Missä vaiheessa naisen orgasmia tulee se jalkojen vapina?
Ennen orgasmia? Sykähtelyjen aikana? Vai koska? Osaisiko joku kertoa tarkemmin?
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä vaiheessa kun kaikki veri on paennut jaloista kehon sisäosiin ja jalat ei saa enää happea.
Oikaisen vain sen verran, että noin puolet naisen jaloista paenneesta verestä ei siirry kehon sisäosiin, vaan siirtyy nimenomaan kehon ulkoneviin osiin, muihinkin ulkoneviin osiin kuin korvanipukat. Tämän verensiirtymän mies voi havaita naisen ulkonevien kehonosien värisävystä, joka muuttuu kirkuvan punaiseksi, sekä siitä että kyseiset osat samalla turpoavat, veren pakkaantuessa niihin osiin. (Näin kuitenkin käy vain naisilla jotka jo ovat tulleet hedelmälliseksi, mutta eivät vielä ole menettäneet hedelmällisyyttään).
Olipa paksua taas. Miten muka naisen käytös ja olemus muuttuisi orgasmeissa naisen vanhentuessa.Puna nousee kasvoille ja rinnoille vanhana siiinä missä nuorenakin. Voi toki olla, että orgasmien rajuus vähän hiiipuu, mutta niidenkin voimakkuus vaihtelee. Samalla laillla naisen kroppa kramppaa ennen lapsia, lasten jälkeen ja eläkeikäisenä. Toki jos elää vain netin tietojen avulla niin mitään voi tietääkään.
Vierailija kirjoitti:
Kanssasi ei koskaan 😁
Kenelle mahtasit vastata?
setäxy kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellä se johtuu suorasta ja intensiivisestä ärsykkeestä suoraan klitorikselle niin, ettei huppu ole enää suojana... Joskus siinä ja siinä tekeekö pelkästään hyvää vai jopa liian herkillä, mutta en ole toisaalta koskaan tässä vaiheessa myöskään pyytänyt lopettamaan. :D Mutta se on minulla tila, johon en itse itseäni koskaan vie, teen paljon hellemmin, mut toisaalta ehkä just siksi on niin ihanaa olla miehen käsiteltävänä, kun se on niin erilaista.
Se on juuri miehen tehtävä ja parasta suuseksissä ja seksissä ylipäätään, viedä nainen sellaiseen tilaan, josta ei ole enää paluuta ilman orkkua. Sellaiseen, jossa naiselta lähtee kaikki lapasesta, kiima, kontrolli tilanteeseen ja itsestään. Miehelle silkkaa nautintoa.
Useimpia miehiä ei innosta saada naista siihen tilaan.
Kiinnostus on oma nopea tyhjennys reikään mahdollisimman nopeasti ja ilman vaivaa.
0-3 työntöö ja tuijotus seinään. Ei silmiin. Ei suutelemista. Ei mitään.
😁😬
Ehkä esityöt tehty jo niin pitkälle omin käsin vessassa. 🍄
Alan tärisemään, kun orgasmi alkaa lähestyä, ja sen jälkeenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kanssasi ei koskaan 😁
Kenelle mahtasit vastata?
Pitäiskö kirjoittaa nimi, osoite, puhelinnumero ja sähköpostiosoite.
Vierailija kirjoitti:
setäxy kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellä se johtuu suorasta ja intensiivisestä ärsykkeestä suoraan klitorikselle niin, ettei huppu ole enää suojana... Joskus siinä ja siinä tekeekö pelkästään hyvää vai jopa liian herkillä, mutta en ole toisaalta koskaan tässä vaiheessa myöskään pyytänyt lopettamaan. :D Mutta se on minulla tila, johon en itse itseäni koskaan vie, teen paljon hellemmin, mut toisaalta ehkä just siksi on niin ihanaa olla miehen käsiteltävänä, kun se on niin erilaista.
Se on juuri miehen tehtävä ja parasta suuseksissä ja seksissä ylipäätään, viedä nainen sellaiseen tilaan, josta ei ole enää paluuta ilman orkkua. Sellaiseen, jossa naiselta lähtee kaikki lapasesta, kiima, kontrolli tilanteeseen ja itsestään. Miehelle silkkaa nautintoa.
Useimpia miehiä ei innosta saa
Mistähän tuo minun vanha nimimerkkini putkahti? No oli miten oli, vaimoni on saanut alusta asti rajuja kouristelevia orgasmeja. Jäin siksi hänen kiihoittamisestaan äärimmilleen orgasmeihin asti koukkuun. Orgasmit olleet niin maagisia kokea ja ovat edelleen. Samoin vaimo oppi antautumaan vietäväksi ja tuli itsekin niistä riippuvaiseksi. Tulee vieläkin kärttyiseksi jos ei viikon sisään saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
setäxy kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä valehtele. Ikää on mies paljonko?
Vierailija kirjoitti:
Pappa ei valehtele.
Vaimolleen valehtelee.
Oikaisen vain sen verran, että noin puolet naisen jaloista paenneesta verestä ei siirry kehon sisäosiin, vaan siirtyy nimenomaan kehon ulkoneviin osiin, muihinkin ulkoneviin osiin kuin korvanipukat. Tämän verensiirtymän mies voi havaita naisen ulkonevien kehonosien värisävystä, joka muuttuu kirkuvan punaiseksi, sekä siitä että kyseiset osat samalla turpoavat, veren pakkaantuessa niihin osiin. (Näin kuitenkin käy vain naisilla jotka jo ovat tulleet hedelmälliseksi, mutta eivät vielä ole menettäneet hedelmällisyyttään).