Suuseksin antaminen naiselle.
Nautitko suuseksin antamisesta, annatko vaikka et nauti vai oletko antamatta?
Haluatko itse suihinottoa?
Kommentit (50)
Kyllä naisenkin pitäisi ottaa suihin vastapalveluksena, jos antaa miehen nuolla tussua.
Haluan ja nautin.
Suulla sisäreisien kautta monenlaista hyväilyä ja sitten klitorikselle kielellä pyörittelyä ja muuta, pari sormea laitan sisään sinne etuseinämälle. Naisesta huomaa kun nauttii ja orkku lähestyy. Silloin vaan antaa mennä loppuun asti samalla lailla.
Myös siten että alussa menen haarojen väliin ja kun pimppi mukavan turpeena ja märkänä niin käännän naisen ympäri panen takaapäin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä naisenkin pitäisi ottaa suihin vastapalveluksena, jos antaa miehen nuolla tussua.
Itse en ajattele sitä minään vastapalveluksena. Mielestäni seksistä menee maku jos se on vaihtokauppaa, en nuole jos sinä et ime ym juttuja.
Asiaa pitäisi ajatella eripäin, positiivisuuden kautta, kuten pitäisi koko suhdetta ajatella, molemmat haluaa antaa mahdollisimman paljon hyvää toiselle, silloin suhde kukoistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en ajattele sitä minään vastapalveluksena. Mielestäni seksistä menee maku jos se on vaihtokauppaa, en nuole jos sinä et ime ym juttuja.
Asiaa pitäisi ajatella eripäin, positiivisuuden kautta, kuten pitäisi koko suhdetta ajatella, molemmat haluaa antaa mahdollisimman paljon hyvää toiselle, silloin suhde kukoistaa.
Mutta tuossa aiemmassa esimerkissä molemmat eivät halua antaa mahdollisimman paljon hyvää toiselle, vain mies halusi, nainen ei. Joten sinulla ei ole argumenttia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiaa pitäisi ajatella eripäin, positiivisuuden kautta, kuten pitäisi koko suhdetta ajatella, molemmat haluaa antaa mahdollisimman paljon hyvää toiselle, silloin suhde kukoistaa.Mutta tuossa aiemmassa esimerkissä molemmat eivät halua antaa mahdollisimman paljon hyvää toiselle, vain mies halusi, nainen ei. Joten sinulla ei ole argumenttia.
Tuossa ei lähtökohtaisesti haluta antaa vaan mies kertoo olevansa valmis vaihtokauppaan.
Viestistäsi välittyvästä asenteesta näkee millainen tyyppi sinä olet, jos suhteessasi on ongelmia joiden toki aina vahvasti luulet johtuvan toisesta niin muista, että luultavasti ne johtuu sinusta, sinä et vain kykene ymmärtämään sitä.
Keskustelutaidot ja asenne on ihan kehitettäviä asioita jos niitä haluaa kehittää. :)
Ps. Viestini ei sisällä sarkasmia. Parempi tarkentaa koska kirjoittaessa saa helposti sellaisen kuvan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiaa pitäisi ajatella eripäin, positiivisuuden kautta, kuten pitäisi koko suhdetta ajatella, molemmat haluaa antaa mahdollisimman paljon hyvää toiselle, silloin suhde kukoistaa.Mutta tuossa aiemmassa esimerkissä molemmat eivät halua antaa mahdollisimman paljon hyvää toiselle, vain mies halusi, nainen ei. Joten sinulla ei ole argumenttia.
Tuossa ei lähtökohtaisesti haluta antaa vaan mies kertoo olevansa valmis vaihtokauppaan.
Viestistäsi välittyvästä asenteesta näkee millainen tyyppi sinä olet, jos suhteessasi on ongelmia joiden toki aina vahvasti luulet johtuvan toisesta niin muista, että luultavasti ne johtuu sinusta, sinä et vain kykene ymmärtämään sitä.
Keskustelutaidot ja asenne on ihan kehitettäviä asioita jos niitä haluaa kehittää. :)Ps. Viestini ei sisällä sarkasmia. Parempi tarkentaa koska kirjoittaessa saa helposti sellaisen kuvan.
Parisuhde on vaihtokauppaa. Esimerkiksi minä teen ruoat, vaimo hoitaa tiskit. Ellei hoida, en tee ruokaa kun ei ole astioita. Minä tykkään kiihottuneena nuolla vaimoa ja hän nauttii siitä, mutta hän ei ota suihin lämmitelläkseen minua => en kiihotu, enkä sitten nuolekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskustelutaidot ja asenne on ihan kehitettäviä asioita jos niitä haluaa kehittää. :)Ps. Viestini ei sisällä sarkasmia. Parempi tarkentaa koska kirjoittaessa saa helposti sellaisen kuvan.
Parisuhde on vaihtokauppaa. Esimerkiksi minä teen ruoat, vaimo hoitaa tiskit. Ellei hoida, en tee ruokaa kun ei ole astioita. Minä tykkään kiihottuneena nuolla vaimoa ja hän nauttii siitä, mutta hän ei ota suihin lämmitelläkseen minua => en kiihotu, enkä sitten nuolekaan.
Et ilmeisesti ymmärrä eroa kiristämisen ja molemminpuolisen antamisenhalun välillä. Itse en lähtisi parisuhteeseen joka perustuu kilpailuasetelmaan ja kostoon.
Antaminen kysymättä mitä saan tästä hyvästä tuntuu hyvältä ja antaa paljon takaisin. Itse parisuhteessa pyrin tekemään mukavia asioita miehelleni ja nautin siitä, miten se häneen vaikuttaa, eikä pelkästään seksistä kyse. Antaessani usein hyvää saan sitä usein takaisin ilman odotusta vaihtokaupasta ja se tuntuu paljon paremmalta kuin vaihtokauppojen miettiminen.
Jos parisuhteessa toinen osapuoli ei kykene tähän niin hän on minulle väärä. En rakenna niin suurta osaa elämästäni negatiivisuuden kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antaessani usein hyvää saan sitä usein takaisin
Näinhän sen pitäisi olla.
Sängyn puolella en saa mitään takaisin varsinkaan pyytämättä eikä oikein pyytämälläkään. Tämähän on täsmälleen sama tilanne kuin monella naisella miehensä kanssa. Jos seksi on huonoa, jossain vaiheessa se loppuu. Meillä se tuskin loppuu mutta on harvennut hitosti.
Jos olisimme lapseton pari, vaihtaisin naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siinä nopeasti se positiivisuus loppuu kun toinen viihtyy huomattavasti enemmän saavana osapuolena kuin antavana. Vastavuoroisuus on omanlaistansa vaihtokauppaa, ihan kaikissa suhteissa. Et varmaan pitäisi ystävää, joka vain puhuu sinulle ongelmistaan, mutta ei koskaan kuuntele sinua? Miksi pitäisit puolisoa, joka vain vastaanottaa nautintoa mielellään, mutta ei sitä viitsi antaa? Kyllä kai se ylipäätään kertoo jotain kumppanin suhtautumisesta sinuun jos sinun värkkisi on mielestään "ällöttävä" tai homma on liian raskasta että viitsisi (mutta kuitenkin odottaa sinulta palveluksia).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvoin saan suihinottoa mutta aina vaimolle annan, kun haluaa. Sellaista se elämä joskus on.
Harmi. Yhtä kurja juttu kumminpäin tahansa.
T: nainen joka jää ilman.Näinhän se on. Hygienia aina kunnossa jne mutta kun toista ei kiinnosta niin silloin ei kiinnosta.
Turhaa asiasta silti mieltään sen suuremmin pahoittaa.
Ymmärsin että olette välinpitämättömiä. Ettekö osaa tehdä nuolemista tai suihinottamista oikein?. Jos hygienia on kunnossa mistä kiikastaa?, jos nuolee oikein ei nainen voi olla pitämättä siitä, samoin nainen jos osaa syödä jäätelöä ja nuolla välillä, ei mies voi olla pitämättä suihinotosta. Olen antanut ja saanut suuseksiä kymeniävuosia, jos nainen ei osaa tehdä kunnolla suihinottoa oikein niin olen opettanut. Toiset naiset eivät halua nuolemista, tavallaan olen pakottanut ottamaan vastaan kieltäni. Olen sanonut että jos et anna nuolla et saa kyrpääkään, alussa on sellaista arkuutta, mutta lähes kaikki naiset ovat ottaneet päästäni kiinni ja sanoneet älä lopeta. Kaikki naiset joita olen nuollut ovat saaneet orgasmin, joten harjoitelkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ilmeisesti ymmärrä eroa kiristämisen ja molemminpuolisen antamisenhalun välillä. Itse en lähtisi parisuhteeseen joka perustuu kilpailuasetelmaan ja kostoon.
Antaminen kysymättä mitä saan tästä hyvästä tuntuu hyvältä ja antaa paljon takaisin. Itse parisuhteessa pyrin tekemään mukavia asioita miehelleni ja nautin siitä, miten se häneen vaikuttaa, eikä pelkästään seksistä kyse. Antaessani usein hyvää saan sitä usein takaisin ilman odotusta vaihtokaupasta ja se tuntuu paljon paremmalta kuin vaihtokauppojen miettiminen.
Jos parisuhteessa toinen osapuoli ei kykene tähän niin hän on minulle väärä. En rakenna niin suurta osaa elämästäni negatiivisuuden kautta.
Mikäpä siinä jos takaisin saa pyytämättä. Jaksaisitko kuitenkin panostaa miehesi hyvään oloon ja tuottaa hänelle nautintoa, vaikka hän ei tekisi mitään sinun eteesi? Ei kyseessä ole välttämättä mikään tietoinen kiristäminen, vaan ihan vain lakkaa itseäänkin huvittamasta kun toinen koko ajan alisuoriutuu. Nuorena ja typeränä olin parisuhteessa miehen kanssa, joka ei vain ollut antamatta mulle suuseksiä, vaikka itse käytännössä aina halusi, että lopetan hommat oraalisesti. Eli hän sai suuseksiä joka kerta. Minä en kertaakaan. Hän ei myöskään esimerkiksi ostanut mulle lahjaa (synttäri- tai joululahjaa eikä mitään muutakaan) koko seurusteluaikana, vaikka oltiin kimpassa useampi vuosi (aina muka rahat loppu, tienattiin yhtä paljon). Itse ostin kyllä ja tykkäsin ilahduttaa häntä joskus ihan muuten vaan jos löysin jotain mistä ajattelin hänen pitävän. Kyllä se pikkuhiljaa itsellänikin loppui se ilon tunne antamisesta kun ikinä ei mitään saanut takaisin. Jostain kumman syystä kuitenkin yritin saada homman toimimaan kun kuvittelin rakastavani häntä. Nykyisin olen fiksumpi, enkä ala suhteeseen jossa kaikki tarpeeni eivät täyty (ja olen todennäköisesti sinkku koko loppuelämäni). Toiset jäävät mielummin vähän huonompaan suhteeseen kuin ovat yksin. Sitten sovitetaan se panostamisen taso sen passiivisemman mukaan. Ymmärrän tämän täysin, sillä muuten suhteesta jää käteen vain hyväksikäytetty olo.
Molmminpuoleisen suuseksin jälkeen saadut orgasmit. Levättyään alkaa vasta naiminen, ei tarvitse kysyä erikseen annatko kielihoitoa tai otatko suihin. Tosin olemme aviopari, ilman suuseksiä pelkkä pano on lähinnä suorittamista. (o)
Vierailija kirjoitti:
Mikäpä siinä jos takaisin saa pyytämättä. Jaksaisitko kuitenkin panostaa miehesi hyvään oloon ja tuottaa hänelle nautintoa, vaikka hän ei tekisi mitään sinun eteesi? Ei kyseessä ole välttämättä mikään tietoinen kiristäminen, vaan ihan vain lakkaa itseäänkin huvittamasta kun toinen koko ajan alisuoriutuu. Nuorena ja typeränä olin parisuhteessa miehen kanssa, joka ei vain ollut antamatta mulle suuseksiä, vaikka itse käytännössä aina halusi, että lopetan hommat oraalisesti. Eli hän sai suuseksiä joka kerta. Minä en kertaakaan. Kyllä se pikkuhiljaa itsellänikin loppui se ilon tunne antamisesta kun ikinä ei mitään saanut takaisin. Jostain kumman syystä kuitenkin yritin saada homman toimimaan kun kuvittelin rakastavani häntä. Nykyisin olen fiksumpi, enkä ala suhteeseen jossa kaikki tarpeeni eivät täyty (ja olen todennäköisesti sinkku koko loppuelämäni). Toiset jäävät mielummin vähän huonompaan suhteeseen kuin ovat yksin. Sitten sovitetaan se panostamisen taso sen passiivisemman mukaan. Ymmärrän tämän täysin, sillä muuten suhteesta jää käteen vain hyväksikäytetty olo.
Aika hyvin avattu asia tuossa lainauksessa. Esitän sellaisen pointin vielä, että se ainaiseen antajan rooliin jäänyt osapuoli saattaa miettiä, ettei partneri syty hänestä, kun ei partnerilta mitään kivaa seksissä koskaan saa. Miellyttämisen- ja antamisenhalua joko on tai ei ole. Tällaisen pienen vitutuksen kautta pieni asia voi paisua isommaksikin ongelmaksi.
Epäilen minäkin vahvasti, että omakin puolisoni imaisisi onnellisena lastit nieluunsa vaikka aamuin illoin, jos mies olisi juuri se ihana ja oikea. Ja sama toisinpäin, kyllä mies kuin mies pimppaa nuolee jos intohimoa riittää.
Tuore suhde ja miestä ei pimpin nuoleminen kiinnosta. Pakko lopettaa sen vuoksi koko homma. :/ Ärsyttävää, mikä siinä voi olla niin vastenmielistä, kyllä minäkin imen kullia ja nielen mällitkin jos suuhun laukeaa.
Olen impotentti. Mutta hoidan vaimolleni parikertaa viikossa orgasmit, haluan pitää hänet tyytyväisenä ja sitä hän onkin.
Hieno ja ajattelevainen vaimo, kysyin kohteliaasti haluaako hän vierasta miestä antaisin luvan, otti läjäytti avokämmenellä poskelle ja sanoi jumalauta sinä riität minulle ja vähän enemmänkin.
Aikuisten leluja on jonkinverran ja on ahkerassa käytössä, pillun nuolenta se on minulle tärkeää ja se että vaimoni saa orgasmeja.
Vierailija kirjoitti:
Olen impotentti. Mutta hoidan vaimolleni parikertaa viikossa orgasmit, haluan pitää hänet tyytyväisenä ja sitä hän onkin.
Hieno ja ajattelevainen vaimo, kysyin kohteliaasti haluaako hän vierasta miestä antaisin luvan, otti läjäytti avokämmenellä poskelle ja sanoi jumalauta sinä riität minulle ja vähän enemmänkin.
Aikuisten leluja on jonkinverran ja on ahkerassa käytössä, pillun nuolenta se on minulle tärkeää ja se että vaimoni saa orgasmeja.
Ihana mies. :)
Mies joka et halua nuolla pimppiä, oletko valmis valehtelemaan tai oletko valehdellut asiasta suhteen alussa saadaksesi pidettyä kiinnostavan naisen siitä huolimatta? Väittänyt esimerkiksi harrastavasi suuseksiä suhteen edettyä, kun on tutustuttu hyvin vaikka et kuitenkaan halua/aio harrastaa sitä, lasket vain sen varaan, että nainen tyytyy elämään ilman suuseksiä koska suhde on jo edennyt pitemmälle?
Ihmeellistä että on vielä miehiä jotka eivät suostu antamaan suuseksiä? Suuseksin antamisesta on miehelle useita hyötynäkökohtia. A) Se on miehellekin nautinnollista, b) se antaa mahdollisuuden tuottaa naiselle nautintoa, c) se antaa mahdollisuuden säädellä naisen kiimaa ja orkkuja, d) valmistaa pillua naimiseen, eli naiminen onnistuu isompikaluiseltakin ja f) tyytyväinen tyydytetty nainen tarjoaa pilluaan ja seksiä useamminkin.
Ne miehet joille ei suuseksi maistu ovat ilmeisesti piilovasureita.
Vierailija kirjoitti:
Ihmeellistä että on vielä miehiä jotka eivät suostu antamaan suuseksiä? Suuseksin antamisesta on miehelle useita hyötynäkökohtia. A) Se on miehellekin nautinnollista, b) se antaa mahdollisuuden tuottaa naiselle nautintoa, c) se antaa mahdollisuuden säädellä naisen kiimaa ja orkkuja, d) valmistaa pillua naimiseen, eli naiminen onnistuu isompikaluiseltakin ja f) tyytyväinen tyydytetty nainen tarjoaa pilluaan ja seksiä useamminkin.
Ne miehet joille ei suuseksi maistu ovat ilmeisesti piilovasureita.
En kyllä mitään nautintoa saa nuolemisesta, mutta muuten näin. Tosin pätee sitten myös naisiin suuseksin osalta.
Nuolen kyllä pillunkin silloin tällöin mutta perseen nuolen oikeastaan jokaisella seksikerralla