naisen ajamattomat kainalokarvat on pahin seksin ällötys. Jos sen pöheikön näkee nii ei enää tee mieli. HYH!
Vierailija kirjoitti:
Naisen ajamattomat kainalokarvat on pahin seksin ällötys. Jos sen pöheikön näkee nii ei enää tee mieli. HYH!
Runk kari
Mulla alkaa ällöttää pienempikin sänki. Ajelen siis hyvin säännöllisesti. Erittäin epämukava olo ajelematta.
Vierailija kirjoitti:
Saman havainnut. Hiki haisee heti, jos ei ajele kainalokarvoja. Sileät ja kuivat kainalot kyllä vie voiton karvoista.
Alapeukku siitä, että seksinukkeus rinnastetaan karvojen ajeluun. En ymmärrä.
Ajelen kainalokarvat, kun ne ovat liian pitkät. Liian pitkä tarkoittaa, että hiki alkaa haista. Ehkä joku sentin pituus on hyvä. Tykkään kainalokarvoista.
Naisten keskinäinen kyylääminen pakottaa sheivaamaan.
Koska ryhmäpaine.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Runk kari
Mieluummin sitä kun nähdä ja ajatella sitä pöheikköä!
Minäkään en yleensä aja. Jos tiedän, että on tulossa tilanne, jossa kainaloni näkyvät, sitten ajan.