Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarina eräästä parisuhteesta

Vierailija
12.11.2018 |

Kuten monella muulla, niin myös meillä on niin, ettei halut ole tasapainossa ja vaikka vaimoni useimmiten suostuukin seksiin, kun teen aloitteen, niin se ei varsinaisesti hivele itsetuntoani, kun aloitteita ei sieltä puolelta tule. Seksi, kun sitä on, on molempien mielestä hyvää molemminpuolisine suusekseineen ja useimmiten olemme myös molemmat seksin jälkeen sitä mieltä, että pitäisi harrastaa useammin. Vaimoni saa vain klitorisorgasmin, jonka minä hänelle yleensä myös hoidan kielineni ennen yhdyntää. Olen aina aika-ajoin nostanut asian tapetille, kehunut, kannustanut, hankkinut erilaisia välineitä ja hyväkroppaiselle vaimolleni erilaisia seksikkäitä alusvaatteita. Roolileikit ovat tuoneet piristystä suhteeseen ja avannut kielenkantoja, kun olemme olleet aika ujoja puhumaan mieltymyksistämme toiselle ( sinänsä surkuhupaisaa aikuisilta ihmisiltä), Roolileikkejä vaan pääseee vähäisen kahdenkeskisen ajan takia harrastamaan harvoin, kun lapset siinä iässä, etteivät mene klo 20 nukkumaan, vaikka kuinka käskisi. Kimpassa ollaan oltu vajaa 20 vuotta, enkä halua antaa periksi ihan helpolla, joten olen koittanut olla kärsivällinen.

Nyt ollaan siinä pisteessä, että aika seksuaaliterapeutille on varattu ja kahdenkeskistä aikaakin on varattu heti alkuvuoteen. Keksimme myös aloittaa roolileikin sähköpostilla, jossa minä lähetin vaimolleni fiktiivisen seuranhakuilmoituksen, johon hän sitten vastasi. Tarkoitus olisi leikkiä tätä roolia aina siihen asti, kun alkuvuodesta meillä on yhteinen hotelliviikonloppu, jossa nämä roolihahmomme sitten kohtaavat. jo tähän asti tuo viestittely on ollut hyvinkin kiihottavaa, vaikkei ole päästy alkua pidemmälle.

Meinasin ensin uteliaisuuttani laittaa tuon "seuranhakuilmoituksen" ihan johonkin julkiselle saitille ja katsoa vastaisiko joku muu, mutta jätin sitten tekemättä. Ehkä laitan sen tänne, jos kiinnostusta on?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän