Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puolison harrastus, mitä et 'hyväksyisi' harrastuksena tai jotain osa-aluetta mikä liittyy harrastukseen?

Vierailija
12.11.2018 |

Itse mietin miten eteenpäin. Miehellä harrastus, hienoa ja haluan, että hän saa sitä tehdä. Elämässä pitää olla omia juttuja ja puolisoiden tulee kannustaa toisia niitä toteuttamaan. Kuitenkin on nyt niin, että harrastukseen liittyy naisia ja puolialastomuutta. Itseäni on alkanut koko harrastus ahdistaa ja oksettaa. Siihen liittyy ilmiöitä joita en ymmärrä ja hyväksy. Mieheni ei ymmärrä asiaa ihan samalla tavalla, ylläri! Nyt mietin että mitä kaikkea parisuhteessa hyväksyä?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tahansa harrastus missä mies joutuu poistumaan kotoa, koska se ei ole meidän säännöissä sallittua. Töissä käynti on poikkeus, mutta sieltäkin on tultava suoraan kotiin tekemään kotityöt.

Vierailija
2/40 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Golf, jääkiekko, bullimainen salivemppa, vihreä maailmankatsomus tms velttoilu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on entinen kilpauimari, mutta jouduin kieltämään häneltä harrastuksen koska uimahallilla pyörii puolialastomia naisia. Juoksuakaan en salli, koska lenkkipoluilla juoksentelee naisia kireissä juoksutrikoissa.

Vierailija
4/40 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehonrakennus. Ei enää koskaan.

Vierailija
5/40 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Videopelejä en hyväksy. Olen kieltänyt mieheltä myös somen, koska siellä on naisia joskus vähissä vaatteissa.

Vierailija
6/40 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielsin mieheltä jalkapallon, koska näin kerran kentän laidalla naisia shortseissa ja hihattomissa paidoissa.

Vierailija
7/40 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Golf

Vierailija
8/40 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni harrastaa vaginahierontaa ja seksinukkebisnestä, en hyväksy.

Vierailija
9/40 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lintuharrastus laitettiin meillä kieltolistalle, mies saattaisi kuitenkin tiirailla kiikareillaan naisia

Vierailija
10/40 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta jo, U l i.

Vierailija
11/40 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielsin lukemisen sen jälkeen, kun huomasin, että kirjassa mainittiin sana nainen. Aku Ankoista en viitsi edes puhua. 

Vierailija
12/40 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies harrasti ennen kitaransoittoa, mutta pakko se oli kieltää. Ajatteli varmasti kuitenkin että naiset retkahtaa kitaristeihin ja pettämiseksihän se olisi mennyt.

Vierailija
13/40 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi jonkun muun kuin minun kanssani. Ja kyllä - olen vähän vanhanaikainen, tiedän.

Vierailija
14/40 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojoo en tykkäis jos kävis strippiluolissa, thaihieronnassa, seksilomilla thaimaassa jne. Ei hänkään tykkäis jos mä katselen muiden miesten stondiksia yms.

Vierailija
15/40 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukemisen olen sallinut, mutta kirjastoon ei miehellä ole mitään asiaa. Siellä pyörii naisia ja etenkin nuoria opiskelijatyttöjä, joten sinne ei ole miehellä lupa mennä.

Vierailija
16/40 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me käydään harrastusporukassa toisinaan yhteissaunassa, siis sekasaunassa, ja vieläpä alasti. En oikeastaan ole ajatellut että siinä olisi mitään hävettävää. Ihan tavallisia, joskin urheilullisempia, suomalaisia miehiä ja naisia.

Vierailija
17/40 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on suunnistaja. Nuorena oli aika hyväkin, nyt tietysti enemmän harrastelija. Jossain vaiheessa hän otti suunnistusseuran tehtäviä itselleen velvollisuudentunnosta aivan liikaa (tekijöistä on aina pula) ja yhdessä vaativan ja aikaavievän työn kanssa oli jo ihan uupumuksen partaalla. Verenpainetta, väsymystä, ärtyisyyttä, yökaudet teki seuran nettisivuja, ravasi kokouksissa, järjesti kisoja ja huolehti kaikesta.

Sanoin monta kertaa, että teet nyt asioita, jotka vaarantavat terveytesi, työssä jaksamisesi ja perhesuhteesi. Mies suutahti, etteikö hän saa harrastaa. Sanoin että harrasta suunnistusta, jota rakastat, ja pidä itsesi kunnossa, mutta järjestöhöylänä toimiminen ei sitä tee. Viimein mies ymmärsi ja luopui ilmaisen stressaavan työn tekemisestä ja keskittyi vapaa-aikanaan itse suunnistukseen ja muuhun kuntoiluun, mistä nauttii.

Vierailija
18/40 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lintuharrastus laitettiin meillä kieltolistalle, mies saattaisi kuitenkin tiirailla kiikareillaan naisia

Eikö pääse edes pimeään metsään pöllöjä kuumtelemaan?

Vierailija
19/40 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki sellainen harrastelu jota käytetään tekosyynä viinan juomiselle. Onneksi nykyinen mieheni harrastaa sitä mitä harrastaa, ja kaljoittelut silloin joskus harvoin kun niitä on, ovat selkeästi illan viettoja. Ei niin että harrastetaan autonruuvausta, ja ruuvatessa on koko ajan olut kädessä. Tai niin että mennään soittoreeneihin "luomaan musaa", vaikka oikeasti mennään sinne kännäämään käyttämällä harrastus-nimikettä tekosyynä.

Vierailija
20/40 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehonrakennus. Ei enää koskaan.

Mikä vika kehonrakennuksessa on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän