Jos hän käskee lopettamaan ja sinä jatkat, kyseessä ON seksuaalinen häirintä!
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäinen tekokin voi jo olla ahdistelua ilman, että sitä jatkaa. Esim. tissin tai pepun koskettaminen.
Siis nytkö ei saa enää edes peppua koskettaa??
Haahaa. Ei ole koskaan saanut vaikka moni ihmiseksi itseään kutsuva sitä baarissa harrastaakin. Ja muuallakin, ikävä kyllä.
Kyllä mun hanuria saa koskea, ei se siitä kulu. En ymmärrä, mikä ongelma tuo nyt on.
Minuun ei saa koskea. Lyön heti jos joku käpälöi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäinen tekokin voi jo olla ahdistelua ilman, että sitä jatkaa. Esim. tissin tai pepun koskettaminen.
Haahaa. Ei ole koskaan saanut vaikka moni ihmiseksi itseään kutsuva sitä baarissa harrastaakin. Ja muuallakin, ikävä kyllä.
Kyllä mun hanuria saa koskea, ei se siitä kulu. En ymmärrä, mikä ongelma tuo nyt on.
Varo vaan ettei joku lyö takaisin jos alat läpsiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten teen rikosilmoituksen sekä seksuaalisesta häirinnästä että väkivaltaisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos luulee että nainen leikkii vaikeasti tavoiteltavaa mukamas kieltäytymällä ja haluaakin oikeasti sexiä? Ja sitten huomaa virheensä vasta köyrimisen jälkeen?
Silloin on syyllistynyt raiskaukseen, joka on rikos. Tarvitsee myös terapiaa todennäköisesti, jotta oppii ymmärtämään normaalilla tavalla muiden ihmisten kommunikointia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tässä on vaikea ymmärtää?
Se, että "Ei" on kuitenkin yleensä "Kyllä", paitsi silloin kun se onkin "Ehkä" tai joskus vähän aikaa "Ei" ja sitten taas uudestaan "Kyllä."
Raiskaajat ajattelevat usein tuolla tavoin. Normaali ihminen ei.
Siitä en tiedä. Tiedän vaan että naiset käyttäytyvät lähes aina tuolla tavoin.
Itse en tunne yhtään naista joka noin käyttäytyisi. Jospa sinun pitäisi ymmärtää ihan omilla aivoillasi (?), että ehkä tarkoittaa ei. Nainen kyllä ilmaisee kun/jos on halukas sinun suhteen.
Itse olen taas tavannut oikeastaan vain naisia ketkä käyttäytyvät noin. Tuttavapiirisi taitaa olla aika suppea, tai ehkä valehtelet...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska miehet haluaa palata "vanhoihin hyviin aikohin" jolloin naisia sai kouria ja läpsiä halutessaan ja kommentoida rintavarustusta, p****ttä (jopa lapsien) ja naisten kuului vain kihertää ja hävetä olemassa oloaan.
Ihan kuule perustuslaissa säädetty ilmaisuvapaus takaa oikeuden kommentoida rintavarustuksia. Taitaa kommentit osua arkaan paikkaan :D
Olet ymmärtänyt sananvapauden väärin. Jos jatkat tuolla linjalla, tuomari ennenpitkää todennäköisesti selittää sen sinulle tarkemmin oikeudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että "Ei" on kuitenkin yleensä "Kyllä", paitsi silloin kun se onkin "Ehkä" tai joskus vähän aikaa "Ei" ja sitten taas uudestaan "Kyllä."
Itse en tunne yhtään naista joka noin käyttäytyisi. Jospa sinun pitäisi ymmärtää ihan omilla aivoillasi (?), että ehkä tarkoittaa ei. Nainen kyllä ilmaisee kun/jos on halukas sinun suhteen.
Tämmöisen ihmeen kun joskus todistaisi. Ja ei, en ole limainen vanha setä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kourin takaisin ja kysyn seksikkäällä äänellä että tykkäätkö. Ei ne miehet tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten teen rikosilmoituksen sekä seksuaalisesta häirinnästä että väkivaltaisuudesta.
Jolloin sinä saat tuomion lievästä pahoinpitelystä ja itseään puolustanut menee hätävarjelun piikkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska miehet haluaa palata "vanhoihin hyviin aikohin" jolloin naisia sai kouria ja läpsiä halutessaan ja kommentoida rintavarustusta, p****ttä (jopa lapsien) ja naisten kuului vain kihertää ja hävetä olemassa oloaan.
Ihan kuule perustuslaissa säädetty ilmaisuvapaus takaa oikeuden kommentoida rintavarustuksia. Taitaa kommentit osua arkaan paikkaan :D
Olet ymmärtänyt sananvapauden väärin. Jos jatkat tuolla linjalla, tuomari ennenpitkää todennäköisesti selittää sen sinulle tarkemmin oikeudessa.
Oikeustapausviitteitä odotellessa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen taas tavannut oikeastaan vain naisia ketkä käyttäytyvät noin. Tuttavapiirisi taitaa olla aika suppea, tai ehkä valehtelet...
Tunnen naisia, jotka ilmaisevat halunsa. Sinä ehkä tunnet naisia, jotka ovat tässä yhteiskunnassa hämmentyneitä siitä onko heillä haluja ollenkaan vai onko kyse vain miesten halusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kourin takaisin ja kysyn seksikkäällä äänellä että tykkäätkö. Ei ne miehet tykkää.
Tykkään kyllä.
Niin mäkin. Toi on ihan win win. Meikä hieman hipaisee, nainen alkaa kouria eli tekee seksialoitteen ja kohta on punainen metrojuna tunnelissa.
Ja palsta pervot miettii, miksi naiset eivät halua tehdä heidän kanssaan lapsia :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään kyllä.
Tunnen vain miehiä jotka eivät ole tykänneet. Niskan päälle on kyllä pitänyt monenkin päästä, eli perinteistä alistusläppää saa kuulla.
Ehkä lähestynkin miehiä jatkossa pelkästään noin ja olen siinä iholla ihan koko ajan, enkä lopeta jos pyydetään. Osaan olla todella ällöttävä.
Vierailija kirjoitti:
Ja palsta pervot miettii, miksi naiset eivät halua tehdä heidän kanssaan lapsia :D
Syntyvyystilastoista ilmenee, että kohta saa viimeinen sammuttaa valot. Mutta ei se mitään, pääasia että naiset saavat olla rauhassa miesten katseilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään kyllä.
Tunnen vain miehiä jotka eivät ole tykänneet. Niskan päälle on kyllä pitänyt monenkin päästä, eli perinteistä alistusläppää saa kuulla.
Ehkä lähestynkin miehiä jatkossa pelkästään noin ja olen siinä iholla ihan koko ajan, enkä lopeta jos pyydetään. Osaan olla todella ällöttävä.
Uuh, nyt mun miesmakkarani alkoi kovettua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos luulee että nainen leikkii vaikeasti tavoiteltavaa mukamas kieltäytymällä ja haluaakin oikeasti sexiä? Ja sitten huomaa virheensä vasta köyrimisen jälkeen?
Silloin on syyllistynyt raiskaukseen, joka on rikos. Tarvitsee myös terapiaa todennäköisesti, jotta oppii ymmärtämään normaalilla tavalla muiden ihmisten kommunikointia.
Entä jos luulee, että nainen tykkää bdsm-sexistä, ja näin ollen sitoo naisen ja laittaa suukapulan ennen kuin ehtii kieltäytymään? Sitten vain hässii menemään ja tajuaa virheensä jälkikäteen?
Siis uskaltaako naisia näinä aikoina enää ollenkaan lähestyä? Pukeutuvat piukkoihin toppeihin ja sitten ovat niin tuohtuvinaan, jos miehet tykkää.
Tissien leipomiseen ei ainakaan lupaa tarvita.