Miespuolisen työkaverin soittolista autossa??
Kevin Lyttlen Turn me on, Ed Sheeranin Shape of you, Fifth Harmonyn Work from home, Jonas Bluen Perfect Strangers, sitten se joku Born to be yours, nämä kaikki oli siinä itse tekemällään soittolistalla peräkkäin. Vielä oikein kehui heti matkan alussa, miten hienon listan oli tehnyt. Olemme nelikymppisiä perheellisiä ihmisiä. Vähän ihmetytti se lista. Olisi kai voinut radioakin kuunnella autossa.
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvettiä sinä teit vieraan miehen autossa, kysypä vaan.
Tästä keskustellaan kun tulet kotiin.
Ei tuolla soittolistalla taida tykätä naisista.
Joillekin musiikki on vain ääntä joka on kiva pistää pyörimään taustalle. Ei kaikki oikeasti kuuntelemalla kuuntele sitä.
Itse olisin tuossa tilanteessa hakannut päätäni auton ikkunaan, mutta olenkin fanaattinen musiikin suhteen. Kaikki eivät ole.
Muakin on kerran ahdisteltu tuohon tapaan. Pomolle vaan ilmoitus heti, ettei mene pidemmälle.
En tunnistanut yhtään. T: 40v autoileva mies.
Pääasia, ettei soittanut jotain humppaiskelmää. Niistä katkeaa verisuoni päästä.
Jos noista mikään ei ollut jazzia niin ei kai se niin kamalaa voinut olla.. jos oli niin pahoittelut kärsimyksistäsi.
Ei kai kukaan nelikymppinen kuuntele humppaiskelmää? Pikemminkin Metallicaa ja Guns n Rosesia.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan nelikymppinen kuuntele humppaiskelmää? Pikemminkin Metallicaa ja Guns n Rosesia.
Tuosta kun vielä vähän vanhenee, niin ei riitä kuin Slayer tai Venom.
Vierailija kirjoitti:
Kevin Lyttlen Turn me on, Ed Sheeranin Shape of you, Fifth Harmonyn Work from home, Jonas Bluen Perfect Strangers, sitten se joku Born to be yours, nämä kaikki oli siinä itse tekemällään soittolistalla peräkkäin. Vielä oikein kehui heti matkan alussa, miten hienon listan oli tehnyt. Olemme nelikymppisiä perheellisiä ihmisiä. Vähän ihmetytti se lista. Olisi kai voinut radioakin kuunnella autossa.
Ketä nämä henkilöt ovat? T.perheellinen nelikymppinen
Mitä helvettiä sinä teit vieraan miehen autossa, kysypä vaan.
Tästä keskustellaan kun tulet kotiin.