Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset ovat menettäneet järkensä kissojen kanssa!

Vierailija
12.11.2018 |

"Löytöeläintalot täyttyvät kissoista Tampereen seudulla – "Jos kissa hukkuu, niin otetaan uusi, eikä paljoa kysellä""

https://www.aamulehti.fi/a/201298312?c=1522737894164

Toisaalta koiriakin on tässä maassa jo satoja tuhansia ja poliisikin joutui perustamaan oman yksikön koirahyökkäysten takia.

Mikä meitä oikein vaivaa..?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset itsekkyys nykypäivänä on käsittämätön.

Vierailija
2/11 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua raivostuttaa ihmiset, jotka ottavat lemmikin, mutta eivät sitten ole valmiita sitä rahallisesti hoitamaan. Omiin kissoihin mennyt tuhansia euroja lääkärimaksuihin. ÄLÄ OTA LEMMIKKIÄ ELLEI OLE VARAA!

Kuvottaa kuinka kissakin vain viedään lopetettavaksi heti jos jotain tulee ja sitten otetaan uusi kun "pääsee halvemmalla". Eläimiä pidetään vain arvottominina esineinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin en usko tuota, että jos ulkokissa katoaa niin otetaan vain uusi tilalle eikä kysellä vanhan perään mistään.

Vanhempieni ensimmäinen kissa katosi 80-luvulla, ja 4 seuraavaa kuukautta he käyttivät kaiken vapaa-aikansa raahaten vastasyntynyttä isoveljeäni mukanaan lähialueiden ojia luudanvarsilla tökkien. Etsivät siis mahdollisesti auton alle jäänyttä lemmikkiään. Levittivät tuhottoman määrän katoamisilmoituksia sähkötolppiin, postilaatikoihin ja ilmoitustauluille. Luopuivat toivosta kun ensimmäiset kovat yöpakkaset tulivat.

Edelleen tämä kyseinen kissa on arka keskustelunaihe. Sanovat molemmat että epätietoisuus kalvaa välillä vieläkin kun asia palaa mieleen, loppuvaiheessa toivoivat löytävänsä edes kuolleena jotta pääsisivät suremaan.

Oman lemmikin katoaminen on hirvittävä paikka, en vaan jaksa uskoa että on kovin yleistä ottaa vaan kylmästi uutta tilalle. Kai niitäkin on, onhan meitä täällä hemmetin moneen junaan.

Vierailija
4/11 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua raivostuttaa ihmiset, jotka ottavat lemmikin, mutta eivät sitten ole valmiita sitä rahallisesti hoitamaan. Omiin kissoihin mennyt tuhansia euroja lääkärimaksuihin. ÄLÄ OTA LEMMIKKIÄ ELLEI OLE VARAA!

Kuvottaa kuinka kissakin vain viedään lopetettavaksi heti jos jotain tulee ja sitten otetaan uusi kun "pääsee halvemmalla". Eläimiä pidetään vain arvottominina esineinä.

Jos kissa on selkeästi sairas niin minä en antaisi toisen kärsiä. Itsekästä on nimenomaan olla lopettamatta kissaa jos se on kuivunut ja kärsii. Muuten olen kanssasi samaa mieltä.

Vierailija
5/11 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ihmetyttää ihmiset, jotka ottaa lemmikin, mutta eivät ole millään lailla kiinnostuneita siitä. Ostavat ruokaa ja välineitä, mutta eivät ota selvää oikeastaan mistään. Sitten on se kissa siinä, sitä ruokitaan, sen jälkiä ehkä siivotaan, mutta mitään niistä ei tiedetä. Netti pullollaan kissatietoutta, mutta se ei kiinnosta. Tai hankitaan koira, ruokaa, kuppi, hihna ja peti, mutta ei oteta mitenkään selvää koirista noin yleensä. Sitten raahataan sitä koiraa pari kertaa päivässä lenkille ja siinä se. Kun ei kiinnosta se koira edes sen vertaa, että opiskelisi yleistä koiratietoutta, kuten että miten saadaan remmissä rähjääminen ja vetäminen kuriin, miksi koira haukkuu, miksi koira toimii niin kuin toimii, mitä muuta sen kanssa voi tehdä paitsi kävellä korttelia ympäri.

Vierailija
6/11 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, minä inhoan kissoja. Nuolevat takapäähän ylenaikaa, hyppivät sitten sohvilla ja pöydillä. Ihmiset pussailevat kisojaan jotka juuri ovat käyneet tarpeillaan ja nuolevat takapään puhtaaksi. Yäk ,

Vierailija
7/11 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahhahha uuno käyttää tuhansia euroja kissansa lääkärimaksuihin ja vaatii että muidenkin pitäisi :D sille rahalle on paljon muutakin käyttöä, se katti kuolee joka tapauksessa, helpompi hankkia uusi. Ja minkäs takia sinä sen kissan hankit, muun kuin oman mielihyväsi takia, kyllä se kissa mieluummin nauttisi vapaudestaan kuin jostain kerrostalovankilasta, joten jos oikeasti välittäisit kissoista, et ikinä olisi sitä vanginnut oman mielihyvän takia lemmikiksi. Joten erittäin tekopyhä ihmine olet, kun alat muita arvostelemaan, vaikka yhtä tunteeton olet itsekkin.

Vierailija
8/11 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin on taajama-alueella yksi kissa autojen seassa, tuntuu lähtevän liikkeelle aina hämäränseutuun ja silloin on riskit suurimmat. Eipä taida omistajat tietää, että kissan pitäminen vapaana ilman valvontaa on laitonta. Ei se ole kuin ajan kysymys milloin käy kalpaten, ottavat sitten varmaan uuden. Onneksi niillä ei lapsia ole, antaisi varmaan kaksivuotiaankin vaellella lähiöissä itsekseen jos se oikein nätisti ruinaa ulos.

Vierailija
9/11 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on mennyt tuhansia euroja eläinlääkärille, ehkä kannattaisi miettiä, miksi näin on. Mulla on ollut kissoja yli 20 vuotta, vanhimmat kissat eläneet 16 ja 18 vuotiaiksi, eikä mulla ole mennyt tonneja eläinlääkäriin kun ei ne kissat ole sairastaneet juuri ollenkaan. Yksi oli tapaturma-altis, sille sattui ja tapahtui aina kaikkea outoa ja ikävää, eikä senkään lääkärireissuihin mennyt kuin satasia.

Vierailija
10/11 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän on myös trendikästä ottaa se iso koira tai pienempiä kerrostaloon eritoten nuoret parit näköjään tätä harrastaa.Pe ja la yöt koirat ulvoo eroahdistusta ja pissahätäänsä, eipä hätää, pissatetaan rappuun kun sunnuntai koittaa. Näin on Lielahdessa Tampereen kupeessa.

Vierailija
11/11 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nythän on myös trendikästä ottaa se iso koira tai pienempiä kerrostaloon eritoten nuoret parit näköjään tätä harrastaa.Pe ja la yöt koirat ulvoo eroahdistusta ja pissahätäänsä, eipä hätää, pissatetaan rappuun kun sunnuntai koittaa. Näin on Lielahdessa Tampereen kupeessa.

Niimpä. Tai vaihtoehtoisesti 4 kissaa pieneen kerrostaloasuntoon. Sitten ihmetellään kun niillä ilmenee käytöshäiriöitä.

A) Kissa ei ole laumaeläin.

B) Kissa tarvitsee tilavan reviirin jossa sillä on tilaa olla myös rauhassa.

/3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän