Suuseksin antaminen naiselle.
Nautitko suuseksin antamisesta, annatko vaikka et nauti vai oletko antamatta?
Haluatko itse suihinottoa?
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmeellistä että on vielä miehiä jotka eivät suostu antamaan suuseksiä? Suuseksin antamisesta on miehelle useita hyötynäkökohtia. A) Se on miehellekin nautinnollista, b) se antaa mahdollisuuden tuottaa naiselle nautintoa, c) se antaa mahdollisuuden säädellä naisen kiimaa ja orkkuja, d) valmistaa pillua naimiseen, eli naiminen onnistuu isompikaluiseltakin ja f) tyytyväinen tyydytetty nainen tarjoaa pilluaan ja seksiä useamminkin.
Ne miehet joille ei suuseksi maistu ovat ilmeisesti piilovasureita.
En kyllä mitään nautintoa saa nuolemisesta, mutta muuten näin. Tosin pätee sitten myös naisiin suuseksin osalta.
Kyllä minä kiihotun siitä miten näen miehen nauttivan tarjoamastani suihinotosta joten saan nautintoa. Asenne kysymys minusta. Voi päättää nauttia siitä, että tuottaa mielihyvää ihmiselle josta välittää tai sitten voi olla tylsistynyt ja odottaa, että toimitus loppuu.
Kyllä minäkin nautin vaimon nautinnosta, mutta ei se nautinto pillun nuolemisesta silti silloin tule kuin korkeintaan välillisesti.
69 on vaimon ja mun lemppariasento, menossa mukana lähes jokaisella naintikerralla. Ja pitkän kaavan mukaan, asentoa vaihdetaan vasta kun vaimolla jalat alkaa puutua. Saa pillun suoraan naamalle, vartalot on yhdessä, voi laittaa dildon pilluun samalla jos haluaa, näkymät on huikeat ja samalla vaimo ottaa suuhun, ja vieläpä hyvällä tuurilla saa vaimolta nesteet päälle. Ihan parasta, voisin tehdä koko päivän, järjetön kiima joka kerralla. Toki pillun nuoleminen muissakin asennoissa on huikeaa: takaapäin kun nainen on polvillaan tai nainen selällään jalat levällään/ylhäällä. Jestas. Pillun nuoleminen on paras asia maailmassa.
Kuinka moni nuolee menkkapimppiä? Yläpeukku tai alapeukku.
Edellinen miesystäväni nuoli ja se tuntuu kuukautisten aikana vielä astetta paremmalta, kun pimppi on jotenkin herkkänä. Ihanat aaltoilevat orgasmit vie kuukautiskivut mennessään. Orgasmin jälkeen ihana saada sykkivää kullia liukkaaseen turpeaan pimppiin.
olen myös niin kohderyhmässä, juuri edellämainitusta syistä.
On ihanaa tuottaa mielihyvää, ja omhan puhdas pillu hyvääkin ja juuri tuo visaalisuus, pääsee Niin lähellä märkää ja halukasta pillua. Takaa päin erityin kiihottavaa katseltavaa ja sitten kun tuohon ottaa mukaan tekopeniksen niin päästään uusiin juttuhin. Herkkua kyllä
Vierailija kirjoitti:
olen myös niin kohderyhmässä, juuri edellämainitusta syistä.
On ihanaa tuottaa mielihyvää, ja omhan puhdas pillu hyvääkin ja juuri tuo visaalisuus, pääsee Niin lähellä märkää ja halukasta pillua. Takaa päin erityin kiihottavaa katseltavaa ja sitten kun tuohon ottaa mukaan tekopeniksen niin päästään uusiin juttuhin. Herkkua kyllä
Vielä kun lipoo aivan märäksi pärisevän dildonkanssa, niin ainakin meillä puolisoni haluaa että liukuvoiteella hölvätty käsi uppoaa pilluun samalla nuollen, hän on sanojensa mukaan taivaissa. Mutta kyllä pelkkä nuoleminenkin saa hänet todella kiimaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni nuolee menkkapimppiä? Yläpeukku tai alapeukku.
Edellinen miesystäväni nuoli ja se tuntuu kuukautisten aikana vielä astetta paremmalta, kun pimppi on jotenkin herkkänä. Ihanat aaltoilevat orgasmit vie kuukautiskivut mennessään. Orgasmin jälkeen ihana saada sykkivää kullia liukkaaseen turpeaan pimppiin.
Juuri menkat menossa ja panettaa niin, että koko lantio kihelmöi. Sen verran aikaa siitä, kun on nuoltu orgasmi minulle, että varmaan laukeaisin jo tuntiessani kiihkeän hengityksen pimppini yllä.
Toki piparia maistellaan!
Pikainen esileikki on kuusysi.
Päätin olla ilman seksiä kunnes tapailemani mies kokee pystyvänsä nuolla pillua. On tämä rankkaa, mutta niin on seksikin pitemmän päälle ilman nuoltuja orgasmeja.
Outoa, miksiköhän sana pimp-piä on kiellettyjen listalla. Ei julkaissut kommenttia joka sisälsi sen.
Kyllä minä kiihotun siitä miten näen miehen nauttivan tarjoamastani suihinotosta joten saan nautintoa. Asenne kysymys minusta. Voi päättää nauttia siitä, että tuottaa mielihyvää ihmiselle josta välittää tai sitten voi olla tylsistynyt ja odottaa, että toimitus loppuu.