Oletko nähnyt vanhempiesi rakastelevan?
Kommentit (6)
En ole nähnyt, mutta kerran aamulla näin kun isä kiirehti kikkeli pystyssä vessaan, näkyi ihan selvästi pullotus yöpuvussa. Eli olivat varmaan jotain äitylin kanssa touhunneet. Luulivat että me lapset varmaan nukutaan vielä, mut mä olin jo noussut ja touhuilin siellä vessaanmenoreitillä jotain, siksi sattumalta näin tuon jutun. Tästä on jotain 35-40 v aikaa jo.
Kuullut olen kun nukuin pienenä samassa huoneessa, ihmettelin vaan mitä tapahtuu. Muistaa kummasti ihan selvästi vajaan 40 vuoden takaisen asian.
Joskus 15-vuotiaana tai sen jälkeen kun itsekin tajusi asioita, olen kuullut jotain supattelua ja ehkä huokailua ja sitten vähän ajan päästä hipsivät kylppäriin. Koskaan en oo nähnyt. Vaan mitäpä siitä, ihmisiä vanhempanikin ovat ja meidät lapset ovat tehneet. Kyllä mekin pannaan rouvan kanssa, vaikka lapset on jo tehty.
M40
Vanhemmilla oli joku hippiasenne seksiin. Varsinkin mökkioloissa naivat missä sattuu.
Pienenä sitä piti vaan ihan normaalina että siellä ne rakastelee nurtsilla.
Vanhempana kun asiasta alkoi jotain ymmärtää niin se alkoi ällöttää. No ehkä samalla vähän kiihottaakin vaikkeivät vanhempani mitään seksipommeja olleetkaan.
en, mutta kuulin kun äiti sooloili tekopeniksellä.
Ja pitihän mun seuraavana päivänä etsiä se dildo. Taisinpa jopa maistaa mille maistuu pillumehu, tai niin ainakin kuvittelin kun otin tekopenistä suuhun, vaikka siitä tulikin hieman outo fiilis. Teininä taisin olla hieman homofobinen.
En. Erosivat jo ennen kuin synnyin. Äitini oli kyllä aina pinna kireällä, joten jonkun olisi pitänyt panna häntä - muiden kuin naimisissa olevien työkavereiden.