Jos hän käskee lopettamaan ja sinä jatkat, kyseessä ON seksuaalinen häirintä!
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Minulle ei mikään. Olen ymmärtänyt että jopa minkäänlainen "lähestymisen" yritys voi olla tuomittavaa. Kun en ole ajatustenlukija niin jätän muut rauhaan ihan suosiolla.
Lähestyminen on sallittua, lähentely ei.
Ensimmäinen tekokin voi jo olla ahdistelua ilman, että sitä jatkaa. Esim. tissin tai pepun koskettaminen.
Kaikista pahinta seksuaalista häirintää on, kun nainen lopettaa, vaikka minä käsken jatkamaan. #metoo
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäinen tekokin voi jo olla ahdistelua ilman, että sitä jatkaa. Esim. tissin tai pepun koskettaminen.
Siis nytkö ei saa enää edes peppua koskettaa??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haahaa. Ei ole koskaan saanut vaikka moni ihmiseksi itseään kutsuva sitä baarissa harrastaakin. Ja muuallakin, ikävä kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koskettele vapaasti omaasi. En minäkään tule kiinni sinun eturauhaseesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan!
Koska miehet haluaa palata "vanhoihin hyviin aikohin" jolloin naisia sai kouria ja läpsiä halutessaan ja kommentoida rintavarustusta, p****ttä (jopa lapsien) ja naisten kuului vain kihertää ja hävetä olemassa oloaan.
Soitin kitaraa kadulla. Käskettiin lopettamaan. En lopettanut. Nyt olen tuomittu seksirikollinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako käteen koskea? Tai mihinkään? Peppuhan ei ole seksuaalinen sen enempää kuin käsivarsikaan.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tässä on vaikea ymmärtää?
Se, että "Ei" on kuitenkin yleensä "Kyllä", paitsi silloin kun se onkin "Ehkä" tai joskus vähän aikaa "Ei" ja sitten taas uudestaan "Kyllä."
Sä oot pimee. Tiesitkös. Viriviri tööt tööt.
Nusauttelen ihan ketä ja mitä haluan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että "Ei" on kuitenkin yleensä "Kyllä", paitsi silloin kun se onkin "Ehkä" tai joskus vähän aikaa "Ei" ja sitten taas uudestaan "Kyllä."
Raiskaajat ajattelevat usein tuolla tavoin. Normaali ihminen ei.
Ei minua oo kukkaan käskeny ikinä :O
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä en tiedä. Tiedän vaan että naiset käyttäytyvät lähes aina tuolla tavoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä en tiedä. Tiedän vaan että naiset käyttäytyvät lähes aina tuolla tavoin.
Itse en tunne yhtään naista joka noin käyttäytyisi. Jospa sinun pitäisi ymmärtää ihan omilla aivoillasi (?), että ehkä tarkoittaa ei. Nainen kyllä ilmaisee kun/jos on halukas sinun suhteen.
Entä jos luulee että nainen leikkii vaikeasti tavoiteltavaa mukamas kieltäytymällä ja haluaakin oikeasti sexiä? Ja sitten huomaa virheensä vasta köyrimisen jälkeen?
Minulle ei mikään. Olen ymmärtänyt että jopa minkäänlainen "lähestymisen" yritys voi olla tuomittavaa. Kun en ole ajatustenlukija niin jätän muut rauhaan ihan suosiolla.