Naisten mitoista
Deitti kerto omistavansa pienen ja söpön pepun. Kysyin lantionympärystä niin se on lähemmäs metrin (jotain 95-96). Miten tolla mitalla voi olla pieni ja söpö? Melkein metrin hanuri... joku ei täsmää
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
minä olen hoikkalanteinen ja mun mitat on 169 cm 63 kg ja 93-73-93
Juuuh et ole hoikka kuin unissasi.
No onhan se melkein metrin jos se on sentin paksuiseksi litistetty.
Taavi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuuh et ole hoikka kuin unissasi.
Kyllä tuo on hoikka, ihan normaali paino. Mulla pituutta 10 cm vähemmän ja painoa 30 kiloa enemmän.
Mulla on myös tuon levyinen persaus ja olen kyllä hieman ylipainoinen. Mutta olenkin 157cm pitkä, ja painan siis noin 66kg. Onko hän pitkä? Pitkä saattaisi olla ihan sopusuhtainen tuonkin kokoisella perällä, mutta näin lyhyen kuin minä pitäisi olla pienemmät ympärysmitat ollakseen siro.
oliko se 90-60-90 ihanne.
misseillä on tota luokkaa.
siis he on yleensä noin 175/60kg
lyihillä naisilla,,eli persjalkasilla. 160 ja alle siis..
mitat on yleensä mitä sattuu.
perse on yleensä puolet jaloista. sääriä ei käytännössä ollenkaan.
myös lyhyet miehet rumia. mies on lyhyt jos se on alle175
Vierailija kirjoitti:
Mulla on myös tuon levyinen persaus ja olen kyllä hieman ylipainoinen. Mutta olenkin 157cm pitkä, ja painan siis noin 66kg. Onko hän pitkä? Pitkä saattaisi olla ihan sopusuhtainen tuonkin kokoisella perällä, mutta näin lyhyen kuin minä pitäisi olla pienemmät ympärysmitat ollakseen siro.
Vähän yli 170
Vierailija kirjoitti:
juu sinulla on samaa luokkaa lantio ku kaljamahasilla miehillä.
Vierailija kirjoitti:
Deitti kerto omistavansa pienen ja söpön pepun. Kysyin lantionympärystä niin se on lähemmäs metrin (jotain 95-96). Miten tolla mitalla voi olla pieni ja söpö? Melkein metrin hanuri... joku ei täsmää
Mikä sun lantion ympärysmitta on? entä vyötärö?
Ptuus-paino ja pitäisi jäädä 120 on mallien ja missien ihannepaino. Esim. minä olen 164cm/46kg.
Olen sirorakenteinen nelikymppinen nainen.
Mulla on mitat 89-61-90 ja olen todella hoikka. pituus vähän yli 170 cm. Perseeni on pieni mutta lihaksikas eikä pari senttiä lisää lantionympärykseen tee eroa. Housuissa käytän kokoa xs tai 34.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sun lantion ympärysmitta on? entä vyötärö?
Liittyy mihin?
Vierailija kirjoitti:
Mulla 99-64-90, onko hyvät? Olen 50-vuotias ja 168/56 kg
Olet sopiva.
Vierailija kirjoitti:
Mulla 99-64-90, onko hyvät? Olen 50-vuotias ja 168/56 kg
Epäsopusuhtainen
No jos sua häiritsee, että naisella ei oo pientä peppua niin kannattaa hetken miettiä ootko sittenkin pikkulapsiin tai miehiin suuntautunut.
Vierailija kirjoitti:
No jos sua häiritsee, että naisella ei oo pientä peppua niin kannattaa hetken miettiä ootko sittenkin pikkulapsiin tai miehiin suuntautunut.
Ei ole siitä kyse. Vaan miksi väittää noin jos se ei pidä paikkaansa. Sinänsä ihan yks ja sama minkä kokonen on.
Vierailija kirjoitti:
No jos sua häiritsee, että naisella ei oo pientä peppua niin kannattaa hetken miettiä ootko sittenkin pikkulapsiin
tai miehiin suuntautunut.
Oi miksi et ymmärrä, että jotkut miehet (lue suurinosa) tykkää meistä hoikista ja pieni peppusista naisista.