Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko normaalia, että tuntuu aina vaan pahalta, että mies jätti 25 vuoden jälkeen?

Vierailija
12.11.2018 |

Vaihtoi vanhempaan mutta hoikempaan naiseen. Ilmeisesti halusi villimpää seksiä tai jotain ja siinä sivussa kaikki muu jäi merkityksettömäksi hälle. Pihtari en ollut, mutta perinteinen ehkäpä.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

on täysin normaalia

Ajattele että miehesi on elossa ja onnellinen

Moni naisleski kadehtii sinua

Vierailija
22/34 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole kaivannut mun exää takaisin hetkeäkään. Yhdessä oltiin 6 vuotta. Toipumiseen on mennyt yli 3 vuotta. Niin pohjalle vei itseluottamukseni ja yleensä fiilikseni että koskaan en enää uutta ota.

N 53

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä vanha akka miehellä?

keskity lapsiisi

Vierailija
24/34 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole kaivannut mun exää takaisin hetkeäkään. Yhdessä oltiin 6 vuotta. Toipumiseen on mennyt yli 3 vuotta. Niin pohjalle vei itseluottamukseni ja yleensä fiilikseni että koskaan en enää uutta ota.

N 53

mitä vanha akka miehellä?

keskity lapsiisi

Vierailija
25/34 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

on täysin normaalia

Tapaat sit miehes taivaassa

Eiks teidät oo vihitty jeesuksenkirstuksen nimiin

Vierailija
26/34 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit ottanut enemmän suihin ja nalkuttanut/väheksynyt vähemmän. On käsittämätöntä, miten vaikea yhtälö tuo on suomalaiselle naiselle ymmärtää. Miehellä on yksinkertaiset tarpeet, ja miehen saa häipymään laiminlyömällä ne muutamat hyvin yksinkertaiset asiat.

Vierailija
27/34 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä se nähtiin,pimeässä peiton alla saunan jälkeen eikä b-rappua ikinä.

Ja äijä lähti.

Kieltämättä noin se meni aika tarkalleen. Mutta olin muuten hyvä vaimo ja ihan ok näköinenkin vielä verrattuna siihen uuteen. ap.

Epäilen ettei ex ole samaa mieltä kanssasi.

Ei varmaan ole sitten niin, kun kerran jätti. ap.

Vierailija
28/34 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä oli lähdön syy?

Se vaihtoi vanhempaan

No se uus akka on sit kuivapilluinen mummo

Mitä sää sitä kadehdit

Seksiä niil ei varmaan enää oo

siis niillä on seksiä ja koko suhde varmaan perustuu siihen seksiin. Mun ikä alkaa nelosella ja sen uuden vitosella. ap.

49,5 ja 50,0

Meillä on kuusi vuotta ikäeroa tuon naisen kanssa. Miehen kanssa oli yksi vuosi, mies vanhempi. ap.

Vierailija
29/34 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit ottanut enemmän suihin ja nalkuttanut/väheksynyt vähemmän. On käsittämätöntä, miten vaikea yhtälö tuo on suomalaiselle naiselle ymmärtää. Miehellä on yksinkertaiset tarpeet, ja miehen saa häipymään laiminlyömällä ne muutamat hyvin yksinkertaiset asiat.

En nalkuttanut koskaan vaan palvoin miestä suunnilleen. Tein kaiken hänen eteensä ja otin myös suihin, vaikka muuten olenkin aika perinteinen nainen. B-rappuun en antanut kyllä. ap.

Vierailija
30/34 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

on täysin normaalia

Oikeasti yritän ajatella noin. Toisaalta, jos olisi kuollut mua rakastaen niin olisi helpompi käsitellä asia. Mies lähti vielä ihan yhtäkkiä. ap.

Vierailija
31/34 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

B-rappuun en antanut kyllä. ap.

Ta-daa! Syy löytyi!

Vierailija
32/34 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan luonnollista että tommonen v-tut- taa ihan rankemman kautta.

Kyllä se siitä, sano mummovainaa eläessään.

Vierailija
33/34 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

B-rappuun en antanut kyllä. ap.

Ta-daa! Syy löytyi!

No jos siitä oli kiinni, niin pitäkööt. Miehellä varsin kookas vehje, joten ei ainakaan tiukkuuden takia olis tarvinnut aukkoa vaihtaa. Mä olisin haljennut, jos B-rappuun olis sen halunnut tunkea. ap.

Vierailija
34/34 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihtoi vanhempaan mutta hoikempaan naiseen. Ilmeisesti halusi villimpää seksiä tai jotain ja siinä sivussa kaikki muu jäi merkityksettömäksi hälle. Pihtari en ollut, mutta perinteinen ehkäpä.

Olisko nyt jotakin muutakin syytä kuin seksi erolle? Ja sehän on tietenkin oma valnta jos haluaa jäädä katkeroitumaan loppuiäkseen. Toinen vaihtoehto on käsitellä asia vaikka lyhytterapiassa, miettiä myös sitä omaa osuutta suhteessa (tuliko ero oikeasti kuin salama iskusta, mitä minä tein suhteessa), ja pohtia kuinka voisi itse olla missa nahoissaan onnellisempi. Kun löytää sen henkisen tasapainon katkeruuden ja onnettoman olo sijaan löytyy helposti halutessa myös kumppani vierelle, tasapainoisten ja onnellisten ihmisten vierellä on mukava olla.